Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis mä en kertakaikkiaan voi ymmärtää, että kuinka joku kieltäytyy juoksemasta maratonia!

juaksia
15.02.2019 |

Mä juoksin maratonin viime vuonna Tukholmassa, oon siis tänä vuonna menossa uudelleen, mutta tietysti eri paikkaan, Berliiniin. Voin ihan rehellisesti sanoo, että se oli ihan parhaita ja ikimuistoisimpia päiviä koko viime vuoden ajalta ja myös korkealla koko elämän osalta. Nuo on sellaisia kerran elämässä tapahtumia. Siks mä en todellakaan voi ymmärtää, että kuinka joku tyttö tai poika kieltäytyy juoksemasta maratonia. Mun mielestä se on vielä oudompaa, ja myös töykeää ja itsekästä, jos toinen pyytää juoksemaan kaveriksi ja sitten kieltäytyy. Siinä pahimmassa tapauksessa pilataan sen toisenkin unelma ja mahdollisuus juosta maratoni jonkun kaverin kanssa jossain tietyssä kaupungissa.

Mulla oli todellakin selvillä jo vuosia ennen itse tanssipäivää, että tulen todellakin tanssimaan vanhojentanssit!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi nyt vaan, että en viimeisilläni raskaana jaksa juosta maratonia, varsinkaan sun seurassa.

Vierailija
2/4 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi nyt vaan, että en viimeisilläni raskaana jaksa juosta maratonia, varsinkaan sun seurassa.

Tekosyy!! Raskaus ei ole sairaus!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

juaksia kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekosyy!! Raskaus ei ole sairaus!!

En ole niin väittänytkään. Vai meinaatko että vain sairaus on hyvä syy kieltäytyä?

Vierailija
4/4 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on aikamoinen HÖNÖ

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän