Tuotteet jotka katosivat myynnistä vaikka olivat loistavia?
Kattilakokoinen mikrolämmitettävä lohikeitto joka oli oikeasti hyvää. Valmistajaa en muista, mutta tuli joskus työhuoneella jaettua kavereiden kesken.
Olisi tosi kätevä nyt kun on noi lapset ja välillä olis kiva ruokkia ne nopeasti päiväkodista tullessa, mutta tuota oli kaupoissa n. 5 minuuttia ennen kuin hävisi.
Kommentit (4110)
Herbinan luomuruusu -ihonhoitotuotteet. Tykkäsin erityisesti puhdistusvaahdosta ja kasvosaippuasta. Myös Herbinan se marjaisa puhdistusemulsio oli aikanaan luottotuote, silmämeikkikin lähti helposti, se uus versio haisee pahalta ja kirvelee :(
Estrellan suolapähkinät (chili yms) joita ei oltu kaikkia paahdettu teollisuusjätteeksi Liettuassa.
Stallhagenin paahdettu kurpitsa olut. Täydellinen tuote sarjassaan.
Mövenpickin kaipaajille: Laittakaa palautetta kauppaketjuille, niin saatte sitä. Tuotteen omistaa Nestlé, joilla on ketjutukset, toimitukset ja muut kunnossa jo valmiiksi. Kaikki muut maut kai saa, paitsi Sveitsin rajoitetut kanttonimaut, joita käsittääkseni saa vain Sveitsin ja Liechtensteinin alueilta.
Onko Braun-katalyyttikihartimen butaanipatruunat jo sanottu? Monella ois kotona toimiva kiharrin, jos jostain vaan sais vielä kaasupatruunoita.
Vierailija kirjoitti:
Arcancilin värilliset ripsivärit joita oli jopa viininpunaisena. Käyttäisin varmaan vieläkin etenkin kesäaikaan, mahtava piristys tylsän mustan rinnalla.
Colourpopilta saa tosi useita erivärisiä ripsivärejä edullisesti (muistaakseni 8$ kpl). Huono puoli on, että ne täytyy tilata jenkeistä.
Ylhäisten kumina näkkäri. Kuminaton palasi kauppoihin muutama vuosi sitten, mutta maistuu erilaiselta kuin ennen, taisivat tuhota taikinajuuren.
Lahden leipälevite. Ja se ripsiväri, olikohan Maybelline, jossa putkilon toisessa päässä oli valkoista tuuhentavaa ainetta ja toisessä päässä harjoineen se varsinainen väri.
Värilliset kirpeät oukki doukit ja mexico lonkero
Ingmanin Domino-jätski, jossa oli jättikokoisen Domino-keksin välissä vaniljajäätelöä. Myös mansikkaversio löytyi. Ahmin näitä aina 3-4 kpl kerralla. Parhautta!
Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua
Panda Duello, en ole moneen vuoteen nähnyt näitä kaupoissa, vaukka etsunyt olen.
Voi tää oli niin hyvää, en ole löytänyt mitään korvaavaa.
Ylhäisten näkkileipä.
Kun syön näkkileipää, haluan parasta mahdollista (suomalaista) kovaa, sitkeää ja hapanta näkkileipää.
Ilmeisesti Ylhäisten näkki meni kaupaksi liian hyvin, kun tuote lopetettiin kaupasta.
(Tilalla on pieniä "Ylhäisten näkki" -palasia, jotka ovat pehmeämpiä ja vehnäpitoisia. Näin nykyajan pullamössöporukka pilaa kaiken hyvän, aidon ja alkuperäisen.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teistä tuskin moni muistaa tätä tai ette olleet edes syntyneet.
Kaipaan vieläkin täyä ja olen 53v.Kääretorttu jossa sisällä vanijalakka jäätelöä. Pakattu pahvisen pötkylään.
Meidän koko perheen herkku kun omin lapsi.Tulikin mieleen jos jotenkin itse pystyisin tekemään tätä.
Tästä tuli mieleen Veera-suklaakakku! Meille ostettiin joskus sitä. Vanilijajäätelöä kovan suklaakuoren sisällä.
T.52v
Mä muistan ja sitten oli vielä sellainen, jossa kakkupohja ja siinä vaniljajäätelöä ja suklaarakeita, mutta tuo Veera oli mun ehdoton suosikki. T. 54 v.
Mövenpickin munaliköörijäätelö
Mansikan makuinen Naminami-vanukas
Mint choko-suklaanapit
Minne on kadonnut (Valion?) Vanhan Ajan Vaniljakastike, en ole löytänyt tänä kesänä enää mistään?
Aivan ylivoimainen marjojen kanssa.
Nalle suklaamannaryynit. En ole nähnyt kohta vuoteen ainakaan missään kaupassa. Onkohan lopetettu?
Orange lonkero. Appelsiini limun makuinen ihana kesälonkero, jota sai parikymmentä vuotta sitten hetken aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Mövenpickin munaliköörijäätelö
Mansikan makuinen Naminami-vanukas
Mint choko-suklaanapit
Oi, Mövenpickin munalikööri-jätski oli ihan parasta <3
Lumenen 'sininen' kasvoivoide. Siis purkki oli sininen.
Kaikki perheessämme käyttivät sitä, minä, mummo ja äiti. Yhdellä oli rasvainen iho, toisella kuiva ja kolmannella couperosa. Kaikille kävi, myös herkille silmänympäryksille, ei ärsyttänyt.
Sametta(?)-niminen hedelmänmakuinen rahkavaahto jostain 70-80-lukujen taitteesta, haikailen vieläkin sen ihanan maun ja koostumuksen perään. Kolmion muotoiset Trip-mehut, etenkin mustaherukka oli ihanaa.
L'Orealin meikkivoidepuikko jolla sai naaman pikavauhtia edustuskuntoon, loistotuote joka lopetettiin ihan hups vaan.
Arcancilin värilliset ripsivärit joita oli jopa viininpunaisena. Käyttäisin varmaan vieläkin etenkin kesäaikaan, mahtava piristys tylsän mustan rinnalla.