Mistä 33v. naiselle puoliso?
Kannattaako Tinderi vai onko oletetusti pelkkää ajanhukkaa ja pinnallisia ihmisiä? Entäpä Happy Pancake? Muita vaihtoehtoja? En etsi seksiseuraa vaan puolisoa pitkään suhteeseen, arjen jakamiseen, kihloihin, naimisiin ja perheen perustamiseen.
Kommentit (54)
Ja sinä 2 lapsen vuoroviikkoisänä tahdot perheen ja lisää lapsia myös uuden naisen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä 2 lapsen vuoroviikkoisänä tahdot perheen ja lisää lapsia myös uuden naisen kanssa?
Kyllä elämääni vielä ainakin yksi lapsi kelpaisi. Lapset ovat ylivoimaisesti paras asia elämässäni
Laita nyt jotain tietoa millaisesta miehestä haaveilet, niin voidaan kommentoida.
Aika harva sinkku, mies tai nainen, kuitenkaan etsii pelkkää seksiseuraa, vaan kyllä ovat valmiita muuhunkin jos vain oikea henkilö osuu kohdalle. Siksi ei kannata mitenkään pakkomielteisesti pelätä kaikkien olevan vain seksiseuraa vailla, vaan pitää silmät auki joka suuntaan.
Jospa ottaisit itse ohjat käsiin ja alkaisit tehdä aloitteita mukavanoloisille miehille. Muuten voi loppua aika kesken.
aijai olet aivan liian myöhään liikenteessä.
joku kuvasi juuri isojalan kysy sitä, se on pitkä ja jakaa varmasti.
Seuraavan kerran taidan itse mennä Happy Pancake puolelle. Vaikka suomi24 treffi puolella on mahdollisuus antamaan laajemmat ja tarkemmat tiedot kuin tuolla iloisessa pannukakussa.
Vierailija kirjoitti:
taitaa tinder matseissä kulua vaan pikkarien kuminauha kun niitä venytellään joka vklp
etsi vaikka seurakuntayhteydestä
siellä lauletaan virrestä viis ja uskovaisten tavara on yhteistä.
Bumble on omasta mielestäni parempi kuin Tinder, Happy Pancakeakin kokeilin mutten oikein tykännyt.
Ota mun mies :) Tosi hyvä, lapsia kyllä jo 4. itseä vaan kyllästyttää 10 aviovuoden jälkeen sama muna.. Olisi kiva olla vapaa ja harrastaa vapaata seksiä.
T. Vaimo 33v
Vierailija kirjoitti:
Vanhainkodista.
t. Jemmica 19Wee
Vierailija kirjoitti:
Kannattaako Tinderi vai onko oletetusti pelkkää ajanhukkaa ja pinnallisia ihmisiä? Entäpä Happy Pancake? Muita vaihtoehtoja? En etsi seksiseuraa vaan puolisoa pitkään suhteeseen, arjen jakamiseen, kihloihin, naimisiin ja perheen perustamiseen.
Suomennos: "Olen todennut, että Tinderi on pelkkää ajanhukkaa ja ulkonäköni ei kiinnosta niitä miehiä, joista minä olisin kiinnostunut. Pannukakkuun en ole vielä ehtinyt kypsyä, mutta aika toivottomalta sekin vaikuttaa. Seksiä en halua. Vaan kotiorjan, rengastetttavaksi ja jopa naitavaksi, eli siittäjäksi. P.S. en vastaa, koska vietänkin iltani hömppäohjelmien parissa sipsejä syöden."
Mä oon ollut happy pancakessa nyt pari viikkoa ja oma kokemukseni on oikein positiivinen. Paljon mukavan oloisia miehiä. Tarjontaa on valtavasti, ja ongelmana on lähinnä se, että missä järjestyksessä suostuu treffeille ja kenet jättää odottamaan siksi aikaa. Olen tosin sua muutaman vuoden vanhempi, mutta näillä miehillä tuntuu haarukkana joka tapauksessa olevan suurin piirtein 20-45 että samoista miehistä enimmäkseen "tapellaan".
wow. aika laaja ikähaitari noilla minun kilpaveljillä. Ei olisi kyllä kykenyt missään 30+ jälkeen kuvittelemaan että iskisi 20v naisia.
Toiselta kierrokselta, jos laatua vaadit
Vierailija kirjoitti:
Toiselta kierrokselta, jos laatua vaadit
Ei kyllä 33-vuotiaan tarvitse vielä toisen kierroksen miehiä välttämättä ottaa, jos laatua haluaa. Jos ei sitten ole jotain erityisiä kriteerejä, kuten esim. se että miehen pitäisi olla vanhempi.
Vierailija kirjoitti:
taitaa tinder matseissä kulua vaan pikkarien kuminauha kun niitä venytellään joka vklp
etsi vaikka seurakuntayhteydestä
Hahaha. Eipä noista kumpikaan tunnu oikein varteenotettavalta vaihtoehdolta :D Miksei Suomessakin järjestetä 5-10min pikatreffejä, vaikka jossakin kahvilassa, niin sinkut tunnistaisivat toisensa ja voisivat tutustua ja halutessaan vaihtaa numeroita tmv. Aikamoista arpapeliä on lähestyä miehiä livenä, kun ei koskaan tiedä, onko mies varattu vai vapaa.
Kelpaako 35v eronnut 2 lapsen vuoroviikkoisä? Lähetään treffeille?