Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kehtaa mennä uimahalliin

Vierailija
12.03.2025 |

En edes häpeäisi itse lihavuutta, koska käyhän siellä muitakin lihavia, vaan häpeän omaa outoa vartalonmalliani. Se on tosi kummallinen naisen vartaloksi. Olen lapsellinen, tiedän, mutta en vain kehtaa enää käydä uimassa. Onko muilla samaa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään siellä ei kiinnosta. Enemmän häiritsee mölisevät akat ja kirjuvat kersat. Pakkoko sinne altaaseen on mennä seurustelemaan koko suvun asiat? Jos osaat olla mölyämättä niin tervetuloa halliin.

Vierailija
2/9 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siellä ketään kiinnosta sun vartalomalli. Sekaan vaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta tipan pätkää kenenkään vartalon malli. Joillan vanhoilla rouvilla riippuu rinnat navan alla. Kaikkea on, kuten Prisman mainoksessa sanotaan.

Mutta miesten polviin asti ylettyvät bikinit, naisten narubikinit, stringit, meikit naamassa, pesemättämät hiukset ja kaikenlainen epähygieenisyys häiritsee. Osalla on ihan kunnon vaatteet päällään uimahallissa nykyään.

Vierailija
4/9 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta tipan pätkää kenenkään vartalon malli. Joillan vanhoilla rouvilla riippuu rinnat navan alla. Kaikkea on, kuten Prisman mainoksessa sanotaan.

Mutta miesten polviin asti ylettyvät bikinit, naisten narubikinit, stringit, meikit naamassa, pesemättämät hiukset ja kaikenlainen epähygieenisyys häiritsee. Osalla on ihan kunnon vaatteet päällään uimahallissa nykyään.

Siis miesten shortsit 😅

Vierailija
5/9 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimahalliin siis suihkun kautta, märät hiukset, meikit pois, normaali uimapuku tai uimiseen tarkoitetut bikinit. Miehille normaalit uimahousut.

Vierailija
6/9 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en kehtaa. Joskus käyn kylpylässä, mutta en riisu suihkussa uimapukua enkä pese meikkejä pois. En laita päätä veden alle. En ole ylipainoinen, mutta olen aina inhonnut näyttäytyä alasti vieraiden edessä, ei tunnu luonnolliselta. Enkä halua nähdä muita alastomia, vieraita kehoja.

Vierailija
7/9 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkään en kehtaa. Joskus käyn kylpylässä, mutta en riisu suihkussa uimapukua enkä pese meikkejä pois. En laita päätä veden alle. En ole ylipainoinen, mutta olen aina inhonnut näyttäytyä alasti vieraiden edessä, ei tunnu luonnolliselta. Enkä halua nähdä muita alastomia, vieraita kehoja.

Se ei ole kuitenkaan kivasti tehty muita kohtaan. Kylpylässä ja uimahallissa pitäisi pestä itsensä (hiukset, kasvot, alapää, koko vartalo) ennen altaalle menoa ja sieltä pois tultaessa.

Vierailija
8/9 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän kyllä silti. Itseänikin ärsyttää kaikki "itsensä näyttely" nykyään. Sitä on ollut liikaa viime vuosina tarjolla. Lol.

Vierailija
9/9 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ei ole kuitenkaan kivasti tehty muita kohtaan. Kylpylässä ja uimahallissa pitäisi pestä itsensä (hiukset, kasvot, alapää, koko vartalo) ennen altaalle menoa ja sieltä pois tultaessa.

Olen tietenkin peseytynyt, mutta en muiden nähden. Puhtaat hiukset kiinni. Olen todennäköisesti paljon puhtaampi kuin unisex-saunojen hikoilevat miehet, jotka eivät pese muniaan ennen altsisiin menoa. En siis juurikaan sauno enkä laita päätä veden alle. Joudun käyttämään silmälaseja, olen todella likinäköinen, siinä yksi syy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän