Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

!!!!!!

Vierailija
13.02.2019 |

Joskus on vaan hyvä olla hiljaa jos suustaan ei osaa päästä mitään kaunista sanottavaa. Vaikka olisi päiviä jolloin tuntuu ettei mikään onnistu ja kaikki menee päin vittua. Mutta tiedätkö, koskaan minkäänlainen kiusaaminen ei ole sallittua missään muodossa. Mikään syy ei ole se, että sinulla menee huonosti ja sinä olet ansainnut satuttaa jota kuta. Tiesitkö, että lopulta se olet sinä joka kannat kaiken paskan itse. Sinä, joka huomaat olevasi yksin kaiken keskellä. Sinä, joka mietit synkkiä syviä. Sinä joka huomaat maailmasi kääntyvän nurinkurinen vaikka hetki sitten luulit ettei näin voisi ikinä käydä. Niin vain kävi. Ykskaks ja poks. Hupsista. Niin se vaan menee. Se joka toista loukkaa ja satuttaa, kantaa myös tekonsa itse. Tavalla tai toisella.

Jos sä oikeasti toisista välität, et sä noin toimi. Anteeks nyt vaan sanon tän ihan suoraa. Normaaliksi sua ei voi kutsua, korkeintaan sairaaksi. Koska terve ihminen välittää toisista, ei hauku. Ei kiusaa. Terve ihminen pitää huolen, että kaikilla on hyvä olla. On mielisairasta toivoa toisen kuolemaa. Miksi sä edes sanot noin toiselle? Eikö sua kaduta yhtään se mitä sä sanot jollekin? Eikö? Luulisi tuntuvan jossain. Jos naurat, ilkeilet, mitä lie ikinä teet. Mä todella toivon et sun elämäsi muuttuu todellakin sekunneissa palasiksi jolloin sä joudut kerää ja kasaa ne palaset uudelleen kasaa. Mutta se ei tuu olee helppoo. Usko pois. Arvoisa turunneiti.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän