Kaikki ovat meille kateellisia ystäväperheestä
Meillä on siis ystäväperhe, jonka kanssa teemme tosi usein juttuja. Tehdään viikonloppuisin ruokaa ja istutaan iltaa, lapset ovat kavereita keskenään. Käymme myös matkoilla monta kertaa vuodessa yhdessä. Meillä on aina tosi hauskaa yhdessä. Moni onkin sanonut kuinka kateelinen on meille. Onko muilla tällaista läheistä perhettä jonka kanssa ollaan jopa vähän niinkuin avioliitossa :)
Kommentit (15)
Miksi luulet muiden olevan kateellinen? Meilläkin on ystäväperhe, muttei mitenkään mainosteta sitä muille.
"Kaikki ovat meille kateellisia ystäväperheestä"
Mä en oo.
Miksi piti mainita kateellisuus? :D
Rasittaisi olla tuollaisessa suhteessa kun mitään ei voi tehdä pariskuntana.
Meillä useampiakin ystäväperheitä. En vaan ole tiennyt, että se on joku meriitti. Miksi sellaisesta olla kateellinen?
Oletteko te myös perhepedissä yhdessä?
Minä en ole kateellinen teidän ystäväperheestä
No minusta tuollainen alituinen yhdessä nyhjääminen yhden ja saman perheen kanssa on vaan outoa. Siis että matkoillakin käydään yhdessä monta kertaa vuodessa. Miten saatte kaikkien työnantajilta lomat aina samaan aikaan? Monille on vaikeaa saada jo oman puolison kanssa lomat yhtäaikaa, teillä ei ole ongelma neljän lomat yhtäaikaa, monta kertaa vuodessa?? En usko että kukaan on teille kateellinen, kohteliaisuudesta vain kommentoivat jotain sanoakseen, kun eivät halua loukata sanomalla suoraan miten oudolta tuo vaikuttaa. Tulee väkisinkin mieleen joku polyamorkombo...
Mä en ole tuosta kateellinen, ei kaikki ole.
Minä olen kateellinen läheisistä ystävistä. Minulla on monta ystävää, jotka ovat ihan mukavia kun silloin tällöin tavataan, mutta ei ketään, johon olisi oikeasti tiivis suhde, ja jonka kanssa just esim matkustella.
Tämä taitaa olla trollipeikko. Löytyy kaikki trollialoituksen ainekset: viattomuuden kaapuun paketoituna kateellisuusmaininta ja hyvillä ystävillä kehuminen sopivasti överisti. Loppuun aina trollin paljastava lavea kysymys: miten teillä? :DDD
Olen kateellinen ja haluaisin samanlaisen ystäväperheen.
up