Tuotteet jotka katosivat myynnistä vaikka olivat loistavia?
Kattilakokoinen mikrolämmitettävä lohikeitto joka oli oikeasti hyvää. Valmistajaa en muista, mutta tuli joskus työhuoneella jaettua kavereiden kesken.
Olisi tosi kätevä nyt kun on noi lapset ja välillä olis kiva ruokkia ne nopeasti päiväkodista tullessa, mutta tuota oli kaupoissa n. 5 minuuttia ennen kuin hävisi.
Kommentit (4110)
Täällä on muutama maininnut kerrosjugurtit. 80 tai 90-luvulla oli kerrosjugurttia, jossa oli hilloa pohjalla ja sitten päällä jugurttia, jossa oli sellainen kinuskinen maku. Oli lapsille suunnattu. Muistaako kukaan nimeä? Oli muistaakseni sellainen kirkas purkki, että ne kerrokset näkyi. Olen yrittänyt googlettaa, mutta en ole löytänyt kuvaa.
Fanny-vanukas vaniljanmakuisena. Lapsuusajan herkkuja. Nyyh.
Kabanossi karski se jalapeno-Juusto, kaipaan todella, viime kesänä sai vielä.
Lidlin lakritsijäätelötikut, viimekesän suosikki.
Ja joskus 2006-2008 prinssinakit muuttivat pussia ja makua. Olivat ennen erilaisia ( hyviä) ja niitä myytiin jättipakkauksessa, mustaako kukaan? Kun muutos tuli maku huononi enkä ole enää ostanut eikä lapset suostuneet näitä uusia syömään
Clarinsilla oli aivan huikea itseruskettava kasvovesi joskus 10 vuotta sitten. Mtään vastaavaa en ole löytänyt, kokeilu purkunoita kaapeissa varmaan kymmeniä.
Mietityttää miksi huipputuotteet lopetetaan, olikohan esim. tässä jotain myrkkyä. :D
Vierailija kirjoitti:
Täällä on muutama maininnut kerrosjugurtit. 80 tai 90-luvulla oli kerrosjugurttia, jossa oli hilloa pohjalla ja sitten päällä jugurttia, jossa oli sellainen kinuskinen maku. Oli lapsille suunnattu. Muistaako kukaan nimeä? Oli muistaakseni sellainen kirkas purkki, että ne kerrokset näkyi. Olen yrittänyt googlettaa, mutta en ole löytänyt kuvaa.
Kalinka?
Pirkan ab-luonnonjogurtti 500ml purkissa ja Pirkan valkosukaapjäätelöpuikko.
Vierailija kirjoitti:
Sorbus ja vinetto
Jos en ole nähnyt unta, niin Sorbus on tekemässä paluun.
Alkossa oli myynnissä vielä vuosi sitten hyvää Italialaista punaviiniä 1.5l pullossa. Oli kätevä esim mökkireissulle kun ei tarvinnut ostaa montaa pulloa. Laatikkoviini ei itselle uppoa.
- R-kioskilla myyty ärrälimujää vadelma/salmiakki tai lakritsi. Pinta musta ja sisällä vadelmaa..
- Italianleipä saarioisilta.
- Tom&Jerry ja mustanaamiokohan oli karkkipussit, joissa kaikkia hauskoja karkkeja.
- Koipiset! Valmiita pieniä kanankoipia, joita myytiin sellaisessa kelmulla päällystetyssä "styroksirasiassa", söin näitä aina lapsena!
- Turkinpippuritangot
- Ne pienet pussissa myytävät mehujäät (käden ja jalan muotoisia), ja muutenkin mehujäitä. Ennen oli kaikenlaisia hauskoja mehujäitä, nykyään mehujäävalikoima on huono.
Se Palmoliven Mint Shake suihkusaippua oli aivan parasta! Juuri kävin ison marketin suihkusaippuahyllyn läpi ja tarjolla pelkkää ätläkkää kukkaistuoksua. :-( Muutenkin mintun tuoksuista kosmetiikkaa saisi olla enemmän tarjolla.
Kaipaan myös lohkeavaa jogurttia ja vanhoja kunnon Jacky Makupala-vanukkaita. Uudistuksen myötä koostumus muuttui, esim vanilja-kaakao on nestemäistä mössöä, kun ennen oli lohkeava kerros vaniljaa päällä. Samoin kaakaovanukas ei lohkea enää kunnolla, liian pehmeää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalinka?
Ei tainnut olla Kalinka. Olen nyt tullut siihen tulokseen, että oli Jacky -merkkistä.
Fonda- ja Ahaa- suklaapatukat. Känkkäränkkä- pastillit. Stop-pastillit. Pikku Myy- tuutit. Lumenen All in One meikkipuuteri.
Valion Päärynäjäätelö litran paketissa. Itse en ole nähny tätä enää missään kaupoissa, ilmiantakaa jos jostain löytyy!!
Kaipaan kirjoitti:
Fonda- ja Ahaa- suklaapatukat. Känkkäränkkä- pastillit. Stop-pastillit. Pikku Myy- tuutit. Lumenen All in One meikkipuuteri.
Siis se olikin Lancomen Dual Finish, mitä muistelin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalinka?
Ei tainnut olla Kalinka. Olen nyt tullut siihen tulokseen, että oli Jacky -merkkistä.
Mulle tulee mieleen Malla?
En tiedä onko jo mainittu mutta Pirkka Rommileivoskeksit. Saisivat tulla takaisin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sorbus ja vinetto
Jos en ole nähnyt unta, niin Sorbus on tekemässä paluun.
Joo, mutta ei ole sama Sorbus. Uusi on limuviina tyyppinen drinksu.
Sorbus ja vinetto