oon muka kolhinut parikkiksella jotain autoa?????
Kävin eilen marketissa. Myöhemmin illalla siskoni (!) sai oudosta numerosta tekstiviestin, että minun autollani (rekisterinumero) on kolhittu heidän autoaan sen marketin parkkiksella ja että heidän pitäisi maksaa pitäisi maksaa 100E "tyttärensä" aiheuttamista naarmuista. Mutta en mä tosiaankaan osunut mihinkään. Mikä juttu tää on olevinaan?
Kommentit (8)
No, siskosi voinee vastata, ettei heillä ole tytärtä tai jos onkin, niin voi vastata, ettei ainakaan ole sen ikäistä, että autoa ajaisi, joten asia ei koske mitenkään heitä. Ja sen jälkeen antaa asian olla. Jos kyseinen henkilö jotenkin saa sinun numerosi selville, voit sinä puolestasi vastata, ettet ole mitään kolhinut (jos et siis tosiaan ole), joten et mitään maksakaan. Jotta olisit oikeasti korvausvelvollinen, kyseisen henkilön pitäisi jotenkin psytyä todistamaan, että juuri sinä olet syyllinen. Eli jos hänellä ei ole kuvaa tapahtumasta (esim. hallin valvontakamaren kuvaa tai jonkun kännykällä kuvaamaa), niin tuo on sana sanaa vastaan, eikä sinulta voi vaatia rahaa.
En tajua tätä juttua,miten tuo sisko tähän liittyy.
ootteko koskaan kuulleet huijausviesteistä?
Eihän tuosta viestistä ymmärrä mitään!
Vaikuttaa huijausviestiltä? Älä ainakaan vastaa jos se on kallis palvelunumero eikä hintaa ole ilmoitettu.
Pyydä todisteet