:D Ei voi kun taas kerran ihmetellä aikuisia ihmisiä... (ero ja uusi suhde)
Pariskunnasta näki jo vuosia sitten että nainen lähtee menemään kunhan lapset ovat tarpeeksi isoja...
Mies haeskeli pettämisseuraa ihan avoimesti ollessaan ilman vaimoa liikenteessä, vaimon seurassakin huumorikin oli huonoa, mutta tuskin uskoi koskaan tulevansa jätetyksi.
No sitten kun kaikki lapset kouluiässä, vaimo ilmoitti rakastuneensa työkaveriinsa ja avioliitto oli siinä.
Lähes samantien miehellä julkisessa facebookprofiilissa maininta uudesta parisuhteesta ja siitä alle kuukaudessa kihloihin, selkeästi nuoremman yksinhuoltajan kanssa. Julkiset kuvat pelkkää hymyä ja himoa.
Eikö nelikymppinenkään ihminen ymmärrä miten typerältä vaikuttaa?
Itse olen ollut oman avoeron jälkeen yli pari vuotta sinkkuna omasta tahdostani, olinhan suhteen lopettajaosapuolikin. Ja aina jaksan ihmetellä näitä häkistä häkkiin lentäjiä, etenkin kun lapsia on kuvioissa joka suunnalta.
Kommentit (6)
Vähän yli nelikymppisenä sanoisin, että minä ainakaan, ja toivottavasti ei muutkaan, en enää tässä iässä välitä siitä, miltä asiat toisten silmissä vaikuttaa. Ihan sama, mitä muut ajattelee.
Sinä ole tehnyt kuten olet tehnyt, mutta on hullua että yrität tehdä omasta valinnastasi elää sinkkuna suhteen jälkeen normin muillekin. Tämä on vapaa maa ja ihmiset saa niin halutessaan mennä suhteesta suhteeseen. Monet muuten ei luultavasti edes pidä sitä "häkistä häkkiin lentämisenä" kuten sinä sanot, esim. itse en ole koskaan kokenut olevani missään häkissä parisuhteessa.
Jospa sä ap eläisit ihan omaa elämääsi ja anna muiden elää omaa elämäänsä. Mitä se sun persettäsi raavituttaa, kuinka nopeasti toiset pariutuvat? Tai taitaa raavituttaa, kun täällä avaudut asiasta.
Pointtina se että mies kohtelee vaimoa kuin kakkaa ja sitten yllättyy kun tulee jätetyksi, sitten pönkitetään omaa elämää näin. Toivon toki muillekin hyvää elämää, mutta nämä kuviot ei voi muuta kuin naurattaa.
Exvaimo esim ei julkisesti jakele mitään uudesta elämäntilanteestaan.
Aikuisten kesken ihan sama, mutta kun alaikäisiä lapsia kuvioissa, mietityttää aina lasten asiat ja saamat käytösmallit.
ap
Vierailija kirjoitti:
Pointtina se että mies kohtelee vaimoa kuin kakkaa ja sitten yllättyy kun tulee jätetyksi, sitten pönkitetään omaa elämää näin. Toivon toki muillekin hyvää elämää, mutta nämä kuviot ei voi muuta kuin naurattaa.
Exvaimo esim ei julkisesti jakele mitään uudesta elämäntilanteestaan.
Aikuisten kesken ihan sama, mutta kun alaikäisiä lapsia kuvioissa, mietityttää aina lasten asiat ja saamat käytösmallit.
ap
No, perheitä on erilaisia. Et sinäkään täydellinen ole. Ties mitä sinustakin ”kylillä” juorutaan. Sinä voit vapaasti ihmetellä muiden ratkaisuja, mutta ei ne sen enempää väärin ole kuin sunkaan tekemät asiat.
Kaikki setämiet ja naiset on naurettavia.
Jokainen tyylillään. Kuulostat katkeralta. On sinullekin parempi jos pystyt tuntemaan iloa ja empatiaa toisten puolesta