Uusi Päivä alkaa alusta Areenassa
Jee! Kivaa kun saa katsoa maratonina.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/069400e3-6cb5-445a-af41-970926a…
Kommentit (14)
Lissu oli tuolloin niin loistava. Myöhemmin taisi sairaus painaa.
Askokin oli alussa parempi. Nais sekoilut ei sopineet jotenkin kuvioon.
En muistanutkaan kuinka rasittava tuo Emmi oli jo alusta alkaen.
Loma menny maratonilla. Aika lepposa sarja verrattuna vaikka salkkareihin.
Kaikki 189 osaa kahlattu läpi. Ja jännään kohtaan jäi. Kesällä kuulema tulee lisää jaksoja Areenalle.
Emmi ja Nanna ovat mun inhokkeja. Nanna on ainakin täysin turha tyyppi.
Kiitos tiedosta, en ole huomannut. Kaikki jaksot katsomatta. Nyt on aikaa (eläkkeellä), kunnon maraton alkaa nyt.
Emmi on ihan hauska mielestäni noissa uusinnoissa. Näyttelijä näyttelee aika hyvin amatööriksi. Paras hahmo sarjassa on kuitenkin Otso (ammattinäyttelijäkin toki). En alunperin tajunnut tätä sarjaa ollenkaan kyllä, mutta jostain syystä myöhemmin olen pitänyt. Yleensä katson jotain ihan toisentyyppisiä ohjelmia. M50
Vierailija kirjoitti:
Emmi ja Nanna ovat mun inhokkeja. Nanna on ainakin täysin turha tyyppi.
Ai kun sä oot ihanan positiivinen tyyppi.
Ootteko huomannut että areenassa on nyt up:n kolmaskin kausi?
Vierailija kirjoitti:
Emmi on ihan hauska mielestäni noissa uusinnoissa. Näyttelijä näyttelee aika hyvin amatööriksi. Paras hahmo sarjassa on kuitenkin Otso (ammattinäyttelijäkin toki). En alunperin tajunnut tätä sarjaa ollenkaan kyllä, mutta jostain syystä myöhemmin olen pitänyt. Yleensä katson jotain ihan toisentyyppisiä ohjelmia. M50
Otso on to-del-la ärsyttävä, kiukuttelee milloin mistäkin kuin pikkulapsi, varsinkin Laurille.
Ny on 4. kausi katsottu. kommentoija 11
Tiedoksi kaikille, että 8. kausi katsottavissa 29.1.2020 alkaen Areenasta.
Joo, ihan hauska nähdä alusta kun en ole katsonut juuri lainkaan muutaman ekan kauden jaksoja.