Mistä muka näkee siivousjäljen eron? Omat silmäni eivät
Joku joskus sanoi, että jos käyttää pölyjen pyyhintään erimerkkisiä mikrokuituliinoja, niin työn jälki näkyy pinnoista. Itse en näe taas mitään eroa sillä, että minkä merkkisellä, kuinka kalliilla tai suositulla mikrokuituliinalla olen pölyjä pyyhkinyt. Kertokaa, miten voi erottaa sen, onko jälki hyvää ja kuinka laadukkaalla liinalla on pyyhitty? Millään liinalla pyyhittyäni en ole nähnyt eroa. Aina on kaikilla mikrokuituliinoilla pölyt lähtenyt eikä näy likatahroja.
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
No kyllähän jäljestä erottaa , onko liina laadukas vai ei.
Miten muka erotan työn jäljestä, kuinka laadukkaalla liinalla olen pölyt pyyhkinyt, jos tahrat ovat pois ja pölyä ei näy. Omat silmäni eivät ainakaan näe enkä ymmärrä, miten joku ylipäätään näkee.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten muka erotan työn jäljestä, kuinka laadukkaalla liinalla olen pölyt pyyhkinyt, jos tahrat ovat pois ja pölyä ei näy. Omat silmäni eivät ainakaan näe enkä ymmärrä, miten joku ylipäätään näkee.
Ap
Pinta on 5 astetta tasaisempi, 2 astetta kiiltävämpi. Olen testannut kymmeniä eri merkkisiä mikrokuituliinoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApPinta on 5 astetta tasaisempi, 2 astetta kiiltävämpi. Olen testannut kymmeniä eri merkkisiä mikrokuituliinoja.
Mutta onko sillä käytännössä merkitystä? Miten muka ilman mikroskooppia pystyt erottamaan tuollaisen? En käsitä.
Ap