Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kas. Olen tienannut nettona 520e/vko vekslaamalla yhden sortin osakkeita edestakaisin. Pörssi sahaa.

Vierailija
15.02.2019 |

Voisikohan tällä elää. Pääoma, jota uitan pörssissä edestaas, on 14 000e. Firma vakaa metsäyhtiö.

Mieluummän jännitän näin, kuin painajaisvuokralaisten kanssa.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro lisää 

Vierailija
2/17 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs kertoisin :). Tämä on kivaa ja jännittävää, katsella hieman käppyröitä ja kurssihistorioita viimeajoilta ja hahmottaa, millä välillä ja kellonaikoihin sahaa.

Tulosjulkistusten aikaan olla rahat turvassa tilillä, ellei ole ns.sisäpiiritietoa.

Ja pitää keskittyä yhteen turvalliseen osakkeeseen, ei mihinkään Stockmanniin tai kakkos-Talvivaaraan. Esim metsä -ja energiayhtiöt hyviä.

Ja kun on iso potti, mitä uittaa, jo pienistä sahausliikkeistä saa hyvän rahan

ap-av mamma

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Kerrotko vielä miten pitkään olet tätä harrastanut ja paljonko tuli tuottoa viime vuonna. Yhdessä viikossa voi toki tienata tai menettää enemmänkin. 14 000e pääomalla ei kukaan elätä itseään.

Vierailija
4/17 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko jo montakin vuotta tehnyt tuolla säännöllistä tulosta?

Vierailija
5/17 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso potti 😂😂😂

Vierailija
6/17 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen monta vuotta tehnyt tuota. Ostoa ja myyntiä noin 7000 eurolla.

Muutama vuosi sitten sain parhaimmillani 6000 e voittoa, ihan sillä että aamulla ostin, illalla myin, ja välissä tuli satanen voittoa.

Viime vuonna tein tappiota. En siis jätä pääomaa makaamaan, jos osakkeet eivät heilu. Eli ennemmin myyn tappiolla, jotta saan rahan taas kiertämään. Minulla on myös asunnosta vuokratuloja, joten tappio ei haittaa, sehän vain alentaa näitä veroja. Nyt ajattelin, että pitäisi saada pyörä taas pyörimään.

Toinen av-mamma

Vierailija
7/17 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen minäkin tuota tehnyt, mutta indeksiä parempaan tuottoon en ole treidaamalla päässyt. Monien hyvien firmojen kohdalla oon sitten tippunut junasta ihan liian ajoissa esim. Nesteen osakkeet myin 30e ja odotin pitkään, että koska taas pääsen kyytiin mukaan :D

Välillä onnistaa, mutta pitkällä aikavälillä harvoin treidaaminen tuottaa kovinkaan hyvin.

Vierailija
8/17 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pörssi on tosi antelias. Ilmaista rahaa käytännös.

Vierailija
9/17 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen minäkin tuota tehnyt, mutta indeksiä parempaan tuottoon en ole treidaamalla päässyt. Monien hyvien firmojen kohdalla oon sitten tippunut junasta ihan liian ajoissa esim. Nesteen osakkeet myin 30e ja odotin pitkään, että koska taas pääsen kyytiin mukaan :D

Välillä onnistaa, mutta pitkällä aikavälillä harvoin treidaaminen tuottaa kovinkaan hyvin.

Minä luulen, että sama strategia ei toimi vuodesta toiseen. Pörssi muuttuu, ja oma strategia pitäisi muuttua siinä samassa. Ehkä eri osakkeisiin, eri aikajänteeseen, ei valintaperusteeseen....

Kun minä tuona yhtenä vuotena tahkosin satasia päivittäin, oli minulla selkeä menettelytapa mitä ostin ja mihin hintaan. Toimi vuorenvarmasti. Yhtäkkiä se lakkasi toimimasta, parin vuoden jälkeen.

6

Vierailija
10/17 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt samaa, mutta lähinnä volatiileilla osakkeilla joita muutenkin omistan paljon, pienestä heilunnasta vois otta rahat pois ja jos laskee hetkeksi, ei sekään haittaa koska uskon yritykseen.

Vierailija
11/17 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kukaan ei ota tätä todesta. Aivan surkea sijoitusvinkki. Koko omaisuus yhteen osakkeeseen, huhhuh...

Vierailija
12/17 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edesmennyt isäpuoleni teki tuota samaa vuosituhannen alussa Nokian osakkeella. Luuli keksineensä sammon, kuten tekin. Kunnes Nokian kurssi putosi pysyvästi ja se niistä voitoista sitten.

Vierailija
13/17 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, jos tuo toimisi pidemmän päälle niin sitä tekisivät kaikki.

Vierailija
14/17 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän TIETENKÄÄN kaikkia munia laiteta samaan koriin. Sen 100-150 e voiton saa 3000 euron sijoituksella, jos kurssi nousee nelisen prosenttia.

6

Vierailija
15/17 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki pitkä holdaus on helpompaa.

Vierailija
16/17 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No salkun pitää olla vähän isompi että sillä voi oikeasti elää. Ja tarvitaan osaamista ja onnea.

Puolen miljoonan salkulla pystyy elämään normaalisti. Olemme eläneet osaketuotoilla nyt 10 vuotta. Osingot ja myyntivoitot. Tosin meillä esim. asuminen halpaa kun asuntolaina on jo maksettu 10 vuotta sitten.

Vierailija
17/17 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkkirahoja. Olet harvinaisen tyhmä, jos kuvittelet että tuollaisella pääomalla elätät itsesi pidemmän päälle.

Jos ei rahaa ole tuon enempää, ota vipua ja moninkertaista potti. Olethan osaava treidaaja, joka onnistuu aina, joten mikset lainarahalla tekisi enemmän voittoa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä