Tyttö 11v sai hamsterin ja ukki osti lahjaksi tällaisen pikkulapsille suunnatun hoitokirjan
https://www.booky.fi/tuote/hollman_peter/hamsterini_ja_mina/97895102546…
Huvitti vähän, jutut on kuin 5-vuotiaalle suunnattu ja lisäksi tyttö sanoi heti että kaikki hoito-ohjeet on katsonut netistä aikaa sitten.
Kommentit (34)
Harmi, että ukki ei tajunnut ostaa lapselle kirjaa, jossa kerrotaan vangittujen eläinten kärsimyksistä.
Tuli paha mieli ukin puolesta. Rakkaudella on varmasti kirjan hankkinut.
Aivan ihana ukki :) Sietäisit hävetä ap! Lapsikin opetettu kiittämättömäksi :(
No toki se tuossa iäsäs on kauhiaa ja maailmanloppu, kun joku kuvittelee hänen tarvitsevan jotain opaskirjaa, vieläpä pienemmille lapsille suunnattua! Voi KRIISI! Yksitoistavuotias=kaikentietävä melkein-teini...
Toivottavasti et kompannut tytärtäsi, vaan muistutit, että isoisä rakastaa häntä ja on yrittänyt hommata hänelle mieluisan ja vieläpä hyödyllisen lahjan.
Kirjan kuva on niin söpö, että näin aikuisenakin ottaisin ilolla vastaan. Tuollaisesta ukista saa olla kiitollinen.
Ihana ukki, kiittämätön kersa ja paskapää äiti. Viisivuotias ei osaa tuollaista kirjaa lukea ja ihan normaali kirja.
Huvittavaa oli kuvan vieressä teksti 'Vie hiiri kuvan päälle'.
Olisipa minullakin ollut tuollainen ukki aikoinaan :(
Tuosta lahjasta pitäisi olla kiitollinen vaikkei sitten olisikaan tarpeellinen ja ohjeet katsottu jo netistä ajat sitten, hyvää hyvyyttään se ukki sen kirjan on ostanut.
Onko sama ukki joka itse askarteli jonkun vanhan ketjun mukaan puuhapaikan "myyrille".
Eiköhän se äitimuorin hoidettavaks ensihuuman jälkeen jää. Voit sitte tavata ohjeet sieltä kirjasta niin ei tartte kanssamammoilta kysellä apuja.
Hö, jos en ihan väärin muista niin mulla oli lainassa juuri tuo kirja, kun sain ensimmäisen hamsterin 11-vuotiaana ja luin sitä mielelläni. :D Tietysti silloin ei ollut samalla tavalla tapana etsiä netistä kaikkea tietoa, mutta kirjassa oli myös jotain kivoja hamsterinomistajien tarinoita ja söpöjä kuvia.
Vierailija kirjoitti:
Onko sama ukki joka itse askarteli jonkun vanhan ketjun mukaan puuhapaikan "myyrille".
Varmaa seuraavaks vuolee puisen dildon ap:lle. Ja taas ap:ta vähän hymyilyttää kun hänellä on ollut patterikalu käytössä jo vuosia.
Dorka ukki kun ei tajunnut ostaa hamsterille kielikorua ja volyymiperskarvoja!
11-vuotias on vielä pikkulapsi. Tuo kirjahan vaikuttaa ihanalta, voisin jopa itse tuollaisen lukea jos innostun joskus hamstereista.
Meillä on juuri tuo kirja eikä todellakaan ole liian lapsellinen 11v:lle. Mielenkiintoinen ihan aikusellekin luettavaksi ja paljon hyvää informaatiota.
64 sivuu. Jaksaisitko edes itse lukea kannesta kanteen?
Toivottavasti se netistä löytämänne tieto on hyvää ja nykypäivän tietojen mukaista.
Onhan hamsterinne häkki/terraario yli 100cm pitkä?
Ettehän syötä sille maitotuotteita, juustoa, tai mitään eläinkaupan jogurttinappiherkkuja?
Muistattehan antaa sille jauhomatoja ja heinäsirkkoja?
Eihän siemensekoituksessa ole väriaineita tai maissia?
Jos teillä on kääpiöhamsteri, syötättehän sille diabetestä ehkäisevää ruokaa?
Jos teillä on syyrialainen hamsteri, ettehän anna sille kylpyhiekkaa?
Näistä jutuista ei puhuttu vielä 10 vuotta sitten, mutta nyt tieto on taas mennyt eteenpäin.
Ajattele vähän sitä ukkiakin. Ihan hyvä, jos joku sille sun kiittämättömälle pershedelmälle vaivautuu ostamaan edes jotain. Ja 11v ei todellakaan ole vielä mikään "aikuinen", vaikka he itse usein tuntuvatkin niin ajattelevan. Nykyään ilmeisesti myös vanhemmat.
Onpa kamala ukki kun ajattelee ja muistaa lapsenlastaan lahjalla. Ja vieläpä niin epätrendikkäällä kuin kirja!