Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yökylässä Maria Veitola - Antti Rinne - jaksosta keskustelua

Vierailija
14.02.2019 |

Keskustelua illan jaksosta

Kommentit (272)

Vierailija
161/272 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heta menisi ihan pari-kolmekymppisestä, vaikka palstalla väitetäänkin, että kaikki näyttävät ikäisiltään :D Hetakin on kuitenkin jo 45. 

Hän on todella nätti ja ikäistään nuoremman näköinen, mutta ei missään nimessä menisi parikymppisestä. Eikä kyllä helpolla 3-kymppisestäkään. Tää heta kyllä vaikutti huipputyypiltä!

Mutta voisi olla 10 vuotta ikäistään nuorempi eli 34. Varsinkin Mikki-vermeissään.

Naururyppyihin olisi pitänyt laittaa voidetta ajoissa. Muuten näyttää nuoremmalta kun ikäisensä.

Vierailija
162/272 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saihan eräskin sydärin ulkomailla ja hänellä oli silloin itseään paljon nuorempi nainen. Kaunis oli ja on edelleen tämä nainen. Tämä ihan yleisesti ottaen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/272 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin vaalien alla, miksi juuri nyt Antti Rinne eetterissä? Vaaleihin vaikuttamista.

Vierailija
164/272 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään sanottavaa jaksosta. Hyvin hoidettu Maria, sait värittömän jakson aikaan.

Kuinka värikkään jakson itse onnistuisit tekemään jos menisit tuonne yökylään ja ohjelmassa olisi ruokakaupassa käynti, syöminen, tv:n katsominen, syöminen, haravoiminen, auton työntäminen, syöminen ja sivusta seuraaminen kun toiset silittää vaatteita ja meikkaa?

Vierailija
165/272 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallinen ketju, lähes pelkkää jakson päähenkilön vaimon ulkonäöstä keskustelua.

Vaikkakin häntä kehuvaan sävyyn, mutta kuitenkin.

Ja onhan osansa ulkonäkökeskustelusta saanut myös itse Antti.

Osaatteko puhua mistään muusta, kuin ulkonäöstä?

Aika heikko esitys tämä ketju.

Ja näin kaksvitosen naisen silmin arvelin tuon Hetan olevan äitini ikäluokkaa, kuten olikin.

Se, että on lapsekkaat kasvonpiirteet ei tee ihmisestä oikeasti nuoremman näköistä, ainakaan nuorten ihmisten silmissä.

Ei kellään mun ikäluokan ihmisellä ole tuollaisia ryppyjä ym., ihan ikäisensä näköinen oli.

Eikä kroppa mitenkään ihmeellinen, samanlainenhan on kaikilla jotka ei lihota itseään ja elävät suht. terveellistä elämää, oli lapsia sitten nolla tai kymmenen.

Tosi tavallisen näköinen täti, varmaan juuri siksi vetosikin näihin keskustelijoihin.:)

Hyvältä ihmiseltä kyllä vaikutti, ja saavutukset elämässä mielestäni kunnioitettavat.

Vierailija
166/272 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heta menisi ihan pari-kolmekymppisestä, vaikka palstalla väitetäänkin, että kaikki näyttävät ikäisiltään :D Hetakin on kuitenkin jo 45. 

Okei, tämä valottikin näitä palstamammojen "näytän 50-vuotiaana 20-vuotiaalta" -väitteitä. Hetahan ei todellakaan näytä 20-30-vuotiaalta, enemmän ikäiseltään, vaikka onkin oikein kaunis ja fressi ja näyttää nuorekkaalta 40-vuotiaalta. Tuskin hänellä on edes tarkoitus yrittää näyttää erityisen nuorelta. Ilmeisesti jotkut mammat ovat ihan pihalla siitä, miltä esim. 25-vuotiaat näyttävät. Eivät vain ole tajunneet, etteivät itse näytä enää samalta kuin vuosikymmeniä sitten.

Vierailija
167/272 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva jakso. Tavallista elämää elävät nekin, jotka ovat usein lööpeissä.

Vierailija
168/272 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummallinen ketju, lähes pelkkää jakson päähenkilön vaimon ulkonäöstä keskustelua.

Ja näin kaksvitosen naisen silmin arvelin tuon Hetan olevan äitini ikäluokkaa, kuten olikin.

Se, että on lapsekkaat kasvonpiirteet ei tee ihmisestä oikeasti nuoremman näköistä, ainakaan nuorten ihmisten silmissä.

Ei kellään mun ikäluokan ihmisellä ole tuollaisia ryppyjä ym., ihan ikäisensä näköinen oli.

Eikä kroppa mitenkään ihmeellinen, samanlainenhan on kaikilla jotka ei lihota itseään ja elävät suht. terveellistä elämää, oli lapsia sitten nolla tai kymmenen.

Tosi tavallisen näköinen täti, varmaan juuri siksi vetosikin näihin keskustelijoihin.:)

Hyvältä ihmiseltä kyllä vaikutti, ja saavutukset elämässä mielestäni kunnioitettavat.

Osaatko itse puhua muusta kuin ulkonäöstä? Suurin osa viestistäsi oli tätä samaa ulkonäön analysointia. Loput sitten toisten ihmisten arvostelua/arviointia. :D

Vierailija
169/272 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaatko itse puhua muusta kuin ulkonäöstä? Suurin osa viestistäsi oli tätä samaa ulkonäön analysointia. Loput sitten toisten ihmisten arvostelua/arviointia. :D

Otin vain kantaa tuohon laajalti ketjussa esitettyyn väittämään, että olisi pari-kolmikymppisen näköinen.

Kun ei helvetissä ole.

Perusnätti ikäisensä näköinen, mukavan oloinen, älykäs ja fresh nainen kyllä.

Molemmat Antin kanssa tavallisen oloisia ihmisiä ulkonäköä myöten.:)

Vierailija
170/272 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Antti sää nyt enemmän ääniä kun oli yökylässä Marjan kanssa. En äänestä demareita. Antti oli kyllä kotikisoissaan symppis mutta väsynyt.

Vierailija
171/272 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa lukea koko ketjua. Joko sitä Hakkaraisen nälvimistä käsiteltiin? Antti osoitti hyvän luonteensa ja suuruutensa pistämällä heti kiusaamisen poikki. Maria, pieni ihminen, ei tajunnut, että ei saa Anttia mukaan toisen kiusaamiseen. Törkeää Marialta siksikin että haukkui Hakkaraista, vaikka oli yökyläillytkin miehen luona. Voi vaan arvata, miltä Antista tuntui, että haukkuukohan se muakin seuraavissa jaksoissa selän takana.

No ei todellakaan ollut Hakkaraisen haukkumista.Antti sanoi että meinasi nuorena hakea johonki sahakoulutukseen,johon Maria heitti että sustahan olisi voinut tulla Hakkaraisen työkaveri.Täällä palstalla on kyllä ihme urputtajia jotka kaivamalla sontaa kaivaa..

Vierailija
172/272 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen kansa haluaa Antin.

Ja --vihdoinkin-- tullee hänet saamaan.

Vierailija
173/272 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa tulee olemaan erittäin pidetty pääministeri suomessa.

Tavallisen kansan valitsema.

Kaikki tykkää Antista.

Vierailija
174/272 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Jennihullu muuttunut Anttihulluksi?

🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓

Vierailija
175/272 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markkasen jaksossa pariskunta kertoi, että heidän yksityiselämästään kirjoitetaan keskustelupalstalla asioita, jotka eivät pidä paikkaansa. Veitola puhui samassa jaksossa, että varmaan keskustelupalstoilla nyt ilkutaan.

Rinteen puoliso kertoi, että lööpeissä oli harhaanjohtavasti kirjoitettu Rinteen vilkkaasta seuraelämästä.

Rinne sanoi, että Hakkaraisesta saa median perusteella väärän kuvan kuten kaikista muistakin.

Veitola sanoi Rinteelle, että eihän sun julkisuuskuva ole yhtään tuollainen.

Mielenkiintoista, tuo aihe pulpahtelee ohjelmassa koko ajan pintaan. Oman twistinsä asiaan tuo se, että Veitolan ohjelmahan itsessään on osa sitä julkisuutta, jonka luomaa virheellistä kuvaa ohjelmassa esiintyvät henkilöt kritisoivat.

Vierailija
176/272 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Jennihullu muuttunut Anttihulluksi?

🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓

Ei. Mutta hymiöhullu näköjään saapui palstailemaan.

Vierailija
177/272 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina pitänyt tuosta Antti Rinteestä.

Vierailija
178/272 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun Antti alkaa puhumaan, minä lakkaan kuuntelemasta.

Vierailija
179/272 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi vaatimaton koti - en kehtaisi päästää tv-kameroita 😅

Vierailija
180/272 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkästä aikaa tulee olemaan erittäin pidetty pääministeri suomessa.

Tavallisen kansan valitsema.

Kaikki tykkää Antista.

Vaikka kaikki tykkäänkin Antista ihmisenä, niin mielestäni hän ei ole poliitikkona parhaimmillaan.

Sitä poliitikkopuoltahan on nähty useamman vuoden ajan eikä tämä ohjelma tuonut siihen mitään uutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä