Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua, tänne tulee ikkunakatselmus ja kauhea kaaos kämpässä!!

Vierailija
13.02.2019 |

Mitä teen? Ajattelin verhoja laittaa eteen mutta se ei välttämättä täysin auta.
Myöhemmin tulevat sisälle ja tarkistavat parvekkeen joka sekin on kaaoksessa.
Voimia ei kovin ole ja tämmönen kaaos vielä.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kaveria jotka eivät mitenkään ilmoittaneet että voisivat tulla apuun.

Kolmas ystävä ei myöskään ilmoittautunut.

Hermo menee!

Vierailija
2/17 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaverit olisivat velvollisia siivoamaan sotkusi? Tottakai olisi kiva sada apua, mutta heillä ei ole velvollisuutta. Jos yhtään lohdutta niin tarkastajat näkevät jos jonkinlaisia koteja. Tilaa siivooja jos omat voimat ei riitä. Tai aloita homma isoista linjoista niin ehdit saada pahimmat silmätikut pois. Missä päin asut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just verhoja kantsii ripustella kun tulee ikkunakatselmus :))

Vierailija
4/17 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaverit olisivat velvollisia siivoamaan sotkusi? Tottakai olisi kiva sada apua, mutta heillä ei ole velvollisuutta. Jos yhtään lohdutta niin tarkastajat näkevät jos jonkinlaisia koteja. Tilaa siivooja jos omat voimat ei riitä. Tai aloita homma isoista linjoista niin ehdit saada pahimmat silmätikut pois. Missä päin asut?

Nyt on hätätilanne. Isot linjat, kyllä.

Asun Hgissä.

Vierailija
5/17 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parveke on oltava sitten suunnilleen tyhjä kun sitä tullaan katsomaan. Eli saa kohtuudella rakenteet näkyviin koko alalta.

Vierailija
6/17 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raivaat itse suurimmat ja tilaat perussiivouksen firmasta 3h.

Vierailija
7/17 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa. Minun piti siivoja kuukausikaupalla ennen ikkunaremonttia. 

Vierailija
8/17 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen työkseni erilaisia kiinteistökatselmuksia. Nään varmaan 1000 huoneistoa vuodessa. Keskityn siihen, mitä olen tullut tarkastamaan, eikä minua voisi vähempää kiinnostaa, millaisessa kunnossa ihmisten asunnot ovat. Joillekin anteeksipyytelijöille olen sanonut, etten ole mikään siivoustarkastaja.

Vierailija
9/17 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin jos teen pikaraivauksen. Ikkunalaudat tyhjennettävä ja parveke kaaoksessa

Vierailija
10/17 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä se taas nähdään millaisia sikoja miehet ovat. Sotketaan, mutta ei siivota.

Vierailija
11/17 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä se taas nähdään millaisia sikoja miehet ovat. Sotketaan, mutta ei siivota.

Kuka mies?

Vierailija
12/17 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikkunalaudat melkein tyhjennetty.

Vierailija
13/17 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne on pahempiakin nähny.

Vierailija
14/17 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaat alasti sohvalla siinä unohtuu tarkaselijoiden ikkunan ja sotkut

Vierailija
15/17 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollut taloyhtiön hallituksen puheenjohtajan ominaisuudessa mukana erilaisissa katselmuksissa ihmisten asunnoissa. Niitä tekevät ammattilaiset ovat kyllä jo nähneet kaiken mahdollisen, kuten tuossa aiemmin joku totesikin, ja osaavat suhtautua sotkuihin ammattimaisen neutraalisti. Itseänikään ei kiinnosta, miltä naapurien kotona näyttää, enkä tee heistä mitään päätelmiä sen perusteella. Eli ylpeästi vai omistat sotkusi!

16/17 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keräisin kaikki hujan hajan olevat tavarat ja vaatteet muovikasseihin ja laittaisin ne kaappiin / sängyn alle. Myöhemmin ne voi sitten laittaa rauhassa paikoilleen.

Joskus opiskeluaikana minun ja kämppikseni asuntoon tuli silloin tällöin lyhyellä varoitusajalla tuollaisia remonttikäyntejä yms., ja teimme usein noin, koska kumpikaan meistä ei silloin ollut ns. järjestyksen ihminen. Muu sotkuisuus ei varmaan haittaa tuollaisilla käynneillä, vaan tärkeintä on, että lattioilla pystyy kulkemaan ja ikkunan edustat ovat tyhjät.

Vierailija
17/17 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset pidä kämppääsi järjestyksessä, mukavampi siellä on itsekin olla? Mieluummin valitat palstalla, ihme hommaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä