Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eronneet/tapailusuhteen päättäneet mitä olette tehneet miehen antamille lahjoille?

Vierailija
13.02.2019 |

Pidittekö lahjat itsellä vai annoitteko takaisin miehelle? Hyödyittekö lahjoista ja myitte ne tai annoitte eteenpäin? Viimeisen vuoden aikana on kertynyt iso kasa lahjoja ja haluan niistä eroon....

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vahingossa kadotin kolmen tonnin kaulakorun. Harmittaa, koska olisin myynyt sen. 

Eihän lahjoja tarvitse takaisin antaa. 

Vierailija
2/41 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhimmat meni roskiin, osan säilytin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen antanut takaisin niin halvat kuin arvokkaammatkin.

Vierailija
4/41 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en kyllä huolisi ostamiani lahjoja takaisin. Se olisi loukkaus.

Vierailija
5/41 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskiin roskiin. En tykkää säilytellä turhaa tavaraa muutenkaan ja en keksi yhtäkään syytä säilyttää ex-kumppanin hankkimia kamppeita. Jos jotain vähän kalliimpaa on ollut niin ne olen myynyt. 

Vierailija
6/41 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin takaisin tietysti. Sytytystulpat, hummelin sukat, tohvelit, käytetyt talvirenkaat ja suklaalevyt.

Muuta en ole saanutkaan, keltään.

Vierailija
7/41 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa mennyt roskiin, osa lahjoitettu vaikka arpajaisvoitoiksi. Arvokkaita koruja en ole saanut, mutta halpishelyt olen säilyttänyt jos "koru" on ollut mieleinen.

Vierailija
8/41 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän tietysti ne mistä tykkään, muut lahjoitan eteenpäin tai myyn.

Vierailija
9/41 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annoin takaisin tietysti. Sytytystulpat, hummelin sukat, tohvelit, käytetyt talvirenkaat ja suklaalevyt.

Muuta en ole saanutkaan, keltään.

Miksi et syönyt suklaita?

Vierailija
10/41 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne on olleet lainassa niin palautan.

Vierailija
11/41 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne on olleet lainassa niin palautan.

Vierailija
12/41 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en kyllä huolisi ostamiani lahjoja takaisin. Se olisi loukkaus.

No senhän takia ne sille takaisin annetaankin. Se on sellainen, pidä romus, hetki.

Vierailija
13/41 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai ne myydään! Haloo, valot päälle nyt!

Vierailija
14/41 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat tehdä tasan niin kuin tykkäät. Tutkistele sieluasi, eiköhän se vastaus löydy sieltä. Esim "haluan heittää kaikki pois" tai "haluan säilyttää tämän, myydä tämän ja laittaa kirppikselle nämä".

Vierailija
15/41 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saat tehdä tasan niin kuin tykkäät. Tutkistele sieluasi, eiköhän se vastaus löydy sieltä. Esim "haluan heittää kaikki pois" tai "haluan säilyttää tämän, myydä tämän ja laittaa kirppikselle nämä".

Konmarita saamasi lahjat?

Vierailija
16/41 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua lahjojen takaisin antamista, paitsi tarkoituksellisena v*luna.* Lahjat on lahjoja, riippumatta antajasta tai tilaisuudesta. Jos lahjat ei kiinnosta tai miellytä, niin aina voi lyödä roskiin, lahjoittaa eteenpäin tai vaikka myydä.

*En myöskään tajua miksi pitäisi ihan varta vasten käyttää aikaa ja vaivaa eksälle v*luun. Turhaa ja typerää, parempaankin voisi energiansa käyttää.

Vierailija
17/41 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin korut takaisin. Miten voisin pitää petturin lahjoja? Myyminen ei tullut mieleenikään, ei ollut tapana silloin meilä päin. Nykyään saattaisi ollakin.

Vierailija
18/41 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annoin korut takaisin. Miten voisin pitää petturin lahjoja? Myyminen ei tullut mieleenikään, ei ollut tapana silloin meilä päin. Nykyään saattaisi ollakin.

Olisit heittänyt roskiin. Nyt annoit takaisin, jotta hän voi lahjoittaa ne seuraavalle uhrille. Teit pettäjälle vielä palveluksen. 

Vierailija
19/41 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voithan sinä ne vaihtaa rahaksi, jos tuntuu siltä. Mikäli niillä mitään arvoa on.

Minä en ole tehnyt entisten miesten lahjoille mitään eron jälkeen. Jos ero on tapahtunut hyvässä hengessä ja en muista pahalla, niin miksi olisin?

Tosin nyt olen aloittanut suhteen, jossa miestä varmasti kaihertaa entisten ostamat lahjat. Saatan laittaa ne kiertoon jollekin enemmän tarvitsevalle.

Vierailija
20/41 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myöskään tajua niitä vaateita, joita jotkut esittää että pitäisi lahjoja antaa takaisin. Miksi? Jos et kestä ettet enää koskaan näe kyseistä esinettä tai se on liian kallis menetettäväksi, älä anna lahjaksi sellaista kenellekään. Ikinä.

Lahjat on lahjoja, lainat on ihan eri asia.

Vaikka vastaanottaja antaisi lahjoittamasi rubiinit ojanpientareelle 'lahjaksi' tai myisi hyvällä voitolla E-bayssa, se ei yksinkertaisesti enää kuulu sinulle millään tavalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi