Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis mä en kertakaikkiaan voi ymmärtää, että kuinka joku kieltäytyy tanssimasta vanhoja!

Vierailija
15.02.2019 |

Mä tanssin vanhat viime vuonna, oon siis tämän vuoden abi. Voin ihan rehellisesti sanoo, että se oli ihan parhaita ja ikimuistoisimpia päiviä koko lukion ajalta ja myös korkealla koko elämän osalta. Nuo on sellaisia kerran elämässä tapahtumia. Siks mä en todellakaan voi ymmärtää, että kuinka joku tyttö tai poika kieltäytyy tanssimasta vanhoja. Mun mielestä se on vielä oudompaa, ja myös töykeää ja itsekästä, jos toinen pyytää tanssipariksi ja sitten kieltäytyy. Siinä pahimmassa tapauksessa pilataan sen toisenkin unelma ja mahdollisuus tanssia vanhojentanssit.

Mulla oli todellakin selvillä jo vuosia ennen itse tanssipäivää, että tulen todellakin tanssimaan vanhojentanssit!

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap on vain tyhmä teini.

Vierailija
22/34 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle elämässä paljon ikimuistoisempia päiviä ovat olleet omat häät sekä omien lasten syntymät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerää vouhutusta.

M22

Vierailija
24/34 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun esikoinen ei tanssi. Hänellä on aistitliherkkyyksiä eikä hän tykkää tsnssia ”kiinni” toisessa.

Vierailija
25/34 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että sentään :) 

Vierailija
26/34 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni syynä koulukiusaaminen, masennus ja todella paha esiintymiskammo. En todellakkaan kerrankaan edes harkinnut meneväni tanssimaan kiusaajien kanssa ja eteen. Mut kiva et sulla oli mukavaa :)

Vierailija
27/34 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä ihmisiä, jotka ei tykkää mun pierun hajusta. Omasta mielestäni se tuoksuu hyvälle. 

Vierailija
28/34 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap koskaan kuullut, että joillakin on varsin painavia syitä olla tanssimatta, mm. maailmankatsomukselliset syyt tai taloudelliset? 

Vierailija
29/34 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiesin, etten hylkiönä saa tanssiparia mistään pieneltä maalaiskylältä, eikä minulla ole varaa pukuun tai kampaukseen. Joten, päätin juontaa vanhojen tanssit, siihen kun kukaan ei halunnut. Se oli itse asiassa ihan kivaa!

Vierailija
30/34 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voivoi aloittajaa.

Vierailija
31/34 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhat kääkät halveksii täällä nuoruutta. Ihana tuulahdus rehellisyyttä ap:n kirjoituksessa. Näin moni nuori ajattelee, kun ei viellä maailma ole tuhonnut.

Vierailija
32/34 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mä en kertakaikkiaan voi ymmärtää..

..oikein..

..mistään..

..mitään!

Oon keskenkasvuinen epäkypsä umpinuppi! Minäminäminä itseriittoinen tollo!

Käsittämätöntä, että kaikki muut ei tanssi minäminäminän pillin mukaan!

Vierailija
33/34 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tanssinut aikanaan, koska ei kiinnostanut a) tanssiminen b) prinsessapuvut ja c) vanhojen bileet. Olisi ollut tanssipari, tosi kivan näköinen ja mukavakin vielä, mutta kun mua ei kiinnostanut harjoitella mitään tansseja.

Vierailija
34/34 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hellyyttävä aloitus. Huomaa, ettet ole tuon vanhempi. 

Jätin wanhat väliin 2010. Olen ja olin todella liikunnallisesti lahjaton ja huonossa kunnossa, joten tanssien oppiminen olisi varmasti ollut tuskaa. Olisin kyllä mielelläni ottanut prinsessapäivän ilman sitä tanssiosuutta. Meillä oli pieni lukio ja lukioaikainen paras kaverini ei myöskään tanssinut. Ilman tuota olisi tanssien skippaaminen varmasti tuntunut typerämmältä. Asia ei ole mitään suurempia kadutuksia aiheuttanut, mutta pari kertaa on käynyt mielessä, että miksei olisi voitu tanssia tuon toisen tytön kanssa tyttöparina. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi