Mistä 33v. naiselle puoliso?
Kannattaako Tinderi vai onko oletetusti pelkkää ajanhukkaa ja pinnallisia ihmisiä? Entäpä Happy Pancake? Muita vaihtoehtoja? En etsi seksiseuraa vaan puolisoa pitkään suhteeseen, arjen jakamiseen, kihloihin, naimisiin ja perheen perustamiseen.
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan netistä, tasokkaiden miesten ei tarvitse sieltä hakea kuin panoseuraa, heille riittää ottajia irl
Tääkin on ihan puppua. Miksi ihmeessä tasokas mies hakisi netistä panoseuraa, jos naisia saa ilmankin? Päinvastoin. Panoksi kelpaa joku nimetön baarista. Kumppania voidaan hakea vähän kauempaakin eli netistä.
Tasokas aikuinen mies
Baarit
voit valita vain toisen
Tasokas aikuinen mies
Panoseuraa netistä
Sekään yhtälö ei toimi.
Kyllä työkontaktien kautta ne sieltä sitä hakevat, jos mistään
Eipä pitkään ole työpaikkaa, jos tuollaista yrittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon ollut happy pancakessa nyt pari viikkoa ja oma kokemukseni on oikein positiivinen. Paljon mukavan oloisia miehiä. Tarjontaa on valtavasti, ja ongelmana on lähinnä se, että missä järjestyksessä suostuu treffeille ja kenet jättää odottamaan siksi aikaa. Olen tosin sua muutaman vuoden vanhempi, mutta näillä miehillä tuntuu haarukkana joka tapauksessa olevan suurin piirtein 20-45 että samoista miehistä enimmäkseen "tapellaan".
Et sitten ajatellut josko tuo kertoisi siitä millä mielellä ne miehet ovat liikenteessä? :D
Jos haet parisuhdetta, siitä tarjonnasta 99% on illuusiota.
Miehet tykkää kaikista ja viestittää kaikille koska vaikkei kiinnostaisi erityisemmin, seksi aina kelpaa. Minkä takia kun naiset saa niin paljon viestejä, seulovat entistä tarkemmin ne "parhaat" (komeimmat, hauskimmat, jne). Ja nyt kun muut miehet jää ilman, ne viestittää kahta kauheammin. Kierre on valmis.
Miehiä riittää joo. Mutta jos oikeasti kuvitelee sen kertovan siitä että tavallisella 30+ naisella on mistä valita parisuhteeseen, aika ulapalla pitää olla.
Tämä tulee toki yllätyksenä joillekin, mutta meissä naisissakin on suosittuja yksilöitä. Tiedätkö, sellaisia jotka erottuvat joukosta edukseen. Ja kyllä, meillä on varaa valita. Sori siitä.
Lihavoin olennaisen kohdan viestistäni.
Sitä paitsi voin juurikin tavallisena naisena sanoa että tuhottomasti viestejä tuli minullekin. Kävi vain kantapään kautta ilmi ettei joukossa suuremmin ollut vakavissaan olevia. Olisihan siinä voinut elää kuvitelmassa että olenpas suosittu, hih, mutta enpäs ota noista ketään. Mutta kun oikeasti halusin löytää elämänkumppanin.
Kiva tietysti jos olet suosittu yksilö ja löysit mieleisen elämänkumppanin helposti.
Omassa profiilissani olen kertonut etsiväni suuria tunteita. Tarkoittaako se sitä, että löydän niitä jokaisesta miehestä, jonka kanssa lähden treffeille? No ei. En oleta, että jokainen treffi johtaa parisuhteeseen. Joskus se on kiinni minusta, joskus miehestä. Pitkään parisuhteeseen olen tähän ikään mennessä päätynyt kaksi kertaa. Nyt haen kolmatta, toivottavasti tällä kertaa loppuelämän suhdetta. Kaksi aiempaa ovat päättyneet minun aloitteestani. Päädyin kaksi kertaa suhteeseen ihan kivan kanssa. Mieleisiä toki olivat aikanaan, mutta enää en tee sitä virhettä. Jos en löydä suuria tunteita, olen yksin. Minun on oikein hyvä olla näinkin. Siihen asti tapaan mielelläni vaikka paljonkin erilaisia ihmisiä. Elämä on joskus tarua ihmeellisempää. Joku päivä saatan vaikka rakastua, ja tunteisiini vastataan. Valmiiksi luovuttaneena ei varmaan kannata yhdellekään saitille kirjautua.
Väkisin etsimällä, sillähän se. Vähintään kolmet treffit joka viikonlopulle ja viikolle parit. Sitten voit kertoa täällä kuinka 296 treffien jälkeen löytyi Se Oikea.
Vierailija kirjoitti:
Väkisin etsimällä, sillähän se. Vähintään kolmet treffit joka viikonlopulle ja viikolle parit. Sitten voit kertoa täällä kuinka 296 treffien jälkeen löytyi Se Oikea.
Etsimättä ei ainakaan löydy. Ja itsehän minä niillä treffeillä käyn. Ei sinun suinkaan tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan netistä, tasokkaiden miesten ei tarvitse sieltä hakea kuin panoseuraa, heille riittää ottajia irl
Tääkin on ihan puppua. Miksi ihmeessä tasokas mies hakisi netistä panoseuraa, jos naisia saa ilmankin? Päinvastoin. Panoksi kelpaa joku nimetön baarista. Kumppania voidaan hakea vähän kauempaakin eli netistä.
Kummallinen ajatus. Ensinnäkin kyllä normaalisti puhelin on lähempänä kuin baari! Jos voit työpäivän aikana sopia seksiseuraa illalle etkä ole rapajuoppo niin kumpikohan on helpompi vaihtoehto: netti jossa tuhansia tarjokkaita vai baarissa vonkaaminen??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etsimättä ei ainakaan löydy. Ja itsehän minä niillä treffeillä käyn. Ei sinun suinkaan tarvitse.
Jaa. Mun kokemuksen mukaan tarvitsee vain hiissata itsensä ihmisten ilmoille, olla hieman sosiaalinen mutta keskittyä muuhun kuin kumppanin haravoimiseen. N40+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Mun kokemuksen mukaan tarvitsee vain hiissata itsensä ihmisten ilmoille, olla hieman sosiaalinen mutta keskittyä muuhun kuin kumppanin haravoimiseen. N40+
Kiva että olet löytänyt tyylin, joka sopii sinulle!
Sulle sopii hyvin joku plusmiinu 50 mies joka halua toista kierrosta.
Monet samalla tavalla seksinvastaisia mutta kaipaavat kumppania arkeen.
Hobittilastahan se puoliso löytyy.
Hobitit tulevat täysi-ikäisiksi täytettyään 33 vuotta ja saavuttavat tuolloin täyden vastuullisuuden iän. Sopii tietysti vain hobittimielisille.
Onpas tällä palstalla paljon katkeria miehiä ja naisia. Surullista. Joku myös tottakai "yllättäen" esiintyi minuna ja vastaili jonkun kommenttiin. Onneksi tänne kirjoitteli myös muutama asiallinenkin vastaaja, kiitos teille vinkeistä ja onnea rakkauden etsintään!
-Ap
Vierailija kirjoitti:
Kelpaako 35v eronnut 2 lapsen vuoroviikkoisä? Lähetään treffeille?
Minkä ikäiset lapset? Minkälaiset välit ja suhde lasten äitiin?
Vierailija kirjoitti:
Onpas tällä palstalla paljon katkeria miehiä ja naisia. Surullista. Joku myös tottakai "yllättäen" esiintyi minuna ja vastaili jonkun kommenttiin. Onneksi tänne kirjoitteli myös muutama asiallinenkin vastaaja, kiitos teille vinkeistä ja onnea rakkauden etsintään!
-Ap
HappyPancakesta hyviä kokemuksia, mutta ihan perinteikkäästi Tinderistä löytyi sitoutumista tahtova ihana mies.
t. N 34
Lihavoin olennaisen kohdan viestistäni.
Sitä paitsi voin juurikin tavallisena naisena sanoa että tuhottomasti viestejä tuli minullekin. Kävi vain kantapään kautta ilmi ettei joukossa suuremmin ollut vakavissaan olevia. Olisihan siinä voinut elää kuvitelmassa että olenpas suosittu, hih, mutta enpäs ota noista ketään. Mutta kun oikeasti halusin löytää elämänkumppanin.
Kiva tietysti jos olet suosittu yksilö ja löysit mieleisen elämänkumppanin helposti.