Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkkäri jallittaa huonoilla työtarjouksilla

Vierailija
13.02.2019 |

Saavatko bonusta karensseista? Lähettävät niin myöhään kirjeet, että jos en olisi illalla katsonut uudestaan laatikkoon, niin ohi olisi mennyt. Iltapäivällä oli vielä tyhjä laatikko, milloin lie posti tullut ja viimeinen hakupäivä oli jo eilen. Ja se huonous niissä vielä, kun on hakuja vetämässä rahakkaampiin hommiin, niin nyt pitäisi sitoutua johonkin osa-aikaiseen. Miten otat vuoroja vastaan muualta, kun on joku surkea parin tunnin keikka keskellä päivää?

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saavatko bonusta karensseista? Lähettävät niin myöhään kirjeet, että jos en olisi illalla katsonut uudestaan laatikkoon, niin ohi olisi mennyt. Iltapäivällä oli vielä tyhjä laatikko, milloin lie posti tullut ja viimeinen hakupäivä oli jo eilen. Ja se huonous niissä vielä, kun on hakuja vetämässä rahakkaampiin hommiin, niin nyt pitäisi sitoutua johonkin osa-aikaiseen. Miten otat vuoroja vastaan muualta, kun on joku surkea parin tunnin keikka keskellä päivää?

Tekevät tätä aivan tarkoituksella. Toinen jallitus on pistää työpaikkailmoitus jostain todella kaukaa. Aivan sadistista touhua.

Vierailija
2/51 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekevät tätä aivan tarkoituksella. Toinen jallitus on pistää työpaikkailmoitus jostain todella kaukaa. Aivan sadistista touhua.

Jotenkin se tapahtuu aina, kun olisi muutenkin hakenut jo vaikka miten monia paikkoja ja odottaa peukut pystyssä. Sitten sekoitetaan pakkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tulee vielä julki.

Vierailija
4/51 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silkkaa pahuttaanhan he kiusaa kilttiä ja ahkeraa työnhakijaa.

Vierailija
5/51 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut viisi ja puoli vuotta suurimmaksi osaksi työtön, mutta en ole koko aikana saanut kuin kaksi työtarjousta, joista toista paikkaa olin jo muutenkin hakemassa. Miksi näin?

Vierailija
6/51 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnsä menettäneiden joukossa alkaa olla jo yhteiskunnallisesti verkostuneita ihmisiä, joten tällaiset jallittajat tulevat kyllä ennen pitkää julki.

Vierailija
7/51 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut viisi ja puoli vuotta suurimmaksi osaksi työtön, mutta en ole koko aikana saanut kuin kaksi työtarjousta, joista toista paikkaa olin jo muutenkin hakemassa. Miksi näin?

Ehkä sellainen ala, jossa on harvoin mitään auki te-palveluiden kautta?

Vierailija
8/51 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai hyötyvätkö rahallisesti?

Vierailija
9/51 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksi tutkintoa, joista toinen liiketaloudesta, luulisi sopivia paikkoja olevan! No ei se mitään, olen avoimilla hakemuksilla aiemmin saanut kaksi työsuhdetta ja olen myös pari kertaa opiskellut, mutta välillä ihmetyttää, kun ihmiset valittavat jatkuvista työtarjouksista. Itselleni niitä ei tule.

Vierailija
10/51 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin se tapahtuu aina, kun olisi muutenkin hakenut jo vaikka miten monia paikkoja ja odottaa peukut pystyssä. Sitten sekoitetaan pakkaa.

Vetäkää ne foliohatut vähän syvemmälle.

Mitä te luulette että virkailijat hyötyvät teidän kiusaamisesta.

Ja siis et voi hakea tarjottua osa-aikaista työtä koska odotat että mahdollisesti joskus joku päivä kenties saat rahakkaanman duunin jonne et sinne voisi muka mennä koska osa-aikainen työ. Valot päälle nyt. Ihme kun ei töitä löydy..

Vierailija
11/51 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos eivät työkkärin tarjoukset kelpaa, joutunet etsimään työtä ihan itse kuten me muutkin olemme tehneet.

Vierailija
12/51 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On siellä välillä kieltämättä arveluttavaa touhua. Aika kirjavaa porukkaa rekrytoitu .

Vierailija
13/51 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vetäkää ne foliohatut vähän syvemmälle.

Mitä te luulette että virkailijat hyötyvät teidän kiusaamisesta.

Ja siis et voi hakea tarjottua osa-aikaista työtä koska odotat että mahdollisesti joskus joku päivä kenties saat rahakkaanman duunin jonne et sinne voisi muka mennä koska osa-aikainen työ. Valot päälle nyt. Ihme kun ei töitä löydy..

SINÄ et nyt tajua mistä tässä on kyse. Se sulkee pois lähes kaikki kokoaikaiset sijaisuudet ja palkka on mitätön 250e kuukaudessa käteen ja työajat mitä sattuu.

Vierailija
14/51 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos eivät työkkärin tarjoukset kelpaa, joutunet etsimään työtä ihan itse kuten me muutkin olemme tehneet.

Jotka työllistyvät, työllistyvät omilla verkostoilla tai omatoimisuudella.

Työkkäreistä on hyötyä lähinnä nuorille.

Heihin tulisi kohdistaa resurssit aikuisille suunnattujen täysin turhien kontrollisoittojen asemesta. 

Vierailija
15/51 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai hyötyvätkö rahallisesti?

No potkuthan heille tulee, jos kaikki työttömät pääsevät töihin ja heitä ei enää tarvita.

Vierailija
16/51 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksi tutkintoa, joista toinen liiketaloudesta, luulisi sopivia paikkoja olevan! No ei se mitään, olen avoimilla hakemuksilla aiemmin saanut kaksi työsuhdetta ja olen myös pari kertaa opiskellut, mutta välillä ihmetyttää, kun ihmiset valittavat jatkuvista työtarjouksista. Itselleni niitä ei tule.

Yli 45vuotiaat ovat valitettavan useasti väliinputoajia. Ilman muuta syytä kuin ikä. Vaikkei sitä ääneen sanota.

Vierailija
17/51 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotka työllistyvät, työllistyvät omilla verkostoilla tai omatoimisuudella.

Työkkäreistä on hyötyä lähinnä nuorille.

Heihin tulisi kohdistaa resurssit aikuisille suunnattujen täysin turhien kontrollisoittojen asemesta. 

Ei mulle ikinä tule työkkäristä mitään kontrollisoittoja. Kuten ei niitä työtarjouksiakaan. Olen itse vastuussa työllistymisestäni ja ilmeisesti työkkäri on tajunnut, etten ole mikää työnvieroksuja, minua ei siis tarvitse kontrolloida. Lähtisin töihin vaikka heti, jos jonkun paikan saisin.

Vierailija
18/51 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sarkasmia on aivan turha tulla siihen viljelemään, jos on kerran puhtaat jauhot pussissa.

Mikäli joku tuollaista harjoittaa, niin se on vakava juttu.

Ilmi tulee vielä sellaiset tapaukset, se on varma.

Vierailija
19/51 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tulee vielä julki.

Ei tule. Jos vaikka tulisikin julki, niin ei sillä olisi yhtään mitään merkitystä. 

Vierailija
20/51 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain myös taas tarjouksen edellinen tuli joulukuussa. Olen osa-aikatyössä ja tunnit nyt kasvanut, olen juuri oppinut uutta ja saanut jalkaa oven rakoon. Nyt sitten hakemaan jotain pilipalipaikkaa. V.u

Täytyy mainita varmaan että vauvaa pukkaa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi