Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyi kamala teitä jotka käytätte järkyttävän hajuista pesuainetta!!

Vierailija
14.02.2019 |

Ostin verhot kirpparilta ja jouduin huuhtelemaan niitä useasti.
Nyt huomasin että se karmea haju on vieläkin verhoissa!
Siis miksi ja miksi niin paljon laitatte tuota kamalaa ainetta??

Kommentit (89)

Vierailija
1/89 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko mitään mieleen?

Vierailija
2/89 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen miettinyt. Jotkut ihmiset jättävät ulkonakin liikkuessa pesuaineenlöhkäpilven ympärilleen, tartuttavat sen hajun muihin ja lemmikitkin haisee pesuaineelta. Niitä tulee kyllä sääli, samoin kuin lapsia, joiden jäljiltä kaverinkinkin koti haisee pesuaineelta...

Tekee pahaa se määrä hajustetta, joka on jatkuvasti lastenkin lastenkin iholla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/89 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joiden ihmisten ympärillä on metrin verran ilmatilaa joka haisee hajuvedelle.

Paljon hajuvettä käyttävät peittävät paskan hajun kun eivät muuta osaa.

Vierailija
4/89 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän hajuvettä ennemminkin siksi, että moni muu haisee niin kamalalta. Hajuveteni peittää toisten hajun minulta. Käyn suihkussa joka päivä.

Vierailija
5/89 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Joidenkin koti haisee eräälle tietylle pesuaineelle. Kun ulko-oven aukaisee niin kääk! Ja juurikin tämä tuoksupilvi on aina mukana. Ei hyvä.

Vierailija
6/89 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua pukkaa aivastuttamaan työkaverin käyttämä pesu- tai huuhteluaine. Se siis selkeästi on jompaakumpaa, hajuvettä se ei ole, ja hän on joskus sanonutkin, ettei käytä hajuvettä. Haju (siis haju, ei tuoksu) on melkoisen voimakas ja kukkainen. Ärsyttää nenää!

Vierailija
7/89 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän tää pesuainemerkki on joka lemuaa?

Joudun nyt viemään takaisin nuo verhot.

Se lemu on niin kauhea.

Mitähän kemikaaleja siinä on?

Juuri oli juttu että kemikaalit imeytyvät istukan kautta vauvaan.

Tämä selittääkin useita asioita!

Vierailija
8/89 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen järkyttynyt miten jotkut pystyy tuota myrkkyä ostamaan.

Itse käytän pesujauhetta joka on kartonkipakkauksessa eikä se haise.

Vierailija
9/89 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän ottaa nokkaan ne joista haiskahtaa "vanha talo", joku homesieni sen vissiin aiheuttaa. Eikö henkilö itse haista tätä?

Vierailija
10/89 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee aina mieleen noista tuoksuista, että eikö niille ihmisille tule huono olo ja pää kipeäksi, kun jatkuvasti on itse tuollaisen hajupommin sisällä? Itse kaipaan raitista ilmaa ja neutraaleja hajuja pääosin ympärilleni. En voisi olla montaa tuntia voimakkaassa hajussa.

Vierailija
11/89 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ostin uutta pesuainetta, joka haisi mielestäni ihan vatsahapoilta. Hajun täytyi olla todella kammottava, sillä minulla on "huono nenä" enkä haista aina kunnolla tai oikein. Tästä syystä aina kuumottaa haisenko vieraiden ihmisten mielestä oudolta, käyn päivittäin suihkussa ja yritän välttää hajustettuja tuotteita.

Vierailija
12/89 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Joidenkin koti haisee eräälle tietylle pesuaineelle. Kun ulko-oven aukaisee niin kääk! Ja juurikin tämä tuoksupilvi on aina mukana. Ei hyvä.

Vierailija
13/89 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän Omo coloria jauhemuodossa ja mielestäni siinä on mieto tuoksu. Huuhteluaineita en käytä lainkaan. Uskon, että yleensä lemuaa nimenomaan huuhteluaine eikä pesujauhe.

Vierailija
14/89 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tulee aina mieleen noista tuoksuista, että eikö niille ihmisille tule huono olo ja pää kipeäksi, kun jatkuvasti on itse tuollaisen hajupommin sisällä? Itse kaipaan raitista ilmaa ja neutraaleja hajuja pääosin ympärilleni. En voisi olla montaa tuntia voimakkaassa hajussa.

Ihan samaa mietin. Ihan hirveä olo tulee ja se tilanne kun haistelet sitä hajua ja se imeytyy nenän kautta, kuin painajaista.

Ja miksi pitää ostaa muoviputeleita joista tulee turhaa jätettä?

Vierailija
15/89 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis ajatella myös ympäristöä.

Mitähän nuo kemikaalit vaikuttaa ihmiseen ja luontoon?

Vierailija
16/89 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo haju on karmaiseva!! Ex-mieheni pesi lapsen vaatteet samalla myrkyllä ja se haju iski niihin kuin myrkky. Pesuainehajun lisäksi niihin tarttui tympeä tupakankäry, sen verran ahkerasti isä viihtyy parvekkeella tupakalla; haju tulee sisällekin ja tarttuu vaatteisiin ja lapsen hiuksiin :( Tämän lisäksi pesi kaikenväriset vaatteet yhdessä, joten värisävykin oli ihanan harmahtava.. Laitoin pitkän aikaa lapselle viikonlopuksi aina samat vaatteet mukaan, kotona ei koskaan käyttänyt niitä. Kunnes lapsi itse huomasi asian ja halusi itse valita vaatteet mukaansa. Sen jälkeen sovittiin, ettei "anna" vaatteita isän pestäväksi, sillä joudun pesemään aina koko repullisen muutenkin juuri tuon röökin hajun takia. Itse käytän miedosti tuoksuvaa pesuainetta ja huuhteluainetta ja ennenkaikkea käytän molempia kohtuudella!!

Vierailija
17/89 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä monesti mietin niiden koiria. Koirat haistaa kymmeniä tuhansia kertoja paremmin kuin ihmiset. Mahtaa koirat kärsiä niistä hajuista, jos ottaa jo ihmisilleki nenään.

Vierailija
18/89 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksei sen pesuaineen nimeä voi sanoa. Itse en ole koskaan haistanut toisen ihmisen pesuaineen hajua. Omat mustat pyykit tuoksuu, kun ne ottaa koneesta, niin sille mustien pyykkien pesuaineelle, mutta kuivuvat ilmavassa tilassa ja mielestäni haju katoaa. Muut pesuaineeni eivät erityisemmin tuoksu. Onko edes tuoksutonta pesuainetta mustille pyykeille? Haluan kuitenkin pitää mustan mustana.

Vierailija
19/89 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surf on ainakin yksi pahimmista.

Vierailija
20/89 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Omo Color Sensitive on täysin hajuton.

Ja huuhteluaine on todella täysin tarpeeton.