Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

väsyttää taas ihan suunnattomasti, kysy jotain!

Vierailija
13.02.2019 |

Hei taas toverit ja kohtalontoverit.
Töihin pystyin maanantaina menemään vaikka ajattelin, että en selviä ja otan sitä sairaslomaa.
Menin, tiistaina otin sairaslomaa väsymyksen vuoksi (ilmoitin että kipeänä) ja tänään taas olin töissä.
Meni hyvin, nyt taas väsyttää ja voisin vaan nukkua - onko siellä taas kohtalontovereita jotka vois kertoa omasta viikostaan, tai ihmisiä joilla ois jotain kysyttävää. Kysykää!

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsotko salkkarit? Kumpi on parempi: salatut elämät vai uusi päivä? Lempi kohtaus Up? Entä salsuista? Ketä kuollutta hahmoa kaipaat? Katsotko televisiosta vai muualtav

Vierailija
2/20 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsotko salkkarit? Kumpi on parempi: salatut elämät vai uusi päivä? Lempi kohtaus Up? Entä salsuista? Ketä kuollutta hahmoa kaipaat? Katsotko televisiosta vai muualtav

Joo, nyt katon salkkareita.

En katso uutta päivää, joten en osaa sanoa siitä mitään. Kohtauksia on monia hyviä, kuolleista kaipaan eniten Eliasta - ja Kosostakin jäi hieman kaipaamaan, oli niin rauhallinen ja hyväsydäminen hahmo.

Televisiosta katson

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ETKÖ MEE LÄÄKÄRIIN

Vierailija
4/20 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kulta taipuu? Ostin kullilleni juuri uudet puhelimet. Mitä se tarkoittaa?

Vierailija
5/20 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipiteesi ASMR- Videoista? Auttaisko ne sua?

Vierailija
6/20 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatko säännöllisesti seksiä , orgasmit auttaa ,joka vaivaan :D 

Vierailija
7/20 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä aiot tehdä elämösi aikana

Vierailija
8/20 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaisi ehkä laittaa se töllö kiinni ja nukkua hetki. niin se kysymys on että miksi valehtelit vastaanotolla?

Vierailija
9/20 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ETKÖ MEE LÄÄKÄRIIN

Voi kuule, olen monesti käynyt lääkärissä, mutta ei ole testattu mitään.

Viimeksi kyllä kävin parisen kuukautta sitten, suunnitteilla mennä kohta taas.

Vierailija
10/20 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kannattaisi ehkä laittaa se töllö kiinni ja nukkua hetki. niin se kysymys on että miksi valehtelit vastaanotolla?

Päiväunet otin neljän aikaan, en jaksa koko ajan kuitenkaan nukkua joten nyt katson hetken Salkkareita, eihän ne kauaa kestä.

Soitin pomolle ja sanoin, että kurkku kipeänä, flunssaa ja en pääse töihin. En edes valehdellut.

Piakkoin olen kyllä sinne lääkäriin menossa

Vierailija
11/20 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, mulla oli maanantai melkein kuin sulla. Olin kuin puusta pudonnut ja iltapäivällä harkitsin jo kotiin lähtöä kesken päivän.

Tiistaina Olin kyl töissä ja kävin lääkärissä kesken päivän.

Tänään oli hyvin tiivis päivä. Jatkuvaa keskittymistä ja välillä tuskastumista omaan tietämättömyyteeni. Myt on heikko olo ja väsyttää.

Mutta eiköhän se tästä.

Vierailija
12/20 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaisiko vitutuksen takia saada sairaslomaa jos menisi puhumaan lääkärille? Minua siis aidosti on vituttanut viimepäivinä töissä niin etten meinaa saada töitäni tehdyksi. Johtuu eräästä työkaverista.

Vierailija
13/20 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ap:tä väsyttää töissä?

Vierailija
14/20 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kulta taipuu? Ostin kullilleni juuri uudet puhelimet. Mitä se tarkoittaa?

Varmaan että lapsilleni eli lapsia kutsuu nimellä ”kulta”, sanoisin mieluummin että lapsi- kullilleni kuin ilman sitä etuliitettä. Noin se kuitenkin menee.

Vierailija
15/20 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielipiteesi ASMR- Videoista? Auttaisko ne sua?

Katson yleensä ainakin kerran viikossa iltaisin asmr-videoita, en kaikista tykkää, mutta jotkut ovat tosi hyviä ja nukahdankin niihin välillä. En kuitenkaan tajua, miten tämä tähän vaikuttaa, kun ongelmani on väsymys eikä unettomuus :D

Vierailija
16/20 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, mulla oli maanantai melkein kuin sulla. Olin kuin puusta pudonnut ja iltapäivällä harkitsin jo kotiin lähtöä kesken päivän.

Tiistaina Olin kyl töissä ja kävin lääkärissä kesken päivän.

Tänään oli hyvin tiivis päivä. Jatkuvaa keskittymistä ja välillä tuskastumista omaan tietämättömyyteeni. Myt on heikko olo ja väsyttää.

Mutta eiköhän se tästä.

Jep! Mullakin vaan väsyttänyt niin pitkään, että en tiedä johtuuko talven pimeydestä vai jostain muusta. Tsemppiä!

Vierailija
17/20 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtaisiko vitutuksen takia saada sairaslomaa jos menisi puhumaan lääkärille? Minua siis aidosti on vituttanut viimepäivinä töissä niin etten meinaa saada töitäni tehdyksi. Johtuu eräästä työkaverista.

Kannattaa miettiä mikä siinä vituttaa, jos tekee huonosti hommat tai muuta niin pomolle puhumaan (tai hänelle itselleen) Jos mahdollista, vältät tätä työkaveria mutta suosittelisin miettimään mistä se johtuu - miksi se on niin ärsyttävä, mulla joskus oli ihan sama tilanne.

Et ainakaan tuolla kielenkäytöllä mene lääkäriin, ensimmäisenä tuli mieleen että stressistä johtuu sulla.

Vierailija
18/20 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ap:tä väsyttää töissä?

Jatkuva tekeminen, jokainen pienikin asia joinain päivinä saattaa tuntua tosi rankalta ja on henkisesti poikki. En kuitenkaan sanoisi että töistä johtuu, muulloinkin väsyttää.

Vierailija
19/20 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos pikkuneiti persukas menisit suosiolla sinne "töihin" (=tukipaja elämän taidottomille joka ei oikeita töitä muistutakkaan) etkä kerjäisi uusia tekosyitä päästä rokulille. Kukaan ei oikeasti jaksa kuunnella sitä persu öyhötystä ja ulinaa mitä sinä syötät tälle palstalle joka ainoa päivä päivältä.

Vierailija
20/20 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa miettiä mikä siinä vituttaa, jos tekee huonosti hommat tai muuta niin pomolle puhumaan (tai hänelle itselleen) Jos mahdollista, vältät tätä työkaveria mutta suosittelisin miettimään mistä se johtuu - miksi se on niin ärsyttävä, mulla joskus oli ihan sama tilanne.

Et ainakaan tuolla kielenkäytöllä mene lääkäriin, ensimmäisenä tuli mieleen että stressistä johtuu sulla.

Työkaverissa ei henkilönä ole mitään vikaa, mutta teki jotain mikä sai minun stressitasoni tosiaan nousemaan. Tahallaan se ei sitä kyllä tehnyt minua stressatakseen mutta jätti ottamatta muut huomioon.