Seksin kesto
Kuinka kauan teillä menee seksiin.olen kateellisena lukenut täältä jostain tunninkin sessioista.meillä menee max 15 min kerta.tosin mies ei anna oli suuhoitoa paitsi 69 joten silloinkin se loppuu tuohon 15 min kun hän saa.mietin että jaksaako oikeasti muut miehet noin pitkiä hetkiä naisensa kanssa/vuoksi.
Kommentit (7)
Kun mies ruikkii hän jatkaa minun tyydyttämistä kädellä.
Pikaisesti menee 15-20 ja normaalisti reilu 30min.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on seksiä? Helposti koko päivä antaen ymmärtää, että tänään taas on SE hetki.
Puoli tuntia-tunti usein sängyssä (se nyt vaan ON mukavin paikka), itse akti ehkä 15min. Siinä vaiheessa on yleensä aika valmista kauraa. Ja ’jäähdyttelyt’ taas puolesta tunnista tuntiin.
No lähinnä tällä hain tuota lämmittelyä ja hellimistä ja suihiottoa/nuolemista ja itse aktia tietysti.miten kukakin tyylillään.
Ap
No meillä vaihtelee aika paljon yhdestä sessiosta toiseen, ja myös iän myötä (oltu kohta 25 v aviossa). Suurin osa (sanotaan nyt kolme kertaa neljästä) on sellaisia melko perusvaniljapanoja, kestää ehkä 15 min esileikkejä ja 5 min varsinaista se-siellä aktia; vaatteet pois > vaatteet takaisin päälle kokonaisaika ehkä puolisen tuntia. Sitten on silloin tällöin sellaisia housut-kinttuun-tässä-ja-nyt pikapanoja; niitä oli ennen enemmänkin, mutta iän myötä tai mistä nyt johtuukaan ne ovat harventuneet. Ja sitten loput, ehkä yksi kymmenestä, kun vaimo sattuu olemaan sopivalla tuulella, niin sitten saattaa mennä vaikka tunti-pari, ja joskus uusitaan vielä kerran tai parikin, eli käytännössä ei paljon ehdi sinä iltana muuta tehdäkään. En tietenkään itse pysty koko aikaa panemaan, varsinkaan kun tällä iällä jo 'latausaika' on hieman eri luokkaa kun nuorena kollina, mutta muita ruumiinosia, leluja, ym. apuna käyttäen siellä jaksaa vielä vanhakin hääriä tuntitolkulla kun sille päälle sattuu.
2- 20 min. Kiihoituksen tilasta riippuen. Mies saattaa laueta alle minuutin penetration mutta kalu ei pehmene heti. Kerkiän saamaan oman orgasmin vielä. Tai sitten rauhallisesti yhdessä nauttien n. 20min. Riittää minulle hyvin koska saan silloin sen ison O:n ei pelkkää " rynkytystä " muutamia eri asentoja yhdessä lähekkäin nauttien.
5min-90min. Riippuu käytettävästä ajasta. 90min sisältää siten jo ihan kaiken kuten alkuhiplaamiset, nuolemiset, sormetukset, tapit, lukuisat asennot ja orgasmit molemmilla (naisella enemmän kuin yksi). Niin kauan taotaan että varmasti mehut loppu. 5min onkin sitten spontaani pikapano jossain.
Mikä on seksiä? Helposti koko päivä antaen ymmärtää, että tänään taas on SE hetki.
Puoli tuntia-tunti usein sängyssä (se nyt vaan ON mukavin paikka), itse akti ehkä 15min. Siinä vaiheessa on yleensä aika valmista kauraa. Ja ’jäähdyttelyt’ taas puolesta tunnista tuntiin.