Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kriteerisi kumppania etsiessä?

Vierailija
15.02.2019 |

Itsellä: Töissä tai koulussa tai muuten aktiivinen, esim. suunnitelma tulevaisuudelle jonka eteen näkee vaivaa päivittäin. Samat arvot, fyysinen yhteensopivuus, esim. pituus... empatiakyky edes jossain määrin tallella! Rehellinen. Henkinen kasvu yhdessä tavoitteena tai vähintään tasapainoinen elämä.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksaa vähän liikkua

Pysyy päätöksiensä takana ja osaa ne myös perustella.

Tervejärkinen

Tykkää luonnosta

M34

Vierailija
22/34 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

32-40v nörttimies, mieluiten tumma tukka ja silmälasit. Talousasiat reilassa. Lempeä ja hassutteleva. Ei tarvitse olla himoliikkuja, kunhan on normaalipainoinen tai siinä hujakoilla kuten minä. Ei väliä onko lapsia aiemmasta liitosta, itselläni yksi 4-vuotias.

Siinä se. Tuohan olisi se unelma.

Unelmasi ei ole tältä planeetalta. "Hassutteleva nörtti"... (jolla huono näkö)... ei ihme, että miehet neitimäistyy, kun naisten kieroutuneet unelmat ajavat evoluutiota päin Brinkkalaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta nämä listaukset hassuja.

Ihmiset listaa asioita mitä he haluavat, ei sitä mitä he tarvitsevat.

Minulle yksi tärkeimmistä kriteereistä on että ei halua tai haali itselleen kaikenlaista, oli se materiaa tai potentiaalisen kumppanin spesifejä ihanteellisia ominaisuuksia. Joten listaaminen on tavallaan itsensä pois sulkevaa.

Arvostan luontoa, musiikkia, jonkinlaista tavoitteellisuutta, eli nämä on "olishan se kiva tyyppisiä ominaisuuksia". Mutta en kykenisi määrittelemään toista ihmistä sen tarkemmin.

Eroatteko te sitten jos kriteerit eivät enää täyty? Kumpi ehtii ensin?

Vierailija
24/34 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä sydän. Oli muuten vaikea löytää.

Vierailija
25/34 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Huumorintajuinen

- Ei riippuvuuksia (entisiäkään), paitsi tupakoida voi.

- Elättää itsensä

- Vähintään 170 cm pitkä

- Seksuaalisesti aktiivinen

N36

Vierailija
26/34 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni siro ja mieluiten silikoonit. Thaimaalainen jolla tekotissit olisi sopiva!

Vierailija
27/34 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Huumorintajuinen

- Ei riippuvuuksia (entisiäkään), paitsi tupakoida voi.

- Elättää itsensä

- Vähintään 170 cm pitkä

- Seksuaalisesti aktiivinen

N36

Olen seksiriippuvainen, eli seksuaalisesti todella aktiivinen.

Vierailija
28/34 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pujoparta, hevibändin huppari, maastohousut, tykkää käydä baarissa, tatskoja, kalju tai pitkä tukka, ei välimuotoa, saa olla mahaa mut pitäis olla hyvä muoto hartijoissa. Et käy salilla kyl vaikka 3krt viikossa.

Vierailija
29/34 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava ja hauska, pitää koirista, ulkoilusta ja matkustamisesta eikä ole ihan seinästä revitty. 

Vierailija
30/34 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu ja keskustelutaitoinen.

Huumorintajuinen.

Ok ulkonäkö, pitkä ja hoikka.

Samat arvot ja tavoitteet elämässä.

Perhekeskeinen eli haluaa lapsia. Ei lapsia edellisistä suhteista.

Luotettava, turvallinen, kunnollinen ja rauhallinen.

Kohtuus kaikessa eli ei läträä liikaa viinalla ja talous ok.

Ahkera ja kätevä.

Samat seksimieltymykset.

Terve itsetunto.

Ai niin tällainen mies minulla onkin. Löysin jo 28 vuotta sitten enkä irti päästä.

Vierailija
31/34 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen tulee olla älykäs, hyväsydäminen ja omata samat arvot. Mitään tarkkoja kriteerejä ei ulkonäölle ole vaikka on minullakin mieltymykseni. Ja ei romanttisesta suhteesta oikein mitään tule ilman jonkinmoista kemiaa. Olen itse vielä nuori ihminen, joten en mielelläni toivo miestä, jolla olisi jo entuudestaan lapsia. Ikähaitari on hieman joustava, mutta hieman itseäni nuorempi saa olla (riippuen ihmisestä) ja maksimissaan 10 vuotta vanhempi. Minua ei kiinnosta miehen tulotaso, pituus eikä koulutustausta. Saa olla minua vähemmän koulutettu ja tienata vähemmän.

Vierailija
32/34 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poissulkevia asioita naisessa, yksikin riittää:

-uusfeministi/voimaantunut

-suvaitsevainen

-vegaani

-vauvakuume/biologinen kello

-ex-puolison mollaaja ja diagnosoija

-lapsia useammalle kuin yhdelle miehelle

-useampi kuin kaksi lasta

-someriippuvaisuus, someaiheiset jutut

-yleissivistyksen puute

T:mies

Listalta unohtui se tärkein eli ylipaino. Siitä ei pääse millään yli.

Eikä ympäri :)

Ylipainoon voi vaikuttaa suurimmaksi osaksi ruoalla ja säännöllisillä ruokailuajoilla. Toki lääkkeiden aiheuttama ylipaino on eri asia. Mutta ylipaino kertoo ihmisen itsekurista ja elämäntavoista paljon. Ja eihän se ole seksikästä vaikka kuinka sitä kehopositiivisuutta yritetään ajaa. Kuollut idea jo syntyessään. Ja se ylipaino ei ole miehellä tai naisella imartelevaa. Onneksi on valinnanvapaus.

Vierailija
33/34 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pitäisi olla luotettava, rehellinen, hauska, ahkera, kiltti, hyvä sängyssä, mielellään vähintään 180cm pitkä, hyvä suutelemaan, hänellä pitäisi olla suuret ja kauniit silmät ja paksut ja pehmeät huulet, suloinen hymy ja mieluiten itseäni hieman nuorempi.

N27

Vierailija
34/34 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunneälykkyys ja hyvät käytöstavat vaatimuksena, ei alkoholistia, ei pedaria, ei millään tavoin väkivaltaista ihmistä, ei kovin paljoa ylipainoa, pitää ymmärtää musiikin päälle jotain. Pituudella, koulutuksella, hiusten värillä, lompakon paksuudella, vaatteilla ja automerkillä tai autottomuudella ei ole mitään merkitystä. Niin ja empatiataidot ehdoton vaatimus, ei mitään pershäiriöistä narsistipsykoa kiitos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi