Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä joskus mennyt ruokaa nenään oikeasti?

Vierailija
14.02.2019 |

Mulla jäi äsken epämukava olo nenään ruokailun jälkeen. Sitten rykäisin tai niiskutin sillä lailla nenällä, niin suuhun lensi takaisin spagetinpala äskeisestä ruokailusta!!

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, monestikin. Pahin oli nenään eksynyt Sisu-pastilli. Jestas että silmät vuotivat kauan... Niistämällä se lopulta tuli ulos.

Vierailija
2/20 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On, monestikin. Pahin oli nenään eksynyt Sisu-pastilli. Jestas että silmät vuotivat kauan... Niistämällä se lopulta tuli ulos.

Sama käynyt täälläkin ja vieläpä Sisu-pastillilla. Tuntui muuten aika pahalle :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riisiä jatkuvasti.

Vierailija
4/20 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ja hernekin. Sen tosin laitoin sinne itse, kun olin 3 vee. Ja lääkäriinhän siitä mentiin.

Kun oikein alkaa naurattaa, tai aivastuttaa kesken syömisen se on mahdollista.

Vierailija
5/20 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta piriä on.

Vierailija
6/20 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On monesti. Usein niin että yskäisee tai aivastaa, niin sielusta menee jotain senäonteloon.

Vierailija
7/20 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mummolla oli mennyt kerran mustikka nenään. Sairasteli ja kärsi kamalasta poskiontelontulehduskierteessä, kunnes niistäessä nenästä tuli yllätysmustikka.😂

Vierailija
8/20 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On monesti. Usein niin että yskäisee tai aivastaa, niin sielusta menee jotain senäonteloon.

nielusta, ei sielusta 😂😂😂

Vierailija
9/20 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tännään kouluruokailussa kaveri kerto hauskan jutun ja aloin nauramaan makaroonilaatikot suusa ja vetäsin ne makaronit sitte nennään ja myöhemmin kuvistunnilla sain ne makaroonit vihdoinki pois🤭

Vierailija
10/20 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tuli kerran naamalle sillai, että meni nenään, ja vedin sitä sitten henkeen. Ei tuntunut kivalta.

Vierailija
11/20 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi pari päivää sitten lounaalla kun aivastin.

Vierailija
12/20 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdesti ja molemmilla kerroilla ruisleipää aamukahvin kanssa. Jotenkin se voi mennä nielusta nenään. Sitten saa niistää niin että vettä tulee silmistä.

Vierailija
13/20 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaurapuuroa, joskus kauan sitten kun aamiaiseksi kiireessä hotkiessa kuulin hervottoman vitsin, enkä osannut pidättää naurua.

Pyrskähdin kerran ja puuro lensi maidon kanssa nenästä kaaressa. Jestas mikä sotku ja siivo siitä seurasi, en muista toista niin paha sotkua. Ja nenästä tuli vielä niistäessä illallakin liuenneita hiutaleita.

Kerran on kanssa lentänyt vichyä samalla tavalla, siitä ei tule niin pahaa sotkua, mutta se hiilihappo kirvelee aika pitkään nenän limakalvoja.

Vinkki, vältä juomista ja syömistä kun joku kertoo vitsejä.

Vierailija
14/20 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salmiakkijauhetta meni "väärään kurkkuun", ja sitä pois kakoessa meni samaa tavaraa nenään.

Vierailija
15/20 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän johtuu, kun menee suusta herkästi nenän suuntaan?

Vierailija
16/20 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaroni pienenä, oli siellä varmaan pari tuntia.

Vierailija
17/20 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, minulla on mennyt monet kerrat sen seurauksena kun olen kuullut vitsin tai aivastanut! Se tuntuu pahalle... Olen saanut ne pois niistämällä rajusti sisään päin, onneksi ovat lähteneet! En muuten oikein tiedä miten ne saisi pois, osaisiko joku kertoa?

Vierailija
18/20 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mummolla oli mennyt kerran mustikka nenään. Sairasteli ja kärsi kamalasta poskiontelontulehduskierteessä, kunnes niistäessä nenästä tuli yllätysmustikka.😂

Mustikka ei kauan siellä nenässä viihdy, liukenee nopeasti.

Vierailija
19/20 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa ruisleipää on tullut nenästä. Molemmilla kerroilla entinen anoppi oli paikalla. Luulee varmaan että mulla on jokin ongelma. 

Vierailija
20/20 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla LÄHTI SILLEEN ETTÄ LAITOIN PIKKU LUSIKALLA KYLMÄÄ VETTÄ SIIHEN SIERAIMEEN MISSÄ SE TUNTUI KALLISTELIN PÄÄTÄ SIVUTTAIN EI TULLU POIS SIT ISTUIN JA KALLISTIN PÄÄTÄ TAAKSEPÄIN, TULI HETI NIELUUN, MIKÄÄN MUU KONSTI EI AUTTANU. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi