Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pappa betalar - ketju

Vierailija
13.02.2019 |

Tähän ketjuun listataan niitä asioita joita teidän vanhempanne ovat maksaneet teidän puolestanne.

- - - -

Minulle vanhemmat maksoivat opiskelun, ajokortin, auton, omistusasunnon, huonekalut, sijoitusasunnon, valmiin osakesalkun ja valmiin oesämunan säästöistä. Näiden lisäksi maksavat edelleen joka vuotisen perheen yhteisen loman ulkomaille sekä festarit.

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko elämän

M54, Pohjanmaa

Vierailija
2/54 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko se perheen yhteinen ulkomaanmatka sinulle ja kumppanille ja mahdollisille lapsille vai lähdetkö vanhempiesi kanssa? Entä minkä ikäinen olet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajokortin ja opiskelua maksoivat. Jotain huonekaluja myös. Eipä ollut kovin varakas perhe mutta olen ainoa lapsi.

Vierailija
4/54 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumisen ja ylläpidon 16 -vuotaaksi asti. Sitten sain pärjätä aivan omillani.

Vierailija
5/54 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän ketjuun listataan niitä asioita joita teidän vanhempanne ovat maksaneet teidän puolestanne.

- - - -

Minulle vanhemmat maksoivat opiskelun, ajokortin, auton, omistusasunnon, huonekalut, sijoitusasunnon, valmiin osakesalkun ja valmiin oesämunan säästöistä. Näiden lisäksi maksavat edelleen joka vuotisen perheen yhteisen loman ulkomaille sekä festarit.

Millainen osakesalkku on "valmis"?

Vierailija
6/54 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko se perheen yhteinen ulkomaanmatka sinulle ja kumppanille ja mahdollisille lapsille vai lähdetkö vanhempiesi kanssa? Entä minkä ikäinen olet?

Siis vanhempani, minä ja poikkikseni. Ensivuonna muös lapseni tulee ekaakertaa mukaan. Menemme silloin Alpeille.

Ja naiselta ei ole muuten soveliasta kysyä ikää.

Ap

Vierailija
7/54 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä joudut sit tekee vastapainoks??? Vai ootko saanu enemmän ku oot antanu?

Ite oon ainaki saanu enemmän kun oon antanut.

Ja sain 5000 euroo ku täytin 18 (muistaakseni se oli 5000 euroo) mut mulle ei ehdotettu mitään et mitä ostan sillä, sit mulle on maksettu kaikkia mun laskuja aika paljon ja osteltu joskus jtn kalliimpia vaatteita, yms välineitä ja jos mennään johki matkalle nii ne yleensä maksetaan.

Vierailija
8/54 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoivat ensimmäisen autoni ja sen ylläpitokulut, kun olin hiljattain eronnut ja jäänyt yh:ksi ja kotiäidiksi. Myin kyseisen auton myöhemmin ja rahoitin sen avulla uuden auton. Äiti lainasi uuteen autoon loput rahat, niitä olen maksellut takaisin. Auton vakuutukset ja verot hän maksoi, kunnes sain opinnot loppusuoralle ja työpaikan.

Äiti maksoi myös yhden asuntoni takuuvuokran. Ja lapsellemme vaunut ja turvaistuimen.

Sain 18-vuotiaana pienen pesämunan käyttööni, muutamia tonneja.

Vierailija
9/54 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukiokirjat, siinä se.

Vierailija
10/54 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ganadan Goose takin, fjällräven repun ja 200g makaronilaatikkoa sain.

Näiden jälkeen olen saanut pärjätä omillani.

Vierailija
11/54 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista. Mitä teet nyt, oletko töissä, aiotko jatkaa eläkeikään?

Minulle vanhemmat maksoivat ajokortin ja opiskeluaikojen asumisen. Ihan kivasti on näillä avuilla mennyt, kun opintolainaa ei tarvinnut ottaa.

Vierailija
12/54 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- - - -

Osakesalkku jonka vanhemmat kerää lastaan varten ja antaa 18v lahjaksi.

Vierailija
13/54 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- - - -

mutta mikä siitä tekee "valmiin" tuollaisen saa tehtyä parilla eurolla halutessaan.

Vierailija
14/54 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajokortin ja lukiokirjat.

Vierailija
15/54 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelun, ajokortin, huonekalut, ulkomaanmatkat ja paljon käteistä aina kotona käydessäni. Autonkin olisivat ostaneet, mutta sen päätin olla hankkimatta lopulta. 

Vierailija
16/54 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Offtopicci kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis vanhempani, minä ja poikkikseni. Ensivuonna muös lapseni tulee ekaakertaa mukaan. Menemme silloin Alpeille.

Ap

Onko naisilta soveliasta kysyä sukupuolta? Jos eivät sitä kysymättä ole paljastaneet.

Vierailija
17/54 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- - - -

mutta mikä siitä tekee "valmiin" tuollaisen saa tehtyä parilla eurolla halutessaan.

Lapsen ei tarvitse maksaa siitä itse mitään, se vain "ojennetaan käteen" kun lapsi täyttää 18.

Vierailija
18/54 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista. Mitä teet nyt, oletko töissä, aiotko jatkaa eläkeikään?

Minulle vanhemmat maksoivat ajokortin ja opiskeluaikojen asumisen. Ihan kivasti on näillä avuilla mennyt, kun opintolainaa ei tarvinnut ottaa.

Töissä, mutta osingoilla ja muilla sijoituksilla voisin jäädä eläkkeelle jo nelikymppisenä jos olen säästeliäs.

Ap

Vierailija
19/54 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kånken-repun, äiti osti kirppikseltä

Vierailija
20/54 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Offtopicci kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Onko naisilta soveliasta kysyä sukupuolta? Jos eivät sitä kysymättä ole paljastaneet.

Ei ole. Henkilö voi olla muunsukupuolinen tai sukupuoleton ja loukkaantua kysymyksestä.