Muistiko teitä kukaan näin ystävänpäivänä?
Kommentit (43)
Mun yksi kaveri lähetti mulle viestin, jossa luki, että ystävä on kuin pillu – vaikket näe sitä, se on aina mielessä :D (Hymiö siksi, että olihan se nyt huvittavaa saada tuollainen viesti, vaikkei itse vitsi kovin hyvä ollutkaan.)
5 viestiä ja yksi tuli käymään. Se on jo hyvin kun tätä palstaa on lukenut, niin siitä päätellen ystävät ovat katoava luonnonvara...
Olen erittäin ilahtunut kuudesta postikortista. Ihanaa saada oikeaa postia!
Vierailija kirjoitti:
Pomo osti kakkua
Onko pomo siis myös ystävä?
Ei ole viimeiseen 20 vuoteen kukaa muistanut. Olen nyt 40v.
AA-ryhmän vanhin soitti ja muistutti ryhmän tärkeydestä - viimeksi olen käynyt palaverissa 16 vuotta sitten. Muutoin on ollut erittäin rauhaisaa yhteydenottojen suhteen...
Sain 11 viestiä ja kaksi postikorttia. Tämä on aivan erikoislaatuista. Olen 40+ ja Aspergerini vuoksi todella huono pitämään yhteyksiä. Nyt olen puolisen vuotta oikeasti panostanut asiaan - ja näköjään onnistunutkin. Hyvä mieli.
2 ystävää, mies, veli ja tytär muistivat viesteillä, kuka pusulla.
Kivalta tuntui ja laitoin viestin muille itse ensin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haista sinä pitkä vttu
sitä samaa sullekkin
Mikä on?
Lapsi oli töistä tullessa ovella vastassa ja kysymässä joko suklaasydänrasian saa avata....
1 postikortti, 2 kaveria laittoi viestin ja yksi työkaveri toivotti töissä.
En oo itse ollut aktiivinen asian kanssa, joten hyvä saavutus.
Vierailija kirjoitti:
Sain 11 viestiä ja kaksi postikorttia. Tämä on aivan erikoislaatuista. Olen 40+ ja Aspergerini vuoksi todella huono pitämään yhteyksiä. Nyt olen puolisen vuotta oikeasti panostanut asiaan - ja näköjään onnistunutkin. Hyvä mieli.
Vähän hienoa! 😊
Harva enää lähettää postikortti mikä on kyllä sääli kun kortti on kuitenkin konkreettisempi ja henkilökohtaisempi kuin tekstari.
Mä sain yllätyspaketin postissa ystävältä ja yhden watsap-viestin :) Mies ei muistanut koko päivää.
Ei. Lähetin ex-työkaverille viestin, ei tullut vastausta. Eikä muitakaan viestejä.
Ei saa surettaa, leikittäiskö prinsessaa...
Kahdelta ystävältä tuli tekstari ja kaksi soitti.