Pitääkö sitä julkisesti nakuilla ja tyrkyttää kehoaan kansalle, vain jos ei häoeä itseään?
En ymmärrä. Minusta sellanen on vain huomionhakua, joka taas kertoo aina siitä, että itsetunto ei ole kovin hyvä. vaikka olisi narsistinenkin.
Esim trump on narsisti, mutta huonoitsetuntoinen vaikka kehuu itseään, eikä suinkaan häpeä käytöstään.
Kommentit (24)
Minusta huonosta itsetunnosta kertoo se että arvostelee ja tuomitsee toisten tekemisiä jotka eivät vaikuta omaan elämään mitenkään. Kertoo ettei ole täysin sinut oman elämänsä kanssa.
Minua ei voisi vähempää kiinnostaa esitteleekö joku kroppaansa vai ei. Ja onhan ihmiskeho aika nätti ja ilo silmälle joten miksei? Itse en niin tee mutta eikai se ole minulta pois.
Pitääkö sitä julkisesti tyrkyttää ymmärtämättömyyttään kansalle, vain koska ei häpeä ymmärryksensä rajallisuutta?
Olipa lihava tai laiha, mies tai nainen niin alastoman vartalon esittely julkisesti on AINA seksuaalista häirintää. Jokaiselta pitää olla lupa ennen kuin alkaa pomppimaan silmille alasti (paitsi onnettomuudet, dementiat jne.)
Ei, vaan miesten paljastelu on seksuaalista häirintää. Naisten paljastelu on aina ollut luvallista.
Sairaat itsensäpaljastajat vain päättivät ryhtyä paljastelemaan, eikä maailma saanut muuta aikaan kun sentti- ja millimittoja siitä kuinka pajon saa vilautella.
Vierailija kirjoitti:
Aivan sama. Jos jonkun ruho ei minua kiinnosta, en katso. Fat shaming-porukka ja muut voimaantujat häiritsevät mölinällään enemmän. Mikä lie heidän ongelmansa.
Kuule minä olen itse lihava, ja tämä alotus koskee ihan kaiken kokosia alastomia huomionhakijoita, ei pelkästään yläpalkin henkilöä.
Minua toi kuva on alkanut rasittaa, viikon tai kaksi sitä on nyt katseltu, olen yrittänyt olla välittämättä, vaikka se jopa pompsahtaa isona aina minun kännyni näyttöön kun tulen tänne tai sormi osuu väärään kohtaan... Mutta nyt on alkanut todellakin pänniä jo kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan miesten paljastelu on seksuaalista häirintää. Naisten paljastelu on aina ollut luvallista.
Tarkista ensi kesänä kumpi sukupuoli kävelee kaduilla paidatta nännit täysin paljaana ja palaa sitten ketjuun selittelemään.
Lehtijuttuja motivoi muu kuin yksittäisen henkilön huomiohakuisuus. Erittäin harvoin juttuja tehdään siitä lähtökohdasta, että joku tarjoutuu itse aiheeksi. Poikkeuksena Matti-vainaa, jota taas motivoi jutusta saatu palkkio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan sama. Jos jonkun ruho ei minua kiinnosta, en katso. Fat shaming-porukka ja muut voimaantujat häiritsevät mölinällään enemmän. Mikä lie heidän ongelmansa.
Kuule minä olen itse lihava, ja tämä alotus koskee ihan kaiken kokosia alastomia huomionhakijoita, ei pelkästään yläpalkin henkilöä.
Minua toi kuva on alkanut rasittaa, viikon tai kaksi sitä on nyt katseltu, olen yrittänyt olla välittämättä, vaikka se jopa pompsahtaa isona aina minun kännyni näyttöön kun tulen tänne tai sormi osuu väärään kohtaan... Mutta nyt on alkanut todellakin pänniä jo kunnolla.
Minua ei pänni hänen kuvansa yhtään, koska hän ei ole alasti = rinnat ja häpy, eikä edes takapuoli näy.
T: Tuo ylempi kriittinen kommentoija, joka vastustaa alastomuutta.
Toisaalta samaa mieltä ap.n kanssa, mutta toimittaja lienee varta vasten hakenut juttuun ns rohkeita, ja muutama on sitten suostunut. Tuskin kuitenkaan itse ovat tyrkyttäytyneet (?).
No onhan se outoa että laittaa itsensä koko maailman töllisteltäväksi ja sitten itkee ja masentuu kun kaikki eivät olekaan lääpällään vaan ilkeilevät ihan ajankulukseen.
En ole ikinä ymmärtänyt sitä ajatuksenjuoksua. Jos laitat itsesi alttiiksi kommenteille niin koeta kestää ne ikävätkin ulostulot.
Kun tuota juttua ei pääse lukemaan, tietääkö joku, mitä nuo muut naiset ovat? tai siis minkälaista kroppaa edustavat? Se voisi ehkä avata tätä juttua enemmän?
Vierailija kirjoitti:
Minusta huonosta itsetunnosta kertoo se että arvostelee ja tuomitsee toisten tekemisiä jotka eivät vaikuta omaan elämään mitenkään. Kertoo ettei ole täysin sinut oman elämänsä kanssa.
Minua ei voisi vähempää kiinnostaa esitteleekö joku kroppaansa vai ei. Ja onhan ihmiskeho aika nätti ja ilo silmälle joten miksei? Itse en niin tee mutta eikai se ole minulta pois.
Ei se ole muiden vika, jos sinua ei ole kotona kasvatettu tavoille.
Älä silti näe vaivaa, kun joillain ihmisillä vielä on käytöstapoja ja rajat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkista ensi kesänä kumpi sukupuoli kävelee kaduilla paidatta nännit täysin paljaana ja palaa sitten ketjuun selittelemään.
Ei pidä paikkaansa, kirjoitin jo aiemminkin, että jospa tuossa kuvassa istuisi kaljamahainen mies? Olisko kiva. No ketju meni välittömästi poistoon, katsotaan kuinka nyt käy?
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta samaa mieltä ap.n kanssa, mutta toimittaja lienee varta vasten hakenut juttuun ns rohkeita, ja muutama on sitten suostunut. Tuskin kuitenkaan itse ovat tyrkyttäytyneet (?).
No eihän tollaseen lähde mukaan kuin tyrkkyluonne, joka haluaa huomiota osakseen.
Jostainhan se toimittaja tuonkin onkeensa kalasti.
Vierailija kirjoitti:
No onhan se outoa että laittaa itsensä koko maailman töllisteltäväksi ja sitten itkee ja masentuu kun kaikki eivät olekaan lääpällään vaan ilkeilevät ihan ajankulukseen.
En ole ikinä ymmärtänyt sitä ajatuksenjuoksua. Jos laitat itsesi alttiiksi kommenteille niin koeta kestää ne ikävätkin ulostulot.
Ja samalla kuitenkin julistetaan miten ei voi vähempää kiinnostaa mitä muut ajattelee. Joo-o.
Yläpalkin nainen kyllä voisi pitää vaatteet päällänsä.
Mikä pointti Suomessa edes on laittaa naku ihminen lehteen, ja hakea sillä lukijoita.
Kyllä jokainen suomalainen on tottunut nakuihin vartaloihin jo pienestä asti saunassa, kaikenmallisiin ja kokoisiin. Ei tarvitse valistaa.
Nakut ruhot pois somesta, tänne eivät sovi!
Ja jos sillä kaljamahaukolla vielä vähän roikkuis pussit teasereinä tuossa tuolilla istuessa, mitä luulette olisko sallittua.
Ei olis, kyllä naisten paljastelu on hyväksyttyä, miesten ei.