Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Susi jo syntyessään - tuote, joka katosi kaupasta yhtä nopeasti kuin ilmestyikin?

Vierailija
13.02.2019 |

Muisteluketju!

Tuli nimittäin tänään mieleen ne suodatinpussit, jotka myytiin valmiiksi kahvilla täytettynä. Taisi olla neljä mitallista kahvia aina yhtä suodatinpussia kohden. Ei olleet pitkään myynnissä enkä yhtään ihmettele.

Kommentit (546)

Vierailija
21/546 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin tuollaisia suodatinpusseja on ollut myynnissä?

Itsekin olin tulossa sanomaan porkkana-possujauhelihan. En kertakaikkiaan tajunnut koko tuotetta. Myydään kalliilla kilohinnalla porkkanaa ja possun jauhelihaa, joka ( =possun j.liha) ei muutenkaan ole mikään nerokas keksintö. Rasvaista höttöä, josta jää jäljelle yksi kolmasosa paistamisen jälkeen. Ei tainneet saada kovinkaan suurta rahavyöryä tuolla tuotteella. 

En kyllä tiedä onko enää myynnissä, itse en ainakaan ole törmännyt viimeaikoina. 

Ainakin toissapäivänä oli vielä porkkanapossu-jauhelihaa myynnissä Prismassa!

Vierailija
22/546 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne raejuustot, joissa oli jotain jyviä tai lakkaa seassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/546 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää muuta jauhelihaa käytäkään kuin porkkanapossua, toivottavasti ei poistu myynnistä.

Vierailija
24/546 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muisteluketju!

Tuli nimittäin tänään mieleen ne suodatinpussit, jotka myytiin valmiiksi kahvilla täytettynä. Taisi olla neljä mitallista kahvia aina yhtä suodatinpussia kohden. Ei olleet pitkään myynnissä enkä yhtään ihmettele.

Kun näin otsikon, niin ensimmäisenä tuli minullekin mieleen nuo suodatinpussit. Ja itse asiassa olin niiden ostajien joukossa! Mutta siihen oli erityinen syy, eli se että asumme vakituisesti ulkomailla ja meillä on Suomessa asunto jo käytetään vain loma-aikoina, siis joitakin kertoja vuodessa. Meille nuo suodatinpussi/kahviyhdistelmät olivat oikeasti käteviä sillä käytimme niitä kun meillä kävi Suomessa vieraita. Itse emme juo kahvia, joten sitä meni todella vähän vuodessa, vain nuo muutamat keittimelliset jotka tarjottiin vieraille. Noissa suodatinpussi-kahvivirityksissä kahvi ei päässyt väljähtymään.

Joten minulle jäi niin itse asiassa ikävä, mutta myönnän kyllä että edustan aika pientä asiakaskuntaa. :-)

Vierailija
25/546 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sitä porkkanalla jatkettua jauhelihaa vielä kaupoissa?

Se tuntuu aivan omituiselta tuotteelta.

On. 400 grammaa POPOA hintaan 3,70 euroa....

Vierailija
26/546 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sirkkaleipä.

Tuli minunkin mieleeni.

Taisi hyppiä ulos kaupasta. Ainakin raaka-aine karkasi.

Vierailija
27/546 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keitetyt, kuoritut kananmunat pötköksi pakattuina.

Myytiin joskus Prismassa eineshyllystä.

En ostanut, nauroin kyllä😁

Oon töissä päiväkodissa ja noita meillä tarjotaan lapsille aamupalalla. Ei ne sitä kylläkään syö. 

Vierailija
28/546 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sirkkaleipä.

Tuli minunkin mieleeni.

Ei kai se mihinkään ole kadonnut? Ainakin minun lähikaupassani on myynnissä.

Vierailija
29/546 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keitetyt, kuoritut kananmunat pötköksi pakattuina.

Myytiin joskus Prismassa eineshyllystä.

En ostanut, nauroin kyllä😁

Kiva että on mukavaa - tuolla ravintolamaailmassa tuo on ihan yleinen juttu tuo pitkämuna.

Olin tulossa sanomaan valmiit makkarakuutiot. (Niitäkin on tuolla ammattikeittiössä.)

Tanskalaisesta pitkämunasta levisi se 80-luvun tautiepidemia, josta tv-sketsissäkin laulettiin: "Söin munaleivät salmonellatäyttein /loppukesä meni paskanäyttein."

Vr:n työntekijä ei ollut pessyt käsiään

Vierailija
30/546 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sirkkaleipä.

Tuli minunkin mieleeni.

Ei kai se mihinkään ole kadonnut? Ainakin minun lähikaupassani on myynnissä.

Ei samalla mainosrummun paukutuksella kuin aluksi.

Vierailija
31/546 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei varsinaisesti tuote, mutta Meiran ketsuppien ja sinappien "uusi kätevä korkki". Korkki oli käytännössä sellainen että kun puristi pulloa niin mitään ei tullut ulos, mutta annas olla kun aikasi heilutit ja puristelit niin puoli pullollista tuli pärskähtäen. Parin nettikeskustelun ja lukuisten palautteiden jälkeen vanhantyyliset korkit palasi takaisin. Muistaako joku muu tämän tapauksen?

Minä annoin palautetta. Vastaus oli tyyliin...

" Hei! Kiitos palautteesta mutta uudistus on tehty parempaan annosteluun ja valta-osa ihmisistä on tyytyväisiä tuotteeseen! "

Puristat pulloa hampaat irveessä mitään ei tule ulos kunne kauhea kasa ketsuppia lautasella...  Niin korkilla oli nimi " silikoninen annostelu korkki ".

Vierailija
32/546 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matti Nykänen siideri

Myös sitä ennen myyty Linda-siideri.

Vierailija
33/546 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei varsinaisesti tuote, mutta Meiran ketsuppien ja sinappien "uusi kätevä korkki". Korkki oli käytännössä sellainen että kun puristi pulloa niin mitään ei tullut ulos, mutta annas olla kun aikasi heilutit ja puristelit niin puoli pullollista tuli pärskähtäen. Parin nettikeskustelun ja lukuisten palautteiden jälkeen vanhantyyliset korkit palasi takaisin. Muistaako joku muu tämän tapauksen?

Minä annoin palautetta. Vastaus oli tyyliin...

" Hei! Kiitos palautteesta mutta uudistus on tehty parempaan annosteluun ja valta-osa ihmisistä on tyytyväisiä tuotteeseen! "

Puristat pulloa hampaat irveessä mitään ei tule ulos kunne kauhea kasa ketsuppia lautasella...  Niin korkilla oli nimi " silikoninen annostelu korkki ".

Onhan noita immenkalvokorkkeja edelleen.

Jos tulen ostaneeksi, poistan usein sen kokonaan. Pelkkä suuremmaksi leikkely ei riitä.

Vierailija
34/546 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kahvin" makuinen Yosa oli hirvittävä, maistui vanhalle kylmenneelle suodatinpussille. Poistui ihan samantien.

Vierailija
35/546 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nokian N-Cage-puhelinta ainakin hehkutettiin suuresti, mutta eipä käynyt kaupaksi. Aika äkkiä unohtui. Oli vissiin niin monimutkainen käyttää pelipuhelimena ainakin. 

Vierailija
36/546 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kidius -juusto. Oli myynnissä joskus 2005-2009.

Paketin kerkisin ostaa kokeeksi niin jo hävis markkinoilta.

Vierailija
37/546 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan sama kuin nykyään auran majoneesissa. Ihan susi se korkki, kuvailusi on aivan osuva

Vierailija
38/546 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purkkajäätelö. Mauton, kivikovaksi jäädytetty purukumi tuubissa jäätelön tikkuna.

Samaa tavaraa kuin automaattipurkat.

Vierailija
39/546 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se Apetit Vegepops punajuuren makuinen mehujäätelö enää myynnissä?

Toivottavasti ei.

Vierailija
40/546 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta muumilimu! Hyi yrjö kun olikin pahaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän