Apua, tänne tulee ikkunakatselmus ja kauhea kaaos kämpässä!!
Mitä teen? Ajattelin verhoja laittaa eteen mutta se ei välttämättä täysin auta.
Myöhemmin tulevat sisälle ja tarkistavat parvekkeen joka sekin on kaaoksessa.
Voimia ei kovin ole ja tämmönen kaaos vielä.
Kommentit (17)
Miksi kaverit olisivat velvollisia siivoamaan sotkusi? Tottakai olisi kiva sada apua, mutta heillä ei ole velvollisuutta. Jos yhtään lohdutta niin tarkastajat näkevät jos jonkinlaisia koteja. Tilaa siivooja jos omat voimat ei riitä. Tai aloita homma isoista linjoista niin ehdit saada pahimmat silmätikut pois. Missä päin asut?
Just verhoja kantsii ripustella kun tulee ikkunakatselmus :))
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaverit olisivat velvollisia siivoamaan sotkusi? Tottakai olisi kiva sada apua, mutta heillä ei ole velvollisuutta. Jos yhtään lohdutta niin tarkastajat näkevät jos jonkinlaisia koteja. Tilaa siivooja jos omat voimat ei riitä. Tai aloita homma isoista linjoista niin ehdit saada pahimmat silmätikut pois. Missä päin asut?
Nyt on hätätilanne. Isot linjat, kyllä.
Asun Hgissä.
Parveke on oltava sitten suunnilleen tyhjä kun sitä tullaan katsomaan. Eli saa kohtuudella rakenteet näkyviin koko alalta.
Raivaat itse suurimmat ja tilaat perussiivouksen firmasta 3h.
Otan osaa. Minun piti siivoja kuukausikaupalla ennen ikkunaremonttia.
Minä teen työkseni erilaisia kiinteistökatselmuksia. Nään varmaan 1000 huoneistoa vuodessa. Keskityn siihen, mitä olen tullut tarkastamaan, eikä minua voisi vähempää kiinnostaa, millaisessa kunnossa ihmisten asunnot ovat. Joillekin anteeksipyytelijöille olen sanonut, etten ole mikään siivoustarkastaja.
Mietin jos teen pikaraivauksen. Ikkunalaudat tyhjennettävä ja parveke kaaoksessa
Tässä se taas nähdään millaisia sikoja miehet ovat. Sotketaan, mutta ei siivota.
Vierailija kirjoitti:
Tässä se taas nähdään millaisia sikoja miehet ovat. Sotketaan, mutta ei siivota.
Kuka mies?
Ikkunalaudat melkein tyhjennetty.
Makaat alasti sohvalla siinä unohtuu tarkaselijoiden ikkunan ja sotkut
Oon ollut taloyhtiön hallituksen puheenjohtajan ominaisuudessa mukana erilaisissa katselmuksissa ihmisten asunnoissa. Niitä tekevät ammattilaiset ovat kyllä jo nähneet kaiken mahdollisen, kuten tuossa aiemmin joku totesikin, ja osaavat suhtautua sotkuihin ammattimaisen neutraalisti. Itseänikään ei kiinnosta, miltä naapurien kotona näyttää, enkä tee heistä mitään päätelmiä sen perusteella. Eli ylpeästi vai omistat sotkusi!
Keräisin kaikki hujan hajan olevat tavarat ja vaatteet muovikasseihin ja laittaisin ne kaappiin / sängyn alle. Myöhemmin ne voi sitten laittaa rauhassa paikoilleen.
Joskus opiskeluaikana minun ja kämppikseni asuntoon tuli silloin tällöin lyhyellä varoitusajalla tuollaisia remonttikäyntejä yms., ja teimme usein noin, koska kumpikaan meistä ei silloin ollut ns. järjestyksen ihminen. Muu sotkuisuus ei varmaan haittaa tuollaisilla käynneillä, vaan tärkeintä on, että lattioilla pystyy kulkemaan ja ikkunan edustat ovat tyhjät.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Mikset pidä kämppääsi järjestyksessä, mukavampi siellä on itsekin olla? Mieluummin valitat palstalla, ihme hommaa.
Pari kaveria jotka eivät mitenkään ilmoittaneet että voisivat tulla apuun.
Kolmas ystävä ei myöskään ilmoittautunut.
Hermo menee!