Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kommentti kun riisuin liivit ekaa kertaa "oho mitkä lollot". Kannattaako loukkaantua?

Vierailija
13.02.2019 |

Tuntui kuitenkin tykkäävän

Kommentit (190)

Vierailija
21/190 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhyy taas isotissinen nainen itkee kuinka häntä pitäisi sääliä koska hän omistaa isot tissit. Kuule sinä et tiedä mistään mitään. Itselläni aa-kuppi ja miestä en ole saanut koskaan että revi siitä ja lopeta ruikutus! Saat miehen kuin miehen isoilla tisseilläsi.

Luuletko että miehiä isketään tisseillä?

Monesti isketään

Vierailija
22/190 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa vaiheessako vasta kävi ilmi, että mies on möläyttelevä nulikka?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/190 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla poikosella vielä korvantaustat aika märät. Tai sitten tynnyrissä kasvanut, kun sanavarasto on aika vanhanaikainen. Sanahan on peräisin muutaman vuosikymmenen takaa, kun pinnalla oli italialainen uhkeä näyttelijä Gina Lollobrigida. 

Vierailija
24/190 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun naisystävä sanoi samaa, kun riisuin paitani. Kyllä se hieman latisti tunnelmaa.

M52

😂

Vierailija
25/190 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti sanottu. Olet turhan tiukkis jos tuosta pitää loukkaantua.

Vierailija
26/190 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lollothan on hyvä sana varsinkin kiihkeässä tilanteessa. Eikö puisevampi olisi joku kuivakka "kylläpä teillä on suurikokoiset rinnat", vielä sellaisella monotonisella uutistenlukuäänellä? Ehkä joku professori saattaisi niin sanoa.

Vierailija
27/190 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No riippuu kai lähinnä siitä, onko 'lollot' sinusta ja/tai miehestä positiivinen vai negatiivinen kuvaus. Sikäli kun minä tiedän, lollot tarkoittavat isoja rintoja (tuli kai alunperin Gina Lollobrigidasta), jossa ei ainakaan minusta ole mitään pahaa.

En ottaisi itse ainakaan nokkiini, tosin näin miehenä vaikea sanoa miten arka paikka naiselle moinen kommentti on.

Vierailija
28/190 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kuva daisareistasi, voin antaa palautetta. ;)

Vierailija
29/190 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jo on kysymys. Pitäisikö loukkaantua? Ihminen joku loukkaantuu tai ei loukkaannu, ei asiaa muilta kysytä. Pitäisikö minun itkeä, on varmaan seuraava kysymys. Pitäisikö minun olla iloinen?

Siksi tämä on trolli ja huono sellainen. Miehen tekemä.

Aika moni tuntemani nainen loukkaantuu siksi kun pitävät loukkaantumista aiheellisena reaktiona johonkin

Joko AP päätti että loukkaanuuko

Vierailija
30/190 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lollo oli eräs miestenlehti.

Sananvalinta antaa ymmärtää muutakin kuin että mies piti rinnoista. Ihan kuin olisi kuminuken kanssa mieltänyt telmivänsä.

Vierailija
31/190 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kielenkäyttöä voisi harjoitella (siis mies).

Ai niinku missä?

Vierailija
32/190 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en ainakaan loukkaantunut kun eräs yhdenyön tuttavuus kerran kutsui rintojani lolloiksi ja sen jälkeen suurimmiksi joihin on koskaan päässyt käsiksi :D mutta varmaan jos olis ollut hakusessa vakavampi pitkä suhde ja tuo ois ollut eka kommentti niin ois ehkä ollut pieni turn-off. tuossa yhden yön tilanteessa van huvitti lähinnä, ja mies vaikutti jotenkin hiukan reppanalle tuon kommentin jälkeen :D en suuttuisi. ellei lollot ole meihelle selkeästi negatiivinen sana, tai sinulle itsellesi. Usein kai lolloja pidetään isoina hiukan riippuvampina rintoina. toisille so voi olla negatiivinenkin asia, toisille taas maailman paras huippujuttu. En kyllä silti suuttuisi. 

Vierailija
33/190 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

itse en ainakaan loukkaantunut kun eräs yhdenyön tuttavuus kerran kutsui rintojani lolloiksi ja sen jälkeen suurimmiksi joihin on koskaan päässyt käsiksi :D mutta varmaan jos olis ollut hakusessa vakavampi pitkä suhde ja tuo ois ollut eka kommentti niin ois ehkä ollut pieni turn-off. tuossa yhden yön tilanteessa van huvitti lähinnä, ja mies vaikutti jotenkin hiukan reppanalle tuon kommentin jälkeen :D en suuttuisi. ellei lollot ole meihelle selkeästi negatiivinen sana, tai sinulle itsellesi. Usein kai lolloja pidetään isoina hiukan riippuvampina rintoina. toisille so voi olla negatiivinenkin asia, toisille taas maailman paras huippujuttu. En kyllä silti suuttuisi. 

Suurin osa miehistå haluaa että naisella on "lollot"

Vierailija
34/190 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuli sua laudaksi mutta yllättyikin positiivisesti ja unohti olevansa hienon leidin kanssa laukoessaan moiset sanat. 

Vierailija
35/190 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan tuo parempi kuin JUMA MITKÄ KÄRPÄSLÄTKÄT !

Vierailija
36/190 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään lollo- rintasanonnasta. Ammattikielellä sanottu runsaat rinnatXDDD. No niin, nehän ne!

Vierailija
37/190 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spontaani rehellinen mies

Vierailija
38/190 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kielenkäyttöä voisi harjoitella (siis mies).

Vaikea sanoa tuon perusteella vielä onko ns kielimiehiä

Vierailija
39/190 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lollot roikkuu. Onko sinulla riipputissit? Jos ei niin ihan ok...

Vierailija
40/190 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan se iloisesti yllättää, kun liivien alta tulee esiin muhkeat hölskyttimet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan