Tuotteet jotka katosivat myynnistä vaikka olivat loistavia?
Kattilakokoinen mikrolämmitettävä lohikeitto joka oli oikeasti hyvää. Valmistajaa en muista, mutta tuli joskus työhuoneella jaettua kavereiden kesken.
Olisi tosi kätevä nyt kun on noi lapset ja välillä olis kiva ruokkia ne nopeasti päiväkodista tullessa, mutta tuota oli kaupoissa n. 5 minuuttia ennen kuin hävisi.
Kommentit (4104)
Vierailija kirjoitti:
Oman paikkakuntani lidlissä en ainakaan ole enää aikoihin nähnyt sitä leipää missä oli hulluna auringonkukan siemeniä. Katosi jossain välissä, sitten tuli joku surkea pienempi korvaaja sille ja sitten sekin taisi kadota :D
Oi se alkuperäinen auringonkukkaleipä oli tajuttoman hyvää! Innostuin siitä "korvaajasta" mutta se ei ollut läheskään samanlaista kuin se alkuperäinen :(
Miksei bäärynä tai banaani jäätelöä ole myyty kaupoissa vuosiin?
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa, kun Malaco pilaa hyvät karkkinsa. Esim. lapsesta asti olen syönyt Hyvää makumaasta karkkeja ja nyt ne hirveitä "vähemmän sokeria" -versioita. Englannin lakupussin pilasivat kanssa joskus.
Muistaako kukaan millaisia AAKKOSET olivat ennen? Siis vielä 2000-l. alussa. Sellaisia paljon ohuempia ja isompia. Nykyisetkin on ihan ok.
Samaa mieltä. Hyvää makumaasta oli ennen ehdoton lempikarkkipussini! Yhden pussin ostin, mutta toista en. Ymmärrän kyllä sokerin vähentämisen terveysnäkökulmasta, mutta valitettavasti tässä tapauksessa on maku on kärsinyt liikaa. Ja mieluiten syön sokerini karkkina hyvällä omalla tunnolla kuin piilosokerina ruoassa.
70 luvulla oolannin kalapihvit ja -puikot. niitä syötiin koulussakin eikä parempia ole. ja sitten oli talvijäätelö, tuutti jossa oli suklaakuorrute kermavaahdon päällä. ja jauhemaksapihvit tölkissä, en muista valmistajaa enää.
Miehenä, jolla on vaikeat hiukset ja tykkää hiuksia laittaa ärsyttää kun Schwarzkopfin Got2b texture clay hiusvahaa ei saa enää mitään liikkeistä. Ennen löytyi ainakin Prismoista ja Sokoselta. Nykyään pitää sitten netistä tilata ja pari euroa enemmän maksaa. Pistin linkkiin kuvan tuotteesta.
https://www.amazon.co.uk/Schwarzkopf-Got2b-iStylers-Texture-Clay/dp/B00…
Solero Shots jäätelö :D se oli oikeasti hyvä mehujää. Sit Jambo patukat.
Ostin just lidlistä ketsupin makuisia nallesipsejä.
H&M miesten hiusvaha, oli iso purkki, hyvän tuoksuista ja halpaa. Varmaan sisälsi jotain myrkkyä, kun lopettivat myynnin kiireellä.
McDonaldsin kanafile-hampurilaiset, mahtavia, varmaan liian kalliita tehdä.
Joskus 80-90 -lukujen vaihteessa oli Wieniläistuutti-niminen tosi hyvä jäätelötuutti. Se oli muistaakseni aprikoosijäätelöä, tuutin päällä oli suklaanappi.
Kuten moni muu, minäkin kaipaan 90-luvulta Pirkan rommileivoskeksejä.
90-luvun lopulla myytiin todella hyvää kasvispakastepizzaa, jonka erikoisuutena olivat sokeriherneet. Se on ollut paras valmispizza ikinä. Ihmettelen miksi se lopetettiin.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Onko rommirusinajäätelöä missään enää? Ehdoton suosikkini. Kioskeistakaan en viime kesänä ainakaan täältä löytänyt.
Jokaiselle mikroateriat! En tiedä onko edes kokonaan lopetettu, mutta enää en ole omasta kaupungista löytänyt edes isoista marketeista kun ennen sitä oli ihan pikkukaupoissakin. Tykkäsin ottaa tuota evääksi ja oli valmisruuaksi maukasta.
Vierailija kirjoitti:
Onko rommirusinajäätelöä missään enää? Ehdoton suosikkini. Kioskeistakaan en viime kesänä ainakaan täältä löytänyt.
Ei
Muistaako joku sellaista pientä kaakaotetraa jossa oli peikon kuva kyljessä? Pillillä juotiin ja oli niin hyvää. Joku mainitsi tuolla aiemmin myös muuminmuotoiset jäätelöt. Kukaan muu ei näitä tunnu muistavan, mutta olen ihan varmasti näillä lapsena herkutellut. Olen koittanut löytää googlesta kuvia, mutta ei tunnu olevan :(
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt rommirusinajäätelöä alle kuukausi sitten Citymarketista. Taisi olla Pingviini-jäätelöä.
Pandan kultainen crisp- suklaalevyä en ole löytänyt enää mistään! Onkohan valmistus lopetettu? Se oli ihan parasta suklaata!
Vierailija kirjoitti:
Muistaako joku sellaista pientä kaakaotetraa jossa oli peikon kuva kyljessä? Pillillä juotiin ja oli niin hyvää. Joku mainitsi tuolla aiemmin myös muuminmuotoiset jäätelöt. Kukaan muu ei näitä tunnu muistavan, mutta olen ihan varmasti näillä lapsena herkutellut. Olen koittanut löytää googlesta kuvia, mutta ei tunnu olevan :(
Minä muistan! Ovat oikeasti siis olleet olemassa :)
Samaan aikaan myytiin myös My little pony jäätelöä, mistä muistelen että olisi sekin ollut ponin muotoinen, tai sitten sekoitan sen tuohon Muumiin. Silloin oli myös Hugo jäätelöä tai mehujäätä.
Lidlin pumppupullossa oleva silmämeikinpoistoaine, oli ihan paras!Sopi herkille silmilleni mutta puhdistusteho oli ihan paras. En ole löytänyt vastaavaa tilalle...
Jäin myös kaipaamaan Pirkan rommileivoskeksejä, nam!
Lumenen Hand rescue-käsivoide, se toimi! Mielestäni myös Lemonjuice & glycerin-käsivoiteista se perustuote ei nykyään niin toimiva kuin aikaisemmin, onko resepti muuttunut, vai iho? Tällä sai ns. "joulukädet" aina kuntoon. Näinä maksimaalisen käsienpesun aikoina näitä kaipaan.
Kyllä muistan ihanat Erikivat jo 50-luvulta. Eikö pussin päällä ollut lippalakiipäinen pikkupoika ?