Kuinka usein juot puolikkaan pullon viiniä?
Kommentit (43)
En ikinä, aina menee koko pullo. Ehkä kerran kuussa.
En ole ikinä juonut enkä tule juomaankaan. En juo viiniä, alkoholia muutenkin 0-4 annosta kuukaudessa.
En koskaan. Jos juon, juon vodkaa tai lonkeroa, viini on pahaa.
ehkä neljä kertaa vuodessa. Usein menee kyllä viiniä kerralla enemmän.
Unohdin kokonaan että av-mammat eivät alkoholia käytä.
Ehkä noin kerran kuussa koko pullon (0,75l) illassa,
eikä tule krapulaa kun syö ja juo vettä tarpeeksi. Muuten en sitten juo mitään alkoholia.
Viimeksi vuonna 1982. En siis kovin usein.
Viimeksi vuonna 2015.
Jos juon, otan yleensä muutaman oluen tai siiderin
Vierailija kirjoitti:
En koskaan. Juon max. 3 alkoholiannosta kerralla. Viimeisen 6 kk:n aikana olen juonut yhteensä alle 10 annosta.
Puolikas viinipullo on n. 3 annosta.
Kerran viikossa juon pullollisen hyvää punaviiniä, syön hyviä juustoja ja nautin. Nainen 56v.
Jos nämä kommentit on tosissaan, olen järkyttynyt kuinka paljon ihmiset juovat! En pidä viinistä enkä sitä kovin usein juo, mutta jos puhutaan vastaavasta alkoholiannosmäärästä eli 3 annosta, niin sen verran menee ehkä enintään kerran kuussa. Siinä onkin maksimi, en muista milloin tuota enempää olisin juonut. Yksittäisiä annoksia ehkä keskimäärin 1-2 viikossa, riippuen olenko jossain reissussa.
Aika harvoin. Juon mieluummin olutta.
Vierailija kirjoitti:
En koskaan. Viini on pahaa.
Viini ei sovi minulle, se närästää.
Tuli mieleen ajat, kun join viiniä hienoista laseista ja sillä yritin itseäni huijata, peitellä juoppouttani. Nykyään olen absolutisti. En voi enää juoda, koska se riistäytyy käsistä. Mutta masennuskin hävisi, kun lopetin alkoholinkäytön.
Ehkä kerran vuodessa juon pari-kolme lasia ruuan kanssa. En erityisemmin tykkää viineistä.
N51
En koskaan. Matkoilta tuon pieniä viinipulloja (0,2 dl-0,33 dl), koska Alkon pienien viinipullojen valikoima on niin pieni.
Vierailija kirjoitti:
Ei se puolikkaaseen jää. Olen 50vee nainen , 168cm ja 82kg. Ihan hyvässä kunnossa. Juon pullollisen hyvää ja kunnollista viiniä muutamalla lasillisella.
Jos jättäisit tissuttelun/ryyppäämisen, voisit pelkästään siten laihtua kymmenen kiloa.
Vierailija kirjoitti:
Rehellisesti.
Rehellisesti: sitä on mahdotonta juoda useammin kuin yhden kerran.
Tuskin koskaan. Yleensä minulle riittää kaksi lasia.