Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Töissä eivät usko että olin oikeasti kipeänä ja vihjailevat koko ajan

Vierailija
13.02.2019 |

asiasta.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että kyllä teki terää tuo loma, mites teillä täällä? 

Vierailija
2/4 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi uusi työpaikka niin toivottavasti saat parempia työkavereita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sinä hankit sairauslomatodistuksen? Lyö se tiskiin. Kerronpa erään tapauksen menneiltä vuosilta. Yksi naispuolinen työntekijä oli saanut keskenmenon ja poikkesi lääkäristä tultuaan tuomaan sairauslomatodistuksen. Esimieskin sattui paikalle ja alkoi epäillä, ettei loma ole tarpeen. Nainen alkoi kohottaa helmojaan ja sanoi, että haluatko nähdä, missä kunnossa olen, kun verta tulee kuin leikatusta pässin kaulasta. Meni esimies aika hiljaiseksi eikä enää kommentoinut alaisensa sairausloman pituutta.  Samaisella esimiehellä oli usein tapana yrittää lyhentää lääkärin antamaa sairauslomaa. Jos paperissa oli kaksi viikkoa, niin herra totesi, että kyllä sinä paranet viikossa.

Vierailija
4/4 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai sinä hankit sairauslomatodistuksen? Lyö se tiskiin. Kerronpa erään tapauksen menneiltä vuosilta. Yksi naispuolinen työntekijä oli saanut keskenmenon ja poikkesi lääkäristä tultuaan tuomaan sairauslomatodistuksen. Esimieskin sattui paikalle ja alkoi epäillä, ettei loma ole tarpeen. Nainen alkoi kohottaa helmojaan ja sanoi, että haluatko nähdä, missä kunnossa olen, kun verta tulee kuin leikatusta pässin kaulasta. Meni esimies aika hiljaiseksi eikä enää kommentoinut alaisensa sairausloman pituutta.  Samaisella esimiehellä oli usein tapana yrittää lyhentää lääkärin antamaa sairauslomaa. Jos paperissa oli kaksi viikkoa, niin herra totesi, että kyllä sinä paranet viikossa.

Minä olen lyönyt tiskiin tavattoman monta kertaa vääryydellä hankitun lääkärintodistuksen. Sanonut, että olen kuumeessa, mutta ottanut buranaan ja poistunut paikalta lappu kourassa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme