Tuotteet jotka katosivat myynnistä vaikka olivat loistavia?
Kattilakokoinen mikrolämmitettävä lohikeitto joka oli oikeasti hyvää. Valmistajaa en muista, mutta tuli joskus työhuoneella jaettua kavereiden kesken.
Olisi tosi kätevä nyt kun on noi lapset ja välillä olis kiva ruokkia ne nopeasti päiväkodista tullessa, mutta tuota oli kaupoissa n. 5 minuuttia ennen kuin hävisi.
Kommentit (4110)
Susette -jäätelö! Varsinkin minttu-suklaa.
Samoin kaipaan lapsuudesta Apetit minttu-suklaa-jäätelöä. Ja sit k-kaupassa oli jotain semmosta kepin kans tanssiva ukko -jäätelöä. Niitä oli vaaleita ja maitosuklaaversioita, muistaako kukaan? Muistutti vähän classic-jäätelöä mut se suklaa oli todella hyvää.
Hellä mietonen-shampoo (oli pari vuotta sitten hetken kaupan retropullossa)
Joskus reilut kymmenen vuotta sitten pakasteena myyty Pirkan lohi-pinaattipasta, sellainen yhden hengen kerta-annos. Ostin niitä usein evääksi töihin, olivat herkkuani. Hävettää myöntää, mutta vuosien kotikokkailun jälkeenkään en osaa tehdä yhtä hyvää itse...
Nyt täytyy kyllä sanoa, että joka sivulta kommenteissa on tuote, joita olen nähnyt ihan lähiaikoina kaupassa. Oletteko ihan varmoja, että jonkun tuotteen valmistus on oikeasti lopetettu, vai olisko joidenkin kohdalla vaan käynyt niin, että ei ole enää sun paikkakunnalla kauppojen valikoimissa? Usein ruokakauppoihin otetaan myyntiin tuotteita kysynnän mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Cheek.
Monet kyyneleet on vieritetty tämän kaikkien rakastaman artistin lopettamisen vuoksi.
Hahhahahahhahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Lumenen Time freezer -pikakaunistaja. Mun naama todella kaipaa sitä. Mitään vastaavaa en ole löytänyt.
Saarioisten alkuperäinen kasvispizza, se missä oli palsternakkaa, pinaattia, sinihomejuustoa, sieniä ja pinaattia, myynnissä vielä 2000-luvun alussa. Makuelämys vailla vertaa!
Nivea ideal finish meikkivoide
Vierailija kirjoitti:
Lumenen Time freezer -pikakaunistaja. Mun naama todella kaipaa sitä. Mitään vastaavaa en ole löytänyt.
No tuota nyt ainakin myydään vielä. Just ostin tarjouksesta 3 putelia :).
Valion maustettu päärynä-kinuskirahka. Tehtaalta varmistettu, että loppu on teko :(
Vierailija kirjoitti:
Hellä mietonen-shampoo (oli pari vuotta sitten hetken kaupan retropullossa)
Ja on tälläkin hetkellä. Käy katsomassa vaikka K-kaupasta.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on muutama maininnut kerrosjugurtit. 80 tai 90-luvulla oli kerrosjugurttia, jossa oli hilloa pohjalla ja sitten päällä jugurttia, jossa oli sellainen kinuskinen maku. Oli lapsille suunnattu. Muistaako kukaan nimeä? Oli muistaakseni sellainen kirkas purkki, että ne kerrokset näkyi. Olen yrittänyt googlettaa, mutta en ole löytänyt kuvaa.
Malla ja Masse, Jackyn tuotteita olivat. Muistaakseni päällimmäisenä oli ihan perusjugurttia, välissä vaniljan(?) / toffeen (?) makuista vanukasta ja alimmaisena hilloa. Olivat muksuna mun lemppareita, nämä kun saisi takaisin...
Vierailija kirjoitti:
TAFFELIN CRUNCHEEZ-JUUSTONAKSUT!!!!!1!Q!22 Voi kunpa tulisivat takaisin myyntiin! En tykkää juustosuikeroista lainkaan, mutta näitä rakastin.
Anna Taffelille asiakaspalautetta!
Kolmen kaverin jäätelö maussa mustaherukka-appelsiini. Ihanan raikasta ja just sopivan makeaa jäätelöä, ei ole toista samanlaista. Sen sijaan tekevät nykyään tuhatta eri kahvin, pullan ja kookoksen makuista esanssisörsseliä.
Allekirjoitan Tuplan minttupalan pahvimukissa!
Minne katosivat maustetut kaakaojauheet?? Ysärillä oli banaania, mansikkaa, toffeeta ja minttua noin esimerkiksi.
Wienin tuutti. Oli taivaallisen hyvää!
Pajukylän kalkkunaleike
Kakkahattutäti kirjoitti:
Mövenpickin jäätelöt. Yhyy, vieläkin kaipaan! Suklaa ja vanilja olivat parhaita jäätelöitä ikinä.
Eikö Suomesta saa enää? Täällä Saksassa niitä edelleen myydään mm. meidän Marktkaufissa. Hyviä ovat.
Vierailija kirjoitti:
Kakkahattutäti kirjoitti:
Mövenpickin jäätelöt. Yhyy, vieläkin kaipaan! Suklaa ja vanilja olivat parhaita jäätelöitä ikinä.
Eikö Suomesta saa enää? Täällä Saksassa niitä edelleen myydään mm. meidän Marktkaufissa. Hyviä ovat.
https://www.k-ruoka.fi/kauppa/tuote/movenpick-jaatelo-09l-swiss-chocola…
Ketjussa ei tosiaan ole mitään pointtia, vaan on täynnä myynnissä olevia tuotteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on muutama maininnut kerrosjugurtit. 80 tai 90-luvulla oli kerrosjugurttia, jossa oli hilloa pohjalla ja sitten päällä jugurttia, jossa oli sellainen kinuskinen maku. Oli lapsille suunnattu. Muistaako kukaan nimeä? Oli muistaakseni sellainen kirkas purkki, että ne kerrokset näkyi. Olen yrittänyt googlettaa, mutta en ole löytänyt kuvaa.
Malla ja Masse, Jackyn tuotteita olivat. Muistaakseni päällimmäisenä oli ihan perusjugurttia, välissä vaniljan(?) / toffeen (?) makuista vanukasta ja alimmaisena hilloa. Olivat muksuna mun lemppareita, nämä kun saisi takaisin...
Kiitos sulle ja muillekin kysymykseeni vastanneille! Mietiskelinkin, että taisivat olla Jackyn tuotteita. Olivat kyllä hyviä ja kaipaan tosi paljon.
Pingviini tuutti, alkuperäinen koko ja jäätelön kerrokset. Eskimo -jäätelöt, nehän ei on enää kuin murto-osa entisestä koostaan.