Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teet sairaslomalla ollessasi kotona?

Vierailija
14.02.2019 |

Alkaa tulla makuuhaavoja tästä lepäilystä ja pää leviää. Lepäillyt, lukenut, töllöttänyt töllöä, nukkunut, syönyt jne.
Muuta, mitä?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä muuta. Eipä sitä muuta oikein jaksa. Pakolliset ruuan laitto ja jos on ihan pakko niin lähikaupassa käynti. Sairaslomalla yleensä ollaan just sen takia, että on kipeä eikä jaksa mitään.

Vierailija
2/15 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peiton alla katselen sarjoja, ei pysty tekemään muuta. Kaupassa pitäisi käydä, mutta ei kykene.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kävin pienellä rauhallisella kävelyllä. Maanantaista asti ollut saikulla. Kyllä on tylsää. Huominen olisi vielä saikkupäivä, mut ilmoitin pomolle että tuun töihin.

Vierailija
4/15 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tultiin Tallinnasta äsken ;)

Vierailija
5/15 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tietysti sairaudesta. Flunssassa ei paljon pysty tekemään mitään, mutta leikkauksesta toipuessa voi käydä ulkona ja puuhailla muutenkin kaikkea mitä ennenkin.

Vierailija
6/15 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja olin 7kk sairaslomalla kotona 2v tyttären kanssa. Oli tosi mukavaa ja antoisaa aikaa.

Vierailija
7/15 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivun viikko sitten olleesta leikkauksesta, sairauslomaa vielä reilu kaksi viikkoa jäljellä. Olen enimmäkseen lepäillyt telkku auki, mutta käynyt myös ulkona, kaupassa, harrastuksessa. Aika käy kyllä pitkäksi.

Vierailija
8/15 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flunssassa ollessa lähinnä nukun ja katson tv:tä ja luen. Nyt kun toivun leikkauksesta niin teen voinnin salliessa niitä asioita joita teen terveenäkin. Tosin mihinkään juoksulenkkeihin en kykyne vielä hetkeen.

Vierailija
9/15 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen kipeenä saikulla niin vaan sairastan. Joskus on ollut flunssia ettei jaksa muuta kuin nukkua, kun sarjojen katsomisestakin tulee pää kipeäksi. 

Viime sairasloma oli kuukauden sen takia kun mies kuoli, silloin pistin koko kämpän uuteen uskoon. Oli pakko pysyä touhukkaana tai pää olisi hajonnut. Varmaan ikinä ole ollut niin puhdas talo kuin silloin... 

Vierailija
10/15 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töitä, kotitöitä yms.

Jos sairaus on niin väkevä, ettei kykene kuin makaamaan, sitten tietenkin makaan, enkä ihmettele että mitähänköhäntässä tekisiköhänköhän.

Vierailija
11/15 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lepään ja surffailen av:lla.

Vierailija
12/15 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut vain flunssan takia saikulla ja silloin kyllä lähinnä olen sängyssä koko päivän. Yleensä flunssassa mulle tulee järkyttävä silmäsärky joten television katselu tai nettiselailukaan ei onnistu kuin vasta siinä vaiheessa, kun alkaa parantumaan. Sitä ennen, jos ei saa nukahdettua ja tuntuu tylsältä vain makoilla, kuuntelen yleensä podcasteja tai äänikirjoja.

Jos kaikki paikat taas periaatteessa pelittäis ja olisin syystä tai toisesta saikulla, voi että aika menis helposti. Lukisin, katselisin leffoja ja sarjoja, pelaisin tietokonepelejä. Noihin saisin helposti monta viikkoa upotettua, mutta sitten voisin koittaa vähän enemmän siivota kun kerrankin olisin kotona, herätellä vanhaa harrastusta piirtämistä, päivitellä unholaan jäänyttä blogia, jne. Rauhallisilla kävelyillä kävisin paikoissa, jotka ovat erityisen nättejä ja nauttisin luonnosta (lähellä on järvi, varmaan menisin sitä ympäröiville poluille).

Vierailija
13/15 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jaksan, niin saatan tehdä manikyyrin ja pedikyyrin, poistan karvoja ja hoidan ihoa. Mitään rankempaa siivousta ei sairaana voi tehdä, mutta saatan esimerkiksi järjestää jonkin hyllyn tai kaapin. Tyhjennän kännykän turhista viesteistä ja kuvista. Seuraan Wilmaa ja ehkä siivoan senkin. Laitan sinne sijaisohjeita. Joskus on ollut pakko korjata oppilaiden töitä ja laitella Wilmaan arvosanoja, jos on juuri osunut deadline kohdalle.

Vierailija
14/15 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumeessa viime viikolla lähinnä makasin sängyssä ja lepäilin tai selasin nettiä. Katselin tv:tä yms. rauhallista tekemistä. Yksi päivä jouduin kävellä apteekkiin (5 min. matka) ja se oli ihan liikaa.

Migreenissä nukun.

Muista syistä en ole ollut saikulla.

Vierailija
15/15 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän taudista. Viime syksynä 40 asteen kuumeessa kykenin vain nukkumaan. Päivät meni sekaisissa olotiloissa ja välillä itkin puolison kainalossa, kun olo oli niin sietämätön.

Nytte ollaan miehen kanssa molemmat saikulla. Ollaan kateltu telkkaria, nukuttu ja harrastettu seksiä. Pienessä kuumeessa jaksaa kuiteki ihan hyvin.