Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuotteet jotka katosivat myynnistä vaikka olivat loistavia?

Vierailija
13.02.2019 |

Kattilakokoinen mikrolämmitettävä lohikeitto joka oli oikeasti hyvää. Valmistajaa en muista, mutta tuli joskus työhuoneella jaettua kavereiden kesken.

Olisi tosi kätevä nyt kun on noi lapset ja välillä olis kiva ruokkia ne nopeasti päiväkodista tullessa, mutta tuota oli kaupoissa n. 5 minuuttia ennen kuin hävisi.

Kommentit (4110)

Vierailija
781/4110 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saarioisen herkkukastike 90-luvulla! Myytiin isosta lasipurkista, sitä käytettiin ketsupin tavoin mutta lusikoitiin purkista suoraan lautaselle. Meidän perheessä sitä kutsuttiin "herkkari". Veljeni rakasta sitä niin paljon, että toivoi kerran joululahjaksikin :D

Vierailija
782/4110 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taffel Pizza Snacks

En oo ainakaan aikoihin nähny missään kaupoissa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
783/4110 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fazerin popcornsuklaa!!! Hetken vain sitä iloa kesti.

Kaikkien aikojen suklaasuosikkini ja nyt sekin on haudassa.

Mä oo kyllä nähny tätä, löytyy ainakin sellasina patukoina!

Vierailija
784/4110 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ben & Jerry’s One Sweet World

Vinkatkaa, jos tiedätte, mistä tätä herkkua löytyy!

Vierailija
785/4110 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syömispainotteinen ketju, mutta mulle tuli ekana mieleen Tokmannissa myydyt My Secret-nimellä myydyt pikkarit. Ei ole muutamaan vuoteen saanut ja nää oli parhaat ikinä. Näiden poistuttua oon ostanut ja kokeillut monetmonet kalliit ja halvat pikkarit mutta mitkään ei ole yhtä hyvän malliset kuin nämä. Onneks on muutamat vielä käytössä, mutta kohta alkaa olla puhkikuluneet.

Toinen mun kaihoama juttu on Anno-astiat, erityisesti isot juomalasit.

Karkeista kaipaan eniten hedelmämerkkareita.

Ot, mutta kun sulla niitä pikkareita vielä on niin leikkaa saumoista auki jolloin saat kaavat joiden avulla tehdä uusia?

Vierailija
786/4110 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on muutama maininnut kerrosjugurtit. 80 tai 90-luvulla oli kerrosjugurttia, jossa oli hilloa pohjalla ja sitten päällä jugurttia, jossa oli sellainen kinuskinen maku. Oli lapsille suunnattu. Muistaako kukaan nimeä? Oli muistaakseni sellainen kirkas purkki, että ne kerrokset näkyi. Olen yrittänyt googlettaa, mutta en ole löytänyt kuvaa.

Kalinka?

Kalinkaa saa edelleen ja on hyvää.

Varsinkin se, jossa on sitä oranssia/kellertävää moussemaista juttua pohjalla. Harvemmin näkee myynnissä sitä kuin muita makuja.

Vierailija
787/4110 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lidlin kylmä kahvijuoma joka maksoi alle euron . Ostin niitä usein töihin.

Se joissa oli jenkkiautojen kuvia? Makuina vanilija ja latte.

Vierailija
788/4110 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milka-suklaat, ei ole tosin kokonaan poistunut, että löytyy laivoilta esim, mutta en ole enää nähnyt kaupoissa Suomen puolella. Noilla oli kanssa hyviä makuyhdistelmiä. Esimerkiksi popcornsuklaata sekä suklaata jossa oli ns. rätinäkarkkeja sisällä. 

Vierailija
789/4110 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne Maffe/Malla mitkäliejukurtit. Tässä Arlan uutuudessa on mun mielestä jotain samaa makua kuin niissä. Oon nyt ihan koukussa tähän. https://www.arla.fi/tuotteet/arla-ihana/herkku-kinuski-hunajapaahdettu-…

Vierailija
790/4110 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ingmanin kolmen litran jäätelö trio, jossa oli banaani-, suklaa-ja toffeejäätelöä. Viimeksi näin niitä kaupassa joskus 2000-luvun alussa, meillä oli ysärillä aina sitä pakastimessa. Ja nalle vohvelituutit.

Myös 2000-luvun alussa oli isoissa kaupoissa ainakin myynnissä brittityyliin niitä pieniä sipsipusseja 10 tai 12 pakkauksen pussissa. Laysit ei oo ihan sama juttu :( 

Yleisesti kunnon sokerilimsat ja mehut, kaikista on melkeen vähennetty sokeria tai lisätty steviaa (rip sprite).

Lumene blueberry hohdeluomiväri, sävy oli joku sparkling spring tai jotain vastaavaa. Ostin kerran 6 vuotta sitten yhden ja sen jälkeen hävisivät. 

hk:n chili con vege burritoa ei ole ainakaan turun seudulla näkynyt kuukausiin :( 

Vierailija
791/4110 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

zoely e-pillerit

Vierailija
792/4110 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyynikin Amiraali-olut. 80-luvulla sai vielä originaalia ja joku iso panimo osti Pyynkin ja tuote poistui. Vielä myöhemmin tuli hetkeksi markkinoille mutta poistui nopeasti. Muistaakseni täysmallas -olutta ja maukasta. Etiketit hienoja. Pyynikin oluita saa nykyisinkin ja ovat mainioita " käsityöläispanimon" erikoisoluita Tampereelta mutta tuota Amiraalia ei Hartwal (tai mikä sen tuotemerkin nykyisin omistikaan?) ei ole ymmärtänyt tuoda markkinoille. No ehkä ensi vuosikymmenellä älyävät...

Vierailija
793/4110 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein meikki kuin meikki. Just kun on löytänyt hyvän, sitä ei enää ole kun menee seuraavan kerran ostamaan. Viimeksi Chanelin meikkivoide, oliko se Vitalumiere.

Vierailija
794/4110 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estrellan pähkinäsuikerot. Sai vielä pari vuotta sitten ja sitten lopetettiin. Suomessa muutenkaan ei ole pähkinän makuisia juustonaksuja, ulkomailla löytyy monen merkkistä.

Vierailija
795/4110 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syömispainotteinen ketju, mutta mulle tuli ekana mieleen Tokmannissa myydyt My Secret-nimellä myydyt pikkarit. Ei ole muutamaan vuoteen saanut ja nää oli parhaat ikinä. Näiden poistuttua oon ostanut ja kokeillut monetmonet kalliit ja halvat pikkarit mutta mitkään ei ole yhtä hyvän malliset kuin nämä. Onneks on muutamat vielä käytössä, mutta kohta alkaa olla puhkikuluneet.

Toinen mun kaihoama juttu on Anno-astiat, erityisesti isot juomalasit.

Karkeista kaipaan eniten hedelmämerkkareita.

Ot, mutta kun sulla niitä pikkareita vielä on niin leikkaa saumoista auki jolloin saat kaavat joiden avulla tehdä uusia?

Kiitos vinkistä, ei ole ompelukonetta eikä juuri ompelutaitoakaan, mutta täytyy säästellä noi viimiset sitten kun ei päälle enää kehtaa laittaa jos joskus sais inspiksen opetella :D

Vierailija
796/4110 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

-LdB-sarjan vartalovoiteet ja suihkusaippuat! Ruotsalainen merkki ja ei saa enää kaupoista Suomessa. Löysin kyllä just äsken yhen nettikaupan jossa on myynnissä, jee! :)

-Valion A+ kreikkalaiset jogurttipurkit, makuina vadelma ja keltainen luumu.

-Arlan Luonto+ rahkajogurtit, niitä oli 500g purkeissa ainakin sitruuna ja mustaherukka

-Fazerin tutti frutti ocean-karkkipussi

-Tom&Jerry-keksit. Näitä söin lapsena ysärillä, olivat vaniljan makuisia.

Vierailija
797/4110 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorbus

Vierailija
798/4110 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saarioisten 200 gramman pepperonipizza.

Vierailija
799/4110 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saarioisten 200 gramman pepperonipizza.

90-luvun herkku...

Vierailija
800/4110 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Valion jäätelöpuikot eli Pingviinit ja töttöretuutit ovat pienentyneet lapsuuteni ja nuoruuteni ajoilta?

Nykyisin pitää syödä kaksi jäätelöpuikkoa peränjälkeen, jotta saa nautintonsa tyydytettyä.

Vanilja-, mansikka- ja suklaamakuiset jätskipuikot ovat vielä myynnissä, mutta joskus myynnissä oli myös banaanisuklaa- ja päärynäpuikko?

Jospa jätskit ovat pysyneet ennallaa, mutta sinä olet kasvanut?

:D Toki olen kasvanut, mutta totuus kuitenkin on, että minusta kooltaan pienemmätkin immeiset ovat valittaneet, etteivät tötteröjätskit ja tikkujäätelöt ole enää valion tuontantolinjalta niin isoja kooltaan kuin ennen vanhaan 70-luvulla. 

Mitäs se muuta on nykyaikana kuin säästöviilausta, ja hintaa nostettu suhteessa määrään.

Juuri ostin pahvipakkauksen Pingviini puikkoja noilla kolmella maulla.

Puikot ohuempia ja kapeampia kuin ennen, eli todella pieniä, mutta pahinta oli, että ne ei maistuneet millekään.  Mieskin sanoi, etä nää on aivan mauttomia.  Vain suklaapuikossa oli jotain makia, mutta vaniljapuikko oli ihan kuin siihen olisi lisätty joku outo sävy.  Kääntelin sitä pakkausta, nin en kyllä itse asiassa löytänyt siitä minkäänlaista valmistajan merkkiäkään.  Missään kohdassa ei lukenut Valio.  Vain Pingviini.  Eli onko se  Pingviini joku valmistaja?  Epäilen jo, että ei ole edes Valion valmistamaa.

Pieni herätys nyt. Valio möi jäätelötuotantonsa ajat sitten. Samalla merkki vaihtui Valio-jäätelöstä kautta linjan Pingviini-jäätelöksi.