Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuotteet jotka katosivat myynnistä vaikka olivat loistavia?

Vierailija
13.02.2019 |

Kattilakokoinen mikrolämmitettävä lohikeitto joka oli oikeasti hyvää. Valmistajaa en muista, mutta tuli joskus työhuoneella jaettua kavereiden kesken.

Olisi tosi kätevä nyt kun on noi lapset ja välillä olis kiva ruokkia ne nopeasti päiväkodista tullessa, mutta tuota oli kaupoissa n. 5 minuuttia ennen kuin hävisi.

Kommentit (4104)

Vierailija
1801/4104 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lankapuhelin, pastirol, vhs-kasetit

Vierailija
1802/4104 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaako joku Polkajäätelön? Oli myynnissä joskus 20 vuotta sitten. Kermaista vaniljajätskiä ja punaisia polkarakeita, nam.

Myös munaliköörijätski oli todella hyvää.

Turkinpippuritikkuja kaipaan myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1803/4104 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistaako joku Polkajäätelön? Oli myynnissä joskus 20 vuotta sitten. Kermaista vaniljajätskiä ja punaisia polkarakeita, nam.

2017 myytiin Polkaa

Vierailija
1804/4104 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lo light- suklaapatukat. Niissä oli pieniä riisimuroja ja suklaakuorrute päällä ja sisällä pehmeää suklaamössöä. Olivat oikeasti kevyen oloista suklaata. Ne olivat myynnissä ysärinä.

Vierailija
1805/4104 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksamakkara -imeskelykarkit

Mitä ihmettä?

Vierailija
1806/4104 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvapuustin makuinen jugurtti. Sopi aamupuuroon täydellisesti.

Vierailija
1807/4104 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lorealin hiuksiin jätettävä hoitoaine. Ei suihke vaan sellainen levitettävä. Siinä oli ihana tuoksu eikä hiukset jääneet tahmaisiksi vaan sileiksi ja pehmeiksi. Käytin joka päivä jo pelkän tuoksun takia <3 ei ole vuosikausiin enää myyty..

Vierailija
1808/4104 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jambo

Vierailija
1809/4104 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2017 myytiin Polkaa

Ei ollut samaa :( tuo taisi olla sellaista missä oli punaista kastiketta, mutta vanhassa jätskissä oli rakeita.

Vierailija
1810/4104 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somersbyn blackberry-siideri. Ainakaan ei ole mistään löytynyt. Lähikauppias sanoi että olisiko ollut kausimaku, koska uusia tullut tilalle. Mutta vielä en ole yhtä raikasta versiota löytänyt.

Vierailija
1811/4104 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan mm. pitkiä,siivellisiä Allways Silkkejä. Olivat siis ihan erilaisia kun normaalit Allwaysit,pehmeitä, miellyttäviä, sellaisia luksusversioita kuukautissuojista. Noissa oli kyllä vähän huonompi imukyky kuin normiversiossa ja kalliita nuo olivat. Kaipaan myös Pepsi Max sitruunaa. Nykyinen lime ei ole läheskään niin hyvää. Nyt ilmeisesti suosikkishampooni Elvitalin Luminizerin valmistus on lopetettu. Siitä on kyllä tullut markkinoille joku uusi versio. Myös Rexonan saippuat ovat muuttuneet huonoiksi. Aikaisemmin oli kaksi hyvää tuoksua, jota ei enää ole. Erityisesti kaipaan kuitenkin McPork-hampurilaista. Todella hyviä hampurilaisia ovat olleet myös nacho ja ElMaco. ElMacoa tosin on aina välillä myynnissä, siis erityisesti kanaversiota.

Tuo uusi Loreal Elvital-shampoo oli aivan kauheaa. Haisi voimakkaasti kemikaaleille ja ilmeisesti sisältää jotain "muovinanohelmiä". Onneksi löysin eräästä kaupasta vielä pari pulloa tuota Luminizeria. Yritän vielä etsiä uusista kaupoista.

Viimeinen pullo tuota shampoota nyt menossa ja paniikki iskee. En jaksaisi kokeiluja uuden hyvän shampoon löytämiseksi. Paria muuta saman merkin shampoota olen kokeillut ja todennut huonoksi. Pitää sitten vaan kokeilla jotakin sellaista, jota en ole vielä testannut ja toivoa parasta. Luulen, että tuo merkki olisi siis kuitenkin paras.

Huomasin tässä kaipaavani myös HK:n rypsiporsaan nuggetteja. Olivat muista kananuggetteja parempia, mutta yhtä äkkiä vaan katosivat. Pingviineillä tai Valio se merkkiä taisi vielä silloin olla oli joskus litran minttusuklaajäätelö, jossa puolet oli suklaata tai puolet minttua. Tätäkin kaipaan. Finlaysonin laatu on toki huonontunut, mutta kaipaan silti mustia satiinipuuvillatyynyliinoja. Finlaysonilla ei ole niitä enää mustina. Minulla on noita useampi, mutta kaipaan lisää kun ovat koko ajan käytössä. Ehkä syksyllä noita taas tulisi tai edes joku muu tumma väri. Nykyiset värit ovat kaikki liian vaaleita.[/

Eilen oli ilon päivä kun löysin eräästä Citymarketista vielä yhden pullon tuota shampoota. Olen tässä ehtinyt kokeilemaan neljää eri Elvital-shampoota vaihtelevin tuloksin. Ilmeisesti minulle sopivan shampoon täytyy olla enempi öljymäisempää, jollahiukset tulevat helposti sileimmiksi. Kokeilussa oli minulla myös yksi paksumpi kermaisempi shampoo, joka jätti hiukset likaisiksi ja takkuisiksi vaatien pitkän huuhtelun. Samalla myös irtosi paljon hiuksia aivan turhan takia.

Nyt Mäkissä on myynnissä joku isompi luksusversiosta ElMacosta. Harmittaa kun ainakaan käymässäni Mäkissä ei ollut 3 euron normiversiota Kanada, eikä lihana. 1, 50 euroa maksava kanahampurilainen on selvä kopio Hesen minikanasta.

Kävin taas eri Citymarketissa ja onnistuin löytämään jopa 5 pulloa tuota shampoota. Ostin kaupan varaston tyhjäksi noista. Vähän kassa taisi ihmetellä kun en ostanut muuta kun nuo shampoot. Toisaalta ennen minua joku osti 4 askia tupakkaa. Kokeilussa ollut paljon hiuksia erottanut shampoo lähti harmituksen kanssa roskiin.

Vierailija
1812/4104 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan mm. pitkiä,siivellisiä Allways Silkkejä. Olivat siis ihan erilaisia kun normaalit Allwaysit,pehmeitä, miellyttäviä, sellaisia luksusversioita kuukautissuojista. Noissa oli kyllä vähän huonompi imukyky kuin normiversiossa ja kalliita nuo olivat. Kaipaan myös Pepsi Max sitruunaa. Nykyinen lime ei ole läheskään niin hyvää. Nyt ilmeisesti suosikkishampooni Elvitalin Luminizerin valmistus on lopetettu. Siitä on kyllä tullut markkinoille joku uusi versio. Myös Rexonan saippuat ovat muuttuneet huonoiksi. Aikaisemmin oli kaksi hyvää tuoksua, jota ei enää ole. Erityisesti kaipaan kuitenkin McPork-hampurilaista. Todella hyviä hampurilaisia ovat olleet myös nacho ja ElMaco. ElMacoa tosin on aina välillä myynnissä, siis erityisesti kanaversiota.

Tuo uusi Loreal Elvital-shampoo oli aivan kauheaa. Haisi voimakkaasti kemikaaleille ja ilmeisesti sisältää jotain "muovinanohelmiä". Onneksi löysin eräästä kaupasta vielä pari pulloa tuota Luminizeria. Yritän vielä etsiä uusista kaupoista.

Viimeinen pullo tuota shampoota nyt menossa ja paniikki iskee. En jaksaisi kokeiluja uuden hyvän shampoon löytämiseksi. Paria muuta saman merkin shampoota olen kokeillut ja todennut huonoksi. Pitää sitten vaan kokeilla jotakin sellaista, jota en ole vielä testannut ja toivoa parasta. Luulen, että tuo merkki olisi siis kuitenkin paras.

Huomasin tässä kaipaavani myös HK:n rypsiporsaan nuggetteja. Olivat muista kananuggetteja parempia, mutta yhtä äkkiä vaan katosivat. Pingviineillä tai Valio se merkkiä taisi vielä silloin olla oli joskus litran minttusuklaajäätelö, jossa puolet oli suklaata tai puolet minttua. Tätäkin kaipaan. Finlaysonin laatu on toki huonontunut, mutta kaipaan silti mustia satiinipuuvillatyynyliinoja. Finlaysonilla ei ole niitä enää mustina. Minulla on noita useampi, mutta kaipaan lisää kun ovat koko ajan käytössä. Ehkä syksyllä noita taas tulisi tai edes joku muu tumma väri. Nykyiset värit ovat kaikki liian vaaleita.[/

Eilen oli ilon päivä kun löysin eräästä Citymarketista vielä yhden pullon tuota shampoota. Olen tässä ehtinyt kokeilemaan neljää eri Elvital-shampoota vaihtelevin tuloksin. Ilmeisesti minulle sopivan shampoon täytyy olla enempi öljymäisempää, jollahiukset tulevat helposti sileimmiksi. Kokeilussa oli minulla myös yksi paksumpi kermaisempi shampoo, joka jätti hiukset likaisiksi ja takkuisiksi vaatien pitkän huuhtelun. Samalla myös irtosi paljon hiuksia aivan turhan takia.

Nyt Mäkissä on myynnissä joku isompi luksusversiosta ElMacosta. Harmittaa kun ainakaan käymässäni Mäkissä ei ollut 3 euron normiversiota Kanada, eikä lihana. 1, 50 euroa maksava kanahampurilainen on selvä kopio Hesen minikanasta.

Kävin taas eri Citymarketissa ja onnistuin löytämään jopa 5 pulloa tuota shampoota. Ostin kaupan varaston tyhjäksi noista. Vähän kassa taisi ihmetellä kun en ostanut muuta kun nuo shampoot. Toisaalta ennen minua joku osti 4 askia tupakkaa. Kokeilussa ollut paljon hiuksia erottanut shampoo lähti harmituksen kanssa roskiin.

Tuskinpa paljon ihmetteli, kun ihmiset ovat hamstranneet kaikkea mahdollista jo kolme kuukautta putkeen.

Vierailija
1813/4104 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistaako joku sellaista pientä kaakaotetraa jossa oli peikon kuva kyljessä? Pillillä juotiin ja oli niin hyvää. Joku mainitsi tuolla aiemmin myös muuminmuotoiset jäätelöt. Kukaan muu ei näitä tunnu muistavan, mutta olen ihan varmasti näillä lapsena herkutellut. Olen koittanut löytää googlesta kuvia, mutta ei tunnu olevan :(

Pörri-peikon suklaamaito tulee mieleen.

Vierailija
1814/4104 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

lordi karkit ;(

Vierailija
1815/4104 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

KLSSSSS235 kirjoitti:

Oikeat merkkarit

Pirkan päärynälimonadi mehujää

Pirkka Inkkari makeispussi

Apetit Kebab/Frutti di mare/Julia pakastepizzat

Lidlin "nallesipsit"

Taffel Furious sipsit

Pepsi Max Ginger

Ja perhanan pupuneidin hedelmärakeet

Lidlin nallesipsit on palanneet!

Vierailija
1816/4104 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roger rabbit mehujäätelö. Siinä oli vadelmahyytelö sydän.

Tämä oli jotain ihan kuvottavaa lapsena. Yhtä paha kuin purkkajäätelö. Mehujää ok ja sitten yhtäkkiä sellainen lötkö esanssinmakuinen lärpäke kurkkaa keskeltä... Hyi!

Vierailija
1817/4104 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen vaan ikävöin valikoimista poistunutta Lidlin Ice Attack suihkusaippuaa. Mikään muu ei yllä lähellekään sitä herättävää vaikutusta myyntipuheista huolimatta minkä Ice Attackilla aamusuihkussa sai. 

Hyvä ja halpa tuote oli siinä jos missään. Kunpa saisi sen takaisin.

Vierailija
1818/4104 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Somersbyn blackberry-siideri. Ainakaan ei ole mistään löytynyt. Lähikauppias sanoi että olisiko ollut kausimaku, koska uusia tullut tilalle. Mutta vielä en ole yhtä raikasta versiota löytänyt.

Minusta taas Somersbyn blueberry-siideri oli suurta herkkua. En ole enää aikoihin nähnyt sitä missään. Aina blackberry-siiderin nähdessäni toiveeni heräsivät hetkeksi kunnes luin nimen tarkemmin :D

Vierailija
1819/4104 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lienee ensimmäinen kerta vuosikymmeniin, kun Lumenella ei ole turvenaamiota valikoimassa. Ensin lopetettiin "tavallinen" turvenaamio, mahdollisesti koska Harmonia-sarjassa oli oma naamionsa. Oli mielestäni virhe, koska viimeksi mainittu oli niin kallista. Nyt Harmonia-naamiotakaan ei ole enää, toki kaupoissa voi vielä olla.

Harmi että hyvästä perustuotteesta luovuttiin. Etenkään jos ei ollut kyse turpeen saatavuusongelmasta tai muusta vastaavasta.

Vierailija
1820/4104 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot pyöreän samettipuuterivipat.