Susi jo syntyessään - tuote, joka katosi kaupasta yhtä nopeasti kuin ilmestyikin?
Muisteluketju!
Tuli nimittäin tänään mieleen ne suodatinpussit, jotka myytiin valmiiksi kahvilla täytettynä. Taisi olla neljä mitallista kahvia aina yhtä suodatinpussia kohden. Ei olleet pitkään myynnissä enkä yhtään ihmettele.
Kommentit (546)
Ne raejuustot, joissa oli jotain jyviä tai lakkaa seassa.
En enää muuta jauhelihaa käytäkään kuin porkkanapossua, toivottavasti ei poistu myynnistä.
Vierailija kirjoitti:
Muisteluketju!
Tuli nimittäin tänään mieleen ne suodatinpussit, jotka myytiin valmiiksi kahvilla täytettynä. Taisi olla neljä mitallista kahvia aina yhtä suodatinpussia kohden. Ei olleet pitkään myynnissä enkä yhtään ihmettele.
Kun näin otsikon, niin ensimmäisenä tuli minullekin mieleen nuo suodatinpussit. Ja itse asiassa olin niiden ostajien joukossa! Mutta siihen oli erityinen syy, eli se että asumme vakituisesti ulkomailla ja meillä on Suomessa asunto jo käytetään vain loma-aikoina, siis joitakin kertoja vuodessa. Meille nuo suodatinpussi/kahviyhdistelmät olivat oikeasti käteviä sillä käytimme niitä kun meillä kävi Suomessa vieraita. Itse emme juo kahvia, joten sitä meni todella vähän vuodessa, vain nuo muutamat keittimelliset jotka tarjottiin vieraille. Noissa suodatinpussi-kahvivirityksissä kahvi ei päässyt väljähtymään.
Joten minulle jäi niin itse asiassa ikävä, mutta myönnän kyllä että edustan aika pientä asiakaskuntaa. :-)
Vierailija kirjoitti:
Onko sitä porkkanalla jatkettua jauhelihaa vielä kaupoissa?
Se tuntuu aivan omituiselta tuotteelta.
On. 400 grammaa POPOA hintaan 3,70 euroa....
Vierailija kirjoitti:
Sirkkaleipä.
Tuli minunkin mieleeni.
Taisi hyppiä ulos kaupasta. Ainakin raaka-aine karkasi.
Vierailija kirjoitti:
Keitetyt, kuoritut kananmunat pötköksi pakattuina.
Myytiin joskus Prismassa eineshyllystä.
En ostanut, nauroin kyllä😁
Oon töissä päiväkodissa ja noita meillä tarjotaan lapsille aamupalalla. Ei ne sitä kylläkään syö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sirkkaleipä.
Tuli minunkin mieleeni.
Taisi hyppiä ulos kaupasta. Ainakin raaka-aine karkasi.
Ei kai se mihinkään ole kadonnut? Ainakin minun lähikaupassani on myynnissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keitetyt, kuoritut kananmunat pötköksi pakattuina.
Myytiin joskus Prismassa eineshyllystä.
En ostanut, nauroin kyllä😁Kiva että on mukavaa - tuolla ravintolamaailmassa tuo on ihan yleinen juttu tuo pitkämuna.
Olin tulossa sanomaan valmiit makkarakuutiot. (Niitäkin on tuolla ammattikeittiössä.)
Tanskalaisesta pitkämunasta levisi se 80-luvun tautiepidemia, josta tv-sketsissäkin laulettiin: "Söin munaleivät salmonellatäyttein /loppukesä meni paskanäyttein."
Vr:n työntekijä ei ollut pessyt käsiään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sirkkaleipä.
Tuli minunkin mieleeni.
Taisi hyppiä ulos kaupasta. Ainakin raaka-aine karkasi.Ei kai se mihinkään ole kadonnut? Ainakin minun lähikaupassani on myynnissä.
Ei samalla mainosrummun paukutuksella kuin aluksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei varsinaisesti tuote, mutta Meiran ketsuppien ja sinappien "uusi kätevä korkki". Korkki oli käytännössä sellainen että kun puristi pulloa niin mitään ei tullut ulos, mutta annas olla kun aikasi heilutit ja puristelit niin puoli pullollista tuli pärskähtäen. Parin nettikeskustelun ja lukuisten palautteiden jälkeen vanhantyyliset korkit palasi takaisin. Muistaako joku muu tämän tapauksen?
Minä annoin palautetta. Vastaus oli tyyliin...
" Hei! Kiitos palautteesta mutta uudistus on tehty parempaan annosteluun ja valta-osa ihmisistä on tyytyväisiä tuotteeseen! "
Puristat pulloa hampaat irveessä mitään ei tule ulos kunne kauhea kasa ketsuppia lautasella... Niin korkilla oli nimi " silikoninen annostelu korkki ".
Vierailija kirjoitti:
Matti Nykänen siideri
Myös sitä ennen myyty Linda-siideri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varsinaisesti tuote, mutta Meiran ketsuppien ja sinappien "uusi kätevä korkki". Korkki oli käytännössä sellainen että kun puristi pulloa niin mitään ei tullut ulos, mutta annas olla kun aikasi heilutit ja puristelit niin puoli pullollista tuli pärskähtäen. Parin nettikeskustelun ja lukuisten palautteiden jälkeen vanhantyyliset korkit palasi takaisin. Muistaako joku muu tämän tapauksen?
Minä annoin palautetta. Vastaus oli tyyliin...
" Hei! Kiitos palautteesta mutta uudistus on tehty parempaan annosteluun ja valta-osa ihmisistä on tyytyväisiä tuotteeseen! "
Puristat pulloa hampaat irveessä mitään ei tule ulos kunne kauhea kasa ketsuppia lautasella... Niin korkilla oli nimi " silikoninen annostelu korkki ".
Onhan noita immenkalvokorkkeja edelleen.
Jos tulen ostaneeksi, poistan usein sen kokonaan. Pelkkä suuremmaksi leikkely ei riitä.
"kahvin" makuinen Yosa oli hirvittävä, maistui vanhalle kylmenneelle suodatinpussille. Poistui ihan samantien.
Nokian N-Cage-puhelinta ainakin hehkutettiin suuresti, mutta eipä käynyt kaupaksi. Aika äkkiä unohtui. Oli vissiin niin monimutkainen käyttää pelipuhelimena ainakin.
Kidius -juusto. Oli myynnissä joskus 2005-2009.
Paketin kerkisin ostaa kokeeksi niin jo hävis markkinoilta.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan sama kuin nykyään auran majoneesissa. Ihan susi se korkki, kuvailusi on aivan osuva
Purkkajäätelö. Mauton, kivikovaksi jäädytetty purukumi tuubissa jäätelön tikkuna.
Samaa tavaraa kuin automaattipurkat.
Onko se Apetit Vegepops punajuuren makuinen mehujäätelö enää myynnissä?
Toivottavasti ei.
Musta muumilimu! Hyi yrjö kun olikin pahaa.
Ainakin toissapäivänä oli vielä porkkanapossu-jauhelihaa myynnissä Prismassa!