Tuotteet jotka katosivat myynnistä vaikka olivat loistavia?
Kattilakokoinen mikrolämmitettävä lohikeitto joka oli oikeasti hyvää. Valmistajaa en muista, mutta tuli joskus työhuoneella jaettua kavereiden kesken.
Olisi tosi kätevä nyt kun on noi lapset ja välillä olis kiva ruokkia ne nopeasti päiväkodista tullessa, mutta tuota oli kaupoissa n. 5 minuuttia ennen kuin hävisi.
Kommentit (4104)
- Sitruunanmakuinen bulgarianjogurtti
- Kahvinmakuinen Battery-energiajuoma
- Kahvinmakuiset Marianne-karkit
- Starburst Joosters(?)-karkit
Teistä tuskin moni muistaa tätä tai ette olleet edes syntyneet.
Kaipaan vieläkin täyä ja olen 53v.
Kääretorttu jossa sisällä vanijalakka jäätelöä. Pakattu pahvisen pötkylään.
Meidän koko perheen herkku kun omin lapsi.
Tulikin mieleen jos jotenkin itse pystyisin tekemään tätä.
Valion metsämansikkarahka matalassa purkissa.
Rahkariini.
Suklaat: ruususuklaalevy, Lola, Siesta, Panama. " Laivasuklaalevy", myytiin myös Enkelisuklaalevynä. Pandan. Iso, litteä.
Ihanat 70-luvun aidot merkkarit.
Minttujäätelötuutti minttutahnalla.
Valion tavallinen, ei pehmeä, rahka.
Vierailija kirjoitti:
Eikö Pupuneidin hedelmärakeet ole pääsiäiskarkkeja? Ainakin itse olen ostanut niitä pääsiäisenä ja odotan jo innolla, että kauppaan tulisi pääsiäiskarkit. Jotain muutoksia tapahtui muutama vuosi sitten, eikä siinä ole enää punaisia karkkeja.
Itse kaipaan myös Marianne-tuuttia, omena Pastirolleja ja Danonen kookos-lime rahkaa. Fazerin Maya-suklaapatukka oli ihanaa, samoin se minttupallero-suklaa.
Miksi Lumene lopettaa kaikki hyvät tuotteet? Karpalo- ja lakkadödöt oli oikeasti hyviä. On lopettanut monta muutakin loistavaa tuotetta.
Lumene on tunnettu järjettömästä sarjojen "uudistamisesta". Ai tykkäsit jostain tuotteesta? Puolen vuoden päästä sitä ei ole tai pakkaus on muuttunut niin, ettei asiakas voi olla varma, mitä ostaa. Jouduin etsimään uuden arkimascaran toiselta merkiltä, kun tuttua tuotetta ei enää löytynyt. Samoin valokynä on kohta lopussa, mutta kävin jo katsomasa, että Lumeneltä sitä ei enää samassa muodossa löydy.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan vieläkin täyä ja olen 53v.Kääretorttu jossa sisällä vanijalakka jäätelöä. Pakattu pahvisen pötkylään.
Meidän koko perheen herkku kun omin lapsi.Tulikin mieleen jos jotenkin itse pystyisin tekemään tätä.
Tästä tuli mieleen Veera-suklaakakku! Meille ostettiin joskus sitä. Vanilijajäätelöä kovan suklaakuoren sisällä.
T.52v
Pakaste punajuuri-vuohenjuustopyörykät.
Touko-leipä.
mustapekka-juusto ja creme bonjour konjakkituorejuusto. Taisi kadota tuo creme jo 15 vuotta sitten ja kaipaan yhä
Tervanmakuiset Pastirolit, niitä kaipaan!
Vierailija kirjoitti:
- Sitruunanmakuinen bulgarianjogurtti
- Kahvinmakuinen Battery-energiajuoma
- Kahvinmakuiset Marianne-karkit
- Starburst Joosters(?)-karkit
Milloin tätä kahviBatteryä myytiin? Mieskin kaihoaa sitä, mutta minä en muista koko tuotetta :O
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan vieläkin täyä ja olen 53v.Kääretorttu jossa sisällä vanijalakka jäätelöä. Pakattu pahvisen pötkylään.
Meidän koko perheen herkku kun omin lapsi.Tulikin mieleen jos jotenkin itse pystyisin tekemään tätä.
Muistan tämän tosi hyvin, se oli ihanaa :) Kaipaan myös Waarin jäätelöä, sitä pyöreään rasiaa pakattua, jossa oli pecanpähkinöitä.
N 59
Vierailija kirjoitti:
Kaikki syötävät täällä jo onkin lueteltu, mutta minä kaipaan sellaista puhelinliittymää jossa maksetaan vain käytön mukaan puhelut ja tekstiviestit ilman mitään nettiliittymiä ja kuukausi maksukin oli vain 2-3 euroa. Moni muukin varmasti kaipaa. Nykyään on pakko maksaa netistä jota ei tarvitse, ei käytä eikä halua.
Hanki prepaid. Kuukausimaksu 0e, maksat ainoastaan puhelut ja viestit, netinkin saat tarvittaessa.
Vierailija kirjoitti:
Eineshyllyssä sellaiset pitaleipätaskut, joissa oli täytettä valmiina. En yhtään muista, minkä nimisiä ja minkä valmistajan olivat, mutta olivat sellaisia roiskeläppäpizzan kokoisia pyöreitä jaettuna neljään palaan.
Just viimeks huomasin litissä, että oli tuommoisia.
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Vanhan kunnon journalismilla kirjoitetut sanomalehdet. Nykyisin pelkkää vasemmisto propagandaa ja mielipide blogia nämä hesarit sun muut ovat.
Oli loistavia, kunnes oranssipahamies aiheutti heille jonkun ihmeen syndrooman.
Nykyään kun avaa lehden niin joutuu hieraisemaan silmiään, että tuliko vahingossa avattua
av-kaatopaikka. Ei niissä paljon eroa huomaa.
Lidlistä katosi pyöreässä pönikässä ollut banaanijäätelö, missä oli isoja pähkinän palasia ja tumman suklaan hippusia seassa. Niin ikään Lidlistä jäänyt kaipaamaan Blood orange alkoholillista juomaa, jäljelle jäivät appelsiini ja lime mut tuo oli parasta.
Silomat -yskänlääke lopetettiin, kun joillekin lapsille oli tullut neurologisia oireita. Jonkin aikaa oli kyllä tuskaa, kun ärsytysyskä jäi flunssan jälkeen moneksi viikoksi vaivaamaan, ja Silomatti oli kaapista loppu. Onneksi jonkin ajan kuluttua tuli myyntiin Silotoc, on yhtä tehokasta.
sasasasaasas kirjoitti:
Damj liquorice
Tätä oli eilen ärrällä myynnissä.
KLSSSSS235 kirjoitti:
Oikeat merkkarit
Pirkan päärynälimonadi mehujää
Pirkka Inkkari makeispussi
Apetit Kebab/Frutti di mare/Julia pakastepizzat
Lidlin "nallesipsit"
Taffel Furious sipsit
Pepsi Max GingerJa perhanan pupuneidin hedelmärakeet
Pepsi max ginger oli ihanaa, tulispa takas kauppoihin!
Oululaisen Juhla jälkiuunipalat tais olla joku Suomi 100 vuotta sesonkituote. Oli ihan sikahyvää ruisleipää eikä tavalliset jälkiuunipalat oo yhtä herkullisia, vaikka hyviä on nekin.
Nää juhlapalat oli vielä terveellisiäkin, kun oli täysjyväruista.
Pupuneitejä oli viime pääsiäisenä ainakin Helsingissä myynnissä.