5-kymppisiä kuolee kuin heinää - pakolliset rokotukset ja kouluruoassa ollut natriumglutamaatti niittää nyt satoaan - vähän turhan kallista kokeilua ihmishengillä...!
Kommentit (23)
Sekä sähkön sekä kännyköiden säteilyn ja antibiootit!
Yhteneväisyydet ovat kyllä hämmentävän samanaikaisia. Koulujen rokotukset ja MSG risotossa. Hmmm... uskon että olemme jonkin jäljillä.... :o
Tiukat farkut kasarilla, ties mitä tukkeutumia...
Aika hätäisiä johtopäätöksiä kahden julkisuuden henkilön melko samanaikaisesta kuolemasta.
Uskaltaisin väittää, että nykyään kuolee vähemmän viisissäkymmenissä olevia ihmisiä kuin esim. 60-luvulla puhumattakaan sitä aiemmin.
Mä olin ihan kuvitellut, että Olli ja Masa oli jo saaneet päästötodistuksen koulusta. Näin väärässä sitä voi ihminen näemmä olla. Kuolivat kouluruokaan lisättyyn natriumglutamaattiin. Onneksi en itse enää ole koulun penkillä.
Maasäteily ja paljaat nilkat unohtuivat, ap. Ja ikävä äiti.
Vierailija kirjoitti:
Ja pipoa ei käytetty pakkasella. Paleltumia?
Tosi huono provo. Älä jaksa.
Minä veikkaan mielummin, että olli ja matti unohtivat ottaa rokotteensa ja kuolivat sitten johonkin harvinaisiin tartuntatauteihin. Kiinalaisessa ravintolassa olisi lisäksi pitänyt käydä useammin syömässä ja välttää hopeaveden juomista! Tai ehkä lääkäri ei ollut määrännyt tarpeeksi lääkkeitä, pillerit olisivat varmasti pelastaneet!
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa, kun kumpikin on parhaansa mukaan liuottanut niitä tukkeumia. Paitsi Olli tietysti ei nyt enää hetkeen.
Mutta muuten haluaisin kyllä miettiä sitä, että ap:n mielestä todennäköisemmin syynä on rokotukset ja natriumglutamaatti kuin rasittava elämäntyyli 🤔
Miten niin kalliiksi, kuolevat suorilta jaloilta rasittamatta terveydenhuoltoa, vanhustenhuoltoa tai eläkejärjestelmää?
Ennen eivät selvinneet edes nelikymppisiksi. Rokotukset pidentävät ihmisikää keinotekoisesti, kuten koko lääketiede ja moderni maailma. 40 v on ollut joskus jo tosi vanha.
Olli oli jotenkin elähtäneen, sairaan ja väsyneen näköinen viimeisissä Voice of Finlandin jaksoissaan.
Lienee kuitenkin syy alkoholissa, joko käytetty liikaa juuri ennen kuolemaa tai sitten menneisyydessä on ollut liian runsasta käyttöä. Monella miehellä sitten on vielä sairaus nimeltä ylpeys. Ylpeys estää joko hakeutumasta lääkäriin tai sitten lääkärin määräävän hoidon käyttämistä, koska ylpeyteen sairastunut mies kokee että lääkärin määräämä hoito siirtää hänet vanhusluokkaan. Sitten kuollaan mieluummin ja kansa itkee perään, vaikka kuolema oli ihan itse aiheutettu, oman typeryyden tulos. Näitä tapauksia on jokaisessa kylässä ja kaupunginosassa pilvin pimein.
Lopettakaa alkoholin käyttö, parempi ettette koskaan juo yhtä tai kahta annosta enempää mietoja alkoholijuomia.
Hyvin paljon mennyt julkisuudessa 68-70 syntyneitä ja teini-iän Tshernobyl kyllä väistämättä tulee mieleen kun paljon syöpää?
Niin, epäsäännöllistä elämää työnsä takia viettävät julkkikset ovat varmaankin hoitaneet terveyttään mallikelpoisesti nukkumalla riittävästi, välttämällä stressiä vaikka tulot riippuvat täysin kansansuosiosta jne. Korkki on pysynyt kiinni ja lääkärissä käyty aina kun on ollut huoli jostain.
Eikä sattumallakaan ole mitään merkitystä, ei...
Voi hyvää päivää sentään. Se että KESKIMÄÄRÄINEN elinikä on 80 vuoden kieppeillä ei tarkoita että kenenkään olisi "luvattu" elävän niin vanhaksi vaikka elintavat olisivat täysin esimerkilliset. Jotkut Kirstipaakkaset porskuttavat reippaasti vielä 90-vuotispäivien jälkeen, toiset sairastuvat ja kuolevat nuorempina. Ihmiset sairastuvat myös "epätodennäköisiin" sairauksiin. Elämä ei ole reilua eikä siinä ole takuita.
Kansalaisille pitäisi tarjota laillinen mahdollisuus paljon miedompaan päihteeseen kuin alkoholi on.
Mites alkoholi, tupakka, huumeet, epäsäännöllinen elämä. Mitään tekoa?
Unohdit asbestin ja formaldehydin.