Susi jo syntyessään - tuote, joka katosi kaupasta yhtä nopeasti kuin ilmestyikin?
Muisteluketju!
Tuli nimittäin tänään mieleen ne suodatinpussit, jotka myytiin valmiiksi kahvilla täytettynä. Taisi olla neljä mitallista kahvia aina yhtä suodatinpussia kohden. Ei olleet pitkään myynnissä enkä yhtään ihmettele.
Kommentit (546)
TheraMed korvattiin aika pian Colgaten melkein vastaavalla hammastahnalla, jossa tulee muovisilppua lisänä. Ulkomailta (ainakin) saa vielä ensin mainittua.
Vierailija kirjoitti:
Mitä veikkaatte seuraavaksi sudeksi?
Ainakin ne Taffelin uudet suklaasipsit ovat ei-hyviä.
mä tykkään! näitä oli pari vuotta sitten joku erilainen pussi, jossa oli muutamaa erilaista sipsiä suklaakuorrutteella. tykkäsin niistäkin mutta ei ollut kauaa myynnissä...
Vierailija kirjoitti:
Koskenkorva Pink Pussy
Olen nähnyt vain laivalla.
Ne pantterin karkit, missä makuna oli tyyliin joku mänty-puolukka tms :D
Muutama vuosi sitten näin tervalimsaa kaupoissa. Ei tullut ostettua enkä enää nähnyt seuraavalla kauppareissulla.
Kaveri kertoi kokeilleensa eikä tykännyt ainakaan itse. Ehkä sen takia katosi.
Terva onkin siitä jännää ainetta, että se sopii joihinkin elintarvikkeisiin. Pastillit tietty, mutta joskus tykkäsin kun kokeilin tervajäätelöä. Nyt ei ole enää sitäkään löytynyt.
Kasvismakkara. Oli ihan hyvää, vaikka hiukan mautonta.
Olisi kaivannut lisää tuotekehittelyä.
Vierailija kirjoitti:
Tuoksuvat vaipat / terveyssiteet
Eivät ole kadonneet mihinkään.Saisivat kadota kokonaan, aina saa olla tarkkana mitä ostaa. Eräs terveyssodemerkkikin tunki jotain hajuja meutralisoivaa ennen hajuttomiin siteisiin ja väittivät että ei ole hajustettuja vaikka koko tuote haisi paketin läpi ja löyhkäs hyllyriveissä sekä haju siirtyi myös viereisiin tuotteisiin ja käsiin jos niihin koski. Sain järjettömän päönsäryn kun niitä olin vahingossa ostanut aikoinaan. Valitin ja sain rahat takaisin. Tuote oli always enkä ole niihin koskenut enää ikinä, joten en tiedä myrky ttävätkö asiakaskuntaa edelleen. Siitä oli aikoinaan pitkä ketju täälläkin.
Palaneen kumin makuiset, sitkeät kermakaramellit.
Olivat oikein vanhan nuukan ajan "ei saa valittaa, olkaa kiitollisia kun setä tarjoaa" - hirvityksiä. Myynnissä 90-luvun lopulla.
Jokunen vuosi sitten myytiin munakkaita valmisateriana. Eivät tosin maistuneet oikealle munakkaalle ja ei sitten kauan olleetkaan myynnissä.
Valio Better Rahkariini. Kuka laittaa rahkan ja rasvan sekoitusta leivän päälle?
Puiset dildot
meni tikkuja pirkkoon
Suomalaisen valmistajan eriväriset muoviset kananmunakennot, joku Eggplay taisi olla nimeltään. Ilmeisesti oli tarkoitettu, että tyhjänä lapset saavat ne leikkeihinsä. Taidettiin valita aikoinaan vuoden turhakkeeksi ja sittemmin ovat onneksi kadonneet kaupoista.
Vierailija kirjoitti:
Mitä veikkaatte seuraavaksi sudeksi?
Ainakin ne Taffelin uudet suklaasipsit ovat ei-hyviä.
Niistä on vähän joka toinen hyvä ja joka toinen ei, välillä puskee älytön suola sen suklaan kontrastiksi ja ei oikein toimi yhteen. Se raffeli on tasaisempi, kun eivät vissiin ole muutenkaan suolattuja.
Ne ulkomaiset torven muotoiset keltaisessa pussissa toimivat kyllä hyvin.
Joskus vuosina 2006-2009 oli sellasia ketsupin makuisia sipsejä niissä megapusseissa, merkkiä en muista. Edelleen ikävöin :( samoihin aikoin joku sesonkimaku ED energiajuomaa, tyyliin granaattiomena-PIPPURI. Sitä taas en ikävöi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keitetyt, kuoritut kananmunat pötköksi pakattuina.
Myytiin joskus Prismassa eineshyllystä.
En ostanut, nauroin kyllä😁Tätähän käytetään ruoanlaitossa yleisesti? Esim munavoi, voileipäkakut. Ei nyt ihan sellaisenaan syötäväksi ole tarkoitettukaan.
Miten yleisesti? Kyllä mä oon ihan itte keittänyt aina munat kaikkeen mihin niitä oon tarvinnut.
Vierailija kirjoitti:
Valio Better Rahkariini. Kuka laittaa rahkan ja rasvan sekoitusta leivän päälle?
On noita ohjeita kyllä netissä ollut iät ja ajat, joten kai moni laittaa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/levitteita-joka-makuun/3212884#gs.Q…
Voi hyvin löytyä ulkomailta tai netistä. Esim. Suomesta kadonneita Fa -tuotteita- dödöt, saippuat - voi ostaa vaikka Virosta tai Espanjasta.