digikuvat paperille
Mistä kannattaa tilata? Hintoja? Laatu? Toimitusaika? Kertokaa tilanneet!!
Kommentit (6)
Ifiltä oon tilannut netistä ifin sivuilta saa ladattua koneelle ilmaiseksi online palvelun, jonka kautta voi lähettää omalta koneelta kuvia ifille.
Hinta muistaakseni 19senttiä/kuva jos ei tarjouksia ole.
Kuvat tulleet joskus 3 päivässä joskus viikossa. Mutta keskimäärin n 3-4 arkipäivää menee. Kuvan laatu on ollut oikein hyvä.
Siksi, että kuvat voi lähettää omalta koneelta, ei tartte poltella cd-levyjä tai postittaa muistikorttia. Hinta on kalliimpi kuin extrafilmillä, 0,25 e/kpl, jos tilaa alle 50 kuvaa, 0,20 e/kpl, jos tilaa alle 100 kuvaa ja 0,16 e/kpl, jos tilaa yli 100 kuvaa. Mä olen aina tilannut yli 100 kuvaa, joten ihan kohtuuhintainen on ollut. Toimitusaika on 3 päivää + lähetyspäivä, mutta mulla on kuvat tulleet aina aiemmin. Saa tilata joko suoraan kotiin (+3,5 e postituskulut) tai lähimpään Anttilaan (+1 e postituskulut). Netanttilan sivuilta saa imutettua ohjelman, jolla nuo kuvat voi lähettää netitse. Kuvien laatu on ollut hyvä.
Hinnat ovat Extrafilmillä kaikkein halvimmat ( 0,09 ¿) ja toimitus on nopeaa. Kuvat tulevat postiluukkuun 3-4 päivän sisällä, joskus jopa kahdessa päivässä.
Extrafilmin sivuilta kun lataa Extrafilm kotona -ohjelman niin voi suoraan omalta koneelta lähettää kuvat ja kuvia voi muokatakin jonkin verran, ainakin punaiset silmät saa poistettua näppärästi.
Suosittelen! Kuvien laatu on myös ihan yhtä hyvä kuin muillakin
(ollaan käytetty 3-4 muutakin putiikkia mm. Ifi ja Fotonetti eikä kuvien laadussa ole mitään eroa)
Laatu erinomaistakin erinomaisempi, suht edullista (19 snt/kpl), nopea toimitus (ennen klo 14 lähetetyt tilaukset perillä seuraavana päivänä).
Olen myös Ifiä ja Extrafilmiä joskus käyttänyt, mutta silti koen Fotonetin parhaaksi!!!
Eikä tarvitse poltella CD:tä tai lähettää muistikorttia, omalta koneelta voi kuvat ladata Fotonetin palvelimelle.
Ei ole ollut tarvetta kokeilla mitään muuta, kun on todella nopea palvelu ja laatu hyvä. Ja helppo tilata, eikä mikään hirveän kallis. Ja jos on kerran tilannut niin saa ale-sähköposteja joka viikko, joissa esim suurennokset usein todella edullisia.
Tipy
edullinen, muistaakseni 9 senttia/kpl ja laatu mielestäni OK.