Tunnetko ihmistä joka pitää itseään kauniina/komeana ja olisi sitä myös oikeasti?
Vai onko kaikilla itseään hyvännäköisinä pitävillä vääristynyt kuva omasta viehättävyydestään?
Kommentit (4)
Totta kai oikeasti kauniit ja komeat kauneutensa ja komeutensa itsekin tietävät, elleivät ole psyykkisesti jotenkin häriintyneitä, jopa mielisairaita. Silloin ei yleensä komealta tai kauniilta enää näytäkään.
Eli tunnen kymmeniä.
Outo kysymys. Tunnen myös paljon ei niin hyvännäköisiä, jotka luulevat liikoja itsestään. Näitä on miehissä paljon naisia enemmän.
Harvemmin sitä itseään vähättelevään törmää, mutta on myös näitä. Olisivat upean näköisiä, jos itsetunto olisi sille suotuisa.
Minä pidän itseäni komeana, ja olen sitä myös oikeastikin.
Onko kusi kihahtanut hattuun? Ei ollenkaan, vaikka näin jostain syystä aina arvellaan tapahtuvan.
Ne jotka oma-aloitteisesti toitottavat omaa upeuttaan ovat yleensä varsin mitättömän näköisiä. Heillä on oikeasti varmaan tarve ilmoittaa että ovat kauniita/komeita koska muuten sitä ei huomattaisi.
Eri asia on sitten he jotka kommentoivat asiaa vain erikseen kysyttäessä. Siis jos kysytään oletko mielestäsi kaunis/komea. He voivat oikeasti sitä ollakin.
No itseni tunnen. En ole mikään sellainen missityyppinen kaunis, mutta kaunis kuitenkin ja mua usein kehutaan kauniiksi. Kerran seisoskelin baarin edessä ja ohi kävelevä mies pysähtyi ja sanoi että "vitsi sä olet kaunis, sun vanhemmille pitäis antaa ruusu siitä hyvästä".