Että mä oon kade niille joilla on pärjäävät ja kunnolliset lapset.
Olkaa onnellisia jos teidän tyttärenne pienin ongelma on että "ei oo mitään kivoja vaatteita".
Kommentit (11)
Meillä on, ja tiedän (huomaa väkisinkin), että aiheuttavat kateutta. Joten jos yhtään lohduttaa, niin tunteesi on yleinen. Ei meillä ainakaan "riitä kaikenlaista silti", kommenttina yhM41. Yritätkö lohduttaa ap:ä, tai sitten sinulla ei ole kokemusta kunnollisista ja pärjäävistä lapsista?
Vierailija kirjoitti:
Aika harvalla vaatteet on se pienin ongelma. Voin kokemuksesta sanoa. Vaikka pärjää hyvin ja mitään tyhmyyksiä ei tee, niin kaikenlaista kyllä riittää silti. :D
Yh-M41
Siksi se oli lainausmerkeissä että ongelmat siihen rinnastettavia. Mutta jos homma noin suurin piirtein pelittää niin kuulut siihen onnellisten joukkoon. Ap
No mikä sinun lapsissasi Ap on vikana?
Ymmärrän sua. Ottaa töissä aivoon kuunnella penkkareista ja vanhojentansseista kun samalla itse mietin että onkohan nuori viitsinyt tänään lähteä kouluun ollenkaan.
Tiedän niin hyvin, mitä ap tarkoittaa! Ihan pakahdun siitä miten tuskaisesti haluaisin syöstä kaiken kokemani tähänkin tekstiin. En lähde siihen kuitenkaan, vaan sanon, että vaikka meidän perheellä on kaikki, taustat ja taloudet. Niin se ei takaa, etteikö jollain lapsista voi olla todella vaativa nuoruus. Yhdellä meidän lapsista on ollut. Olen kyllä miettinyt, kuinka hienoa on, jos näiltä kuopilta välttyy. Jotkut välttyy ja osaako he sitä edes arvostaa oikeasti? Toivon niin.
Minun tyttärelläni ei ole oikeastaan mitään ongelmia, on 9v. Toistaiseksi on todella avoin ja kiinnostunut koulusta, lukemisesta, tietystä urheilulajista ja partiosta. On paljon ystäviä.
Mitä ongelmia sinun lapsellasi on ap?
Harva tietää muiden ongelmista mitään. Ulospäin moni ahdistunut teini näyttää tosi pärjäävältä. Kotona sitten itketään ja raivotaan, jotta jaksaa taas pärjätä ihmisten ilmoilla. Ja käydään pahimpia solmuja aukomassa terapiassa.
"Älä ikinä kadehdi toisen onnea. Koskaan ei voi tietää, mikä on surujen summa."
Aika harvalla vaatteet on se pienin ongelma. Voin kokemuksesta sanoa. Vaikka pärjää hyvin ja mitään tyhmyyksiä ei tee, niin kaikenlaista kyllä riittää silti. :D
Yh-M41