Mistä 33v. naiselle puoliso?
Kannattaako Tinderi vai onko oletetusti pelkkää ajanhukkaa ja pinnallisia ihmisiä? Entäpä Happy Pancake? Muita vaihtoehtoja? En etsi seksiseuraa vaan puolisoa pitkään suhteeseen, arjen jakamiseen, kihloihin, naimisiin ja perheen perustamiseen.
Kommentit (54)
melkein samassa ikä luokassa mies.... kirjoitti:
Seuraavan kerran taidan itse mennä Happy Pancake puolelle. Vaikka suomi24 treffi puolella on mahdollisuus antamaan laajemmat ja tarkemmat tiedot kuin tuolla iloisessa pannukakussa.
Ok, pidän vinkin mielessä. En ole vielä toistaiseksi mitään noista Tindereistä ja Happy Pancakeista koskaan kokeillut, niin sillä vähän arveluttaa. Sen verta huonoa olen niistä vuosien aikana kuullut/lukenut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaako Tinderi vai onko oletetusti pelkkää ajanhukkaa ja pinnallisia ihmisiä? Entäpä Happy Pancake? Muita vaihtoehtoja? En etsi seksiseuraa vaan puolisoa pitkään suhteeseen, arjen jakamiseen, kihloihin, naimisiin ja perheen perustamiseen.
Suomennos: "Olen todennut, että Tinderi on pelkkää ajanhukkaa ja ulkonäköni ei kiinnosta niitä miehiä, joista minä olisin kiinnostunut. Pannukakkuun en ole vielä ehtinyt kypsyä, mutta aika toivottomalta sekin vaikuttaa. Seksiä en halua. Vaan kotiorjan, rengastetttavaksi ja jopa naitavaksi, eli siittäjäksi. P.S. en vastaa, koska vietänkin iltani hömppäohjelmien parissa sipsejä syöden."
Höpö höpö. Nyt meni kyllä keittiöpsykologi-opinnoissa opitut "taidot" ihan hukkaan. Tinderiä ja Pannukakkua en ole koskaan kokeillutkaan, ennakkoluuloni perustuvat lähinnä niistä kuulemiini/lukemiini juttuihin, mitkä eivät vaikuta mitenkään kovin lupaavilta. Loppu tekstistäsi on myös sen verta negatiivista provohuttua, että jätän sen omaan arvoonsa.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon ollut happy pancakessa nyt pari viikkoa ja oma kokemukseni on oikein positiivinen. Paljon mukavan oloisia miehiä. Tarjontaa on valtavasti, ja ongelmana on lähinnä se, että missä järjestyksessä suostuu treffeille ja kenet jättää odottamaan siksi aikaa. Olen tosin sua muutaman vuoden vanhempi, mutta näillä miehillä tuntuu haarukkana joka tapauksessa olevan suurin piirtein 20-45 että samoista miehistä enimmäkseen "tapellaan".
Kiva kuulla. Josko sitä itsekin uskaltaisi kokeilla. Hahaha, "samoista miehistä "tapellaan"". Aika isot ikähaarukat miehillä tuntuu olevan, jos 20v.-> 45v. naiset kaikki käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon ollut happy pancakessa nyt pari viikkoa ja oma kokemukseni on oikein positiivinen. Paljon mukavan oloisia miehiä. Tarjontaa on valtavasti, ja ongelmana on lähinnä se, että missä järjestyksessä suostuu treffeille ja kenet jättää odottamaan siksi aikaa. Olen tosin sua muutaman vuoden vanhempi, mutta näillä miehillä tuntuu haarukkana joka tapauksessa olevan suurin piirtein 20-45 että samoista miehistä enimmäkseen "tapellaan".
Kiva kuulla. Josko sitä itsekin uskaltaisi kokeilla. Hahaha, "samoista miehistä "tapellaan"". Aika isot ikähaarukat miehillä tuntuu olevan, jos 20v.-> 45v. naiset kaikki käy.
Niinpä. Mä kun olen vielä tuolla haarukan yläpäässä niin useimmiten jätän näille tyypeille vastaamatta, mutta se on oikeasti niin yleinen haarukka että vähän olen joutunut joustamaan.
Vierailija kirjoitti:
melkein samassa ikä luokassa mies.... kirjoitti:
Seuraavan kerran taidan itse mennä Happy Pancake puolelle. Vaikka suomi24 treffi puolella on mahdollisuus antamaan laajemmat ja tarkemmat tiedot kuin tuolla iloisessa pannukakussa.
Ok, pidän vinkin mielessä. En ole vielä toistaiseksi mitään noista Tindereistä ja Happy Pancakeista koskaan kokeillut, niin sillä vähän arveluttaa. Sen verta huonoa olen niistä vuosien aikana kuullut/lukenut.
Joo naisille varmaan noi kaikki palvelut ovat "ilkeitä". Epämääräisiä ehdotteluja tulee. Yhtälailla noissa maksullisissa kuin ilmaisissa. Itse vilasin aika paljon palveluita. Mutta itse pysyn kaukana tinderistä vaikka nyt sinne pystyykin liittymään ilman FB tunnareita. Jos pinta liitoa tai seksi haluaisin niin sitä voisin lähteä hakemaan sitten livenä stadin baareista, mutta eipä ole tollaiseen kiinnostusta.
happypancake. ilmainen, rajoitettu kirjoitus mahdollisuus profiili tekstiin. Hankala etsiä omiin kriteereihin sopivaa henkilöä. voisi olla miellyttävämpi käyttää.
suomi24 treffit. Voi käyttää ilmaiseksi edeltävällä kertaa oli aika paljon ulkomaalaisia huijareita käyttämässä palvelua. Nyt oletettavasti tilanne parempi. Voi käyttää ilmaiseksi mutta voi viestitellä vuorokaudessa vain 3 henkilön kanssa. Maksullisella loputtoman määrän kanssa ja näkee statistiikkaa vastapuolesta (+ ei ehkä kannata sotkeutua henkilöihin jotka ovat olleet 5 vuotta palvelussa). Mutta jos oikeasti etsit sitä yhtä oikeaa niin kannattaa panostaa vain kolmeen kerralla vaikka kuinka hyvän näköinen tulisi tarjolle. (naiset valitti että törky viestejä tuli paljon). omistavat julkaisusi
match com = jos haluat todella tiukkaa sensuuria, omille teksteille ja kuville. Ja saat pelätä että joudutko mainoksiin. Miehen näkökulmasta tarjonta oli aika iäkkäämpää. Plus aika moni jättää haamuprofiilin sinne eikä palvelun tarjoaja putsaa profiileja pois. Kallis palvelu ja ei oikeasti voi käyttää ilmaiseksi. (naiset valitti että törky viestejä tuli paljon). omistavat julkaisusi
eliittikumppanit. huijaus profiileja ja vaikka nimestä voisi jotain päätellä niin en koe sitä eliitti palveluksi. Mukamas laaja algoritmi joka löytää matchäjä.. En luota ollenkaan siihen. hinnakas palvelu ja ei oikeasti voi käyttää ilmaiseksi
be2. Täydellinen huijaus mesta. työntekijät lähettelee viestejä jotta saadaan koukutettua käyttäjät maksamaan kallista palvelua.
e-kontakti. ei kokemusta enkä koske pitkällä tikulla koska pääset milloin minnekin nettisivuille kun mainostavat heidän palvelua (ja kuvasi killuu mainoksessa).
deitti.net ei kokemusta.
Edeltävän elämänkumppani ehdokkaan löysin suomi24 puolelta. Joten ihan positiivinen kokemus oli, mutta silti iloiseen pannukakkuun seuraavaksi.
Jos olisin sinkku, ottaisin ilon irti! Kävisin baareissa, ihan vaan pitämässä hauskaa. Juttelisin ihmisille siellä asioista, jotka itseäni kiinnostaa.
Voihan tehdä sitä nytkin,mutta en voi lähteä kenenkään matkaan.
Sillain kukaan on koskaan minusta kiinnostunut. Tai minä muista.
Keskustelemalla.
Vierailija kirjoitti:
Et sitten ajatellut josko tuo kertoisi siitä millä mielellä ne miehet ovat liikenteessä? :D
Jos haet parisuhdetta, siitä tarjonnasta 99% on illuusiota.
Miehet tykkää kaikista ja viestittää kaikille koska vaikkei kiinnostaisi erityisemmin, seksi aina kelpaa. Minkä takia kun naiset saa niin paljon viestejä, seulovat entistä tarkemmin ne "parhaat" (komeimmat, hauskimmat, jne). Ja nyt kun muut miehet jää ilman, ne viestittää kahta kauheammin. Kierre on valmis.
Miehiä riittää joo. Mutta jos oikeasti kuvitelee sen kertovan siitä että tavallisella 30+ naisella on mistä valita parisuhteeseen, aika ulapalla pitää olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
taitaa tinder matseissä kulua vaan pikkarien kuminauha kun niitä venytellään joka vklp
etsi vaikka seurakuntayhteydestä
Hahaha. Eipä noista kumpikaan tunnu oikein varteenotettavalta vaihtoehdolta :D Miksei Suomessakin järjestetä 5-10min pikatreffejä, vaikka jossakin kahvilassa, niin sinkut tunnistaisivat toisensa ja voisivat tutustua ja halutessaan vaihtaa numeroita tmv. Aikamoista arpapeliä on lähestyä miehiä livenä, kun ei koskaan tiedä, onko mies varattu vai vapaa.
Kyllä pikatreffejä järjestetään. Mutta en tiedä oikeasti kuka niihin lähtee. Minua ei saisi millään ilveellä niihin. Arvot ovat itselle sen verran tärkeät että en luota noihin pikatreffeihin.
Ja olisin ainakin otettu jos minua lähestyttäisiin livenä. Vaikka kaupan kassa jonossa tai hyllyjen välissä. Hiukka saattaisin taas köhiä ja punastella. Ja se että olisin ollut varattu muinoin ei olisi ollut vastapuolen edustajalle mikään riski. Jos tarpeeksi suoraan olisit iskenyt niin olisit saanut vastaukseksi että olen varattu. Jos taas nainen olisi kierrellyt niin pahimmassa tapauksessa olisit saanut samanlaista flirttiä takasin.
ps. kaksi naista on minut historiassa napannut livenä, oudoista paikoista. :)
tuohon ikähaitariin. Harmittaa aika paljon että minun ikäluokassa ei ole lapsettomia naisia enää oikein tarjolla. Se on syy minkä takia joutuisin alentamaan ikähaitaria alemmaksi kuin toivoisin.
Koska en haluaisi enää mitään teini suhdetta vaan mahdollisimman paljon saman katon alla jotta oikeasti tietää onko loppuelänsuhde.. Lapset valitettavasti hankaloittavat tätä koska minusta ei ole oikein että deitti kumppaneita tuodaan vähän väliä näytille tai sitten että suhde on tauolla lasten takia. Tai että uusi kumppani alkaisi leikkimään isää nopeasti lapsille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sitten ajatellut josko tuo kertoisi siitä millä mielellä ne miehet ovat liikenteessä? :D
Jos haet parisuhdetta, siitä tarjonnasta 99% on illuusiota.
Miehet tykkää kaikista ja viestittää kaikille koska vaikkei kiinnostaisi erityisemmin, seksi aina kelpaa. Minkä takia kun naiset saa niin paljon viestejä, seulovat entistä tarkemmin ne "parhaat" (komeimmat, hauskimmat, jne). Ja nyt kun muut miehet jää ilman, ne viestittää kahta kauheammin. Kierre on valmis.
Miehiä riittää joo. Mutta jos oikeasti kuvitelee sen kertovan siitä että tavallisella 30+ naisella on mistä valita parisuhteeseen, aika ulapalla pitää olla.
Tämä tulee toki yllätyksenä joillekin, mutta meissä naisissakin on suosittuja yksilöitä. Tiedätkö, sellaisia jotka erottuvat joukosta edukseen. Ja kyllä, meillä on varaa valita. Sori siitä.
Ei ainakaan netistä, tasokkaiden miesten ei tarvitse sieltä hakea kuin panoseuraa, heille riittää ottajia irl
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan netistä, tasokkaiden miesten ei tarvitse sieltä hakea kuin panoseuraa, heille riittää ottajia irl
Tääkin on ihan puppua. Miksi ihmeessä tasokas mies hakisi netistä panoseuraa, jos naisia saa ilmankin? Päinvastoin. Panoksi kelpaa joku nimetön baarista. Kumppania voidaan hakea vähän kauempaakin eli netistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tääkin on ihan puppua. Miksi ihmeessä tasokas mies hakisi netistä panoseuraa, jos naisia saa ilmankin? Päinvastoin. Panoksi kelpaa joku nimetön baarista. Kumppania voidaan hakea vähän kauempaakin eli netistä.
Olisit sanonut heti ettet kaipaa neuvoja vaikka niitä kyselet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tasokas aikuinen mies
Baarit
voit valita vain toisen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit sanonut heti ettet kaipaa neuvoja vaikka niitä kyselet.
Minä en ole kysellyt vaan tarjonnut neuvoja. Oletko aina yhtä yksinkertainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tasokas aikuinen mies
Baarit
voit valita vain toisen
Tasokas aikuinen mies
Panoseuraa netistä
Sekään yhtälö ei toimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tasokas aikuinen mies
Baarit
voit valita vain toisen
Tasokas aikuinen mies
Panoseuraa netistä
Sekään yhtälö ei toimi.
Kyllä työkontaktien kautta ne sieltä sitä hakevat, jos mistään
Vierailija kirjoitti:
taitaa tinder matseissä kulua vaan pikkarien kuminauha kun niitä venytellään joka vklp
etsi vaikka seurakuntayhteydestä
Keskikokoisesta suomalaiskaupungista terveisiä. Olen jo jonkin aikaa etsiskellyt seuraa kevyeen ja puhtaasti viihtymiseen perustuvaan väliaikaissuhteeseen. Ei löydy. Toistaiseksi jokainen standardit täyttävä mies ikähaarukassa 30-38 etsii vakavaa parisuhdetta. Osa on jopa kertonut haluavansa lapsia. Tarviiko vielä erikseen mainita, että pikkarien kuminauha menettää koko ajan elastisuuttaan venymisen puutteen vuoksi.
Mikä siinä on että ihmisillä, jotka selvästi ei tiedä Tinderistä mitään, on aina tarve tulla lässyttämään kuinka tinderöinti on vain yhtä p@nojuhlaa ja 0rgiaa? Kun p€rkele olisikin! Suorastaan ärsyttää kun nimenomaan s€ksiseuran etsimiseen kehitetty appi on täysin vallattu kaiken maailman perheenperustajien toimesta...
Jos et koe suhteen päättyessä ongelmalliseksi pääsi irrottamista tai polttamista, niin mene lähimpään vastaanottokeskukseen.
Sellaisesta, jonka kanssa on mukava jakaa arki ja ne satunnaiset arjesta irtiototkin. Rehellisestä, avoimesta, huumorintajuisesta, keskustelutaitoisesta (osaa kertoa omista kuulumisistaan ja tunteistaan, kuuntelee, lohduttaa, osaa tehdä kompromisseja ja ratkoa erimielisyyksiä), perhekeskeisestä (työ tai harrastukset tmv. eivät ole koko elämä, vaikka se oma elämäkin molemmilla suhteen osapuolilla toki on), hellyyttä ja tunteita osoittavasta....Mitä tuohon nyt sanoisi...Sellaisesta kenen kanssa juttu luistaa ja voi jakaa yhteisiä kokemuksia.