Ehtoopuolen tätinaiset
Aika himmeetä porukkaa. Kulissit täytyy olla kunnosssa, vaikka todellisuudessa oma elämä ihan kuralla. Ylikorostunut seksuaalisuuden osoittaminen – kyllä vanheneminen on kauhea asia !
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
No jo on ap:n elämä vaikeaa
Saattaa olla elämä vaikeaa, mutta tätinaiset saavat minut hymyilemään, erityisesti ne Iines-tädin Botox-huulet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketkä puumat korostavat seksuaalisuutta? Itse en korosta.
Seksuaalisuus ei ole vanhana enää tärkeää.
T. PuumaSeksuaalinen voi olla sitä korostamatta. Seksuaalisuus säilyy vanhanakin.
Ketkä ovat, ketkä eivät. En ymmärrä miten vanhoissa näkyy seksuaalisuus. Luulen, että suurinta osaa meistä asia ei vanhana enää edes kiinnosta.
T. Puuma
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. PuumaSeksuaalinen voi olla sitä korostamatta. Seksuaalisuus säilyy vanhanakin.
Ketkä ovat, ketkä eivät. En ymmärrä miten vanhoissa näkyy seksuaalisuus. Luulen, että suurinta osaa meistä asia ei vanhana enää edes kiinnosta.
T. Puuma
Käsitteissä epätarkkuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ilman muuta. Ainakin kuviteltu sellainen. Yleensä se on vain myötähäpeää meissä muissa.
Tutkimusten mukaan vanhenevat naiset voi olla hyvinkin tyytyväisiä elämäänsä, harrastetaan kulttuuria, matkustelua ym.
Kun taas vanhenevat miehet, varsinkin yksineläjät, jää poteroonsa ruikuttamaan, juovat ja syövät epäterveellisesti ja jos naisen kanssa pääsevät juttelemaan, alkaa heti vallanhalu ja koe voiko tuota alistaa ja jos ei, leimahtaa viha. Tiedoksi nyt tässä: testosteroni ja halu määrätä ei koskaan korvaa älyä ja elinikäistä oppimista.
Nuo miehet eivät ymmärrä, että terveet suhteet ei perustu valta-asetteluun.
Heitä ei kiinnosta lukeminen, ajan hermolla eläminen tms, vaan katkerina solvaavat niitä joita kiinnostaa.
Eläköön tavalliset täti-ihmiset!
Vierailija kirjoitti:
Tutkimusten mukaan vanhenevat naiset voi olla hyvinkin tyytyväisiä elämäänsä, harrastetaan kulttuuria, matkustelua ym.
Kun taas vanhenevat miehet, varsinkin yksineläjät, jää poteroonsa ruikuttamaan, juovat ja syövät epäterveellisesti ja jos naisen kanssa pääsevät juttelemaan, alkaa heti vallanhalu ja koe voiko tuota alistaa ja jos ei, leimahtaa viha. Tiedoksi nyt tässä: testosteroni ja halu määrätä ei koskaan korvaa älyä ja elinikäistä oppimista.
Nuo miehet eivät ymmärrä, että terveet suhteet ei perustu valta-asetteluun.
Heitä ei kiinnosta lukeminen, ajan hermolla eläminen tms, vaan katkerina solvaavat niitä joita kiinnostaa.
Eläköön tavalliset täti-ihmiset!
Sanoisin, että nolot täti-poloiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Puuma
Seksuaalinen halu vähenee tai jopa loppuu, mutta seksuaalisuus itsessän ei katoa vaikka voi muuttua toisenlaiseksi, esimerkiksi orgasmikyky säilyy naisilla vaihdevuosien jälkeenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. PuumaSeksuaalinen halu vähenee tai jopa loppuu, mutta seksuaalisuus itsessän ei katoa vaikka voi muuttua toisenlaiseksi, esimerkiksi orgasmikyky säilyy naisilla vaihdevuosien jälkeenkin.
No hyh hyh. Nyt meni kyllä iljettäväksi. Vai että vanhojen reppurintojen orgasmit. Maximus yrjömys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on erikoisia tätejä. Mutta eihän niiden kanssa tarvi olla tekemisissä.
Saattaavat kyllä kohta jättää perinnön ap:lle!
Luulisin, että jokainen on joskus tavannut vastakkaisen sukupuolen vanhemman henkilön, jolla on viettienergiaa vaikka muille jakaa. Siis aivan myötäsyntyistä ja upeaa seksikkyyttä ilman teeskentelyä.
Ei tietenkään kaikilla. Upeasti ikääntyneitä mummoja, jotka päästävät miehet vaivoistaan käden käänteessä [sic].
Vierailija kirjoitti:
Missä iässä ihminen on ehtoopuolen tätinainen? Oon itse 45-vuotias eikä siskonryöttä ole vieläkään saanut lapsia.
No sul on niin vähän jäljellä, huomaat sen kyllä.
Jiihaa! Hiukan räikeää huulipunaa ja minkkiturkki hulmuten illanviettoon! Kateelliset nuoret ne mussuttavat kahleissaan kun eivät voi vielä käyttää iän tuomaa estojen katoamista tekosyynä rietastelulle. Martat ja Pirjot rulaa!