Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako inssi todella sitä enemmän palkkaa mitä

Vierailija
13.02.2019 |

Enemmän hänellä on uusintakokeita?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa. Sen takia vain suhteilla pääsee ensimmäisellä kerralla läpi. Mun isä on/oli suht merkittävä ja tunnettu liike-elämän hahmo ja luultavasti sen takia pääsin ekalla läpi. Kaverini sai sen läpi vasta kolmannella kerralla.

Vierailija
2/4 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa. Sen takia vain suhteilla pääsee ensimmäisellä kerralla läpi. Mun isä on/oli suht merkittävä ja tunnettu liike-elämän hahmo ja luultavasti sen takia pääsin ekalla läpi. Kaverini sai sen läpi vasta kolmannella kerralla.

No se selittää jo paljon... Aika älytön systeemi kyllä. Minusta tuntuu, että onni saattaa suosia minua tässä tapauksessa. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läpimeno on käytännössä täysin inssin päätettävissä. Arvostelu kriteeristö on sellainen että pikkuvirheen sattuessa Inssi saa itse päättää menikö läpi vai ei.. siis..

H= hyvä suoritus, ei vaikuta sinällään arvosteluun Eikä niitä välttämättä ole yhtään.

V= pikku virhe, inssillä on valta päättää meneekö ajokoe läpi vai ei.

K= konflikti, iso virhe josta tulee aina hylkäys automaattisesti.

Vierailija
4/4 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä inssistä nyt on kyse ja mitä kokeita tarkoitat? Minun käsitys asiasta on se, että yleensä insinööritehtävissä työskentelevillä on kiinteä kuukausipalkka ja liukuva työaika/ei työaikaa ollenkaan. En sitten tiedä miten asia todellisuudessa on.