On se vähän pelottavaa olla ns vanha äiti
Kun ei tiedä koska kuolee kun ikää jo kuitenkin on. Lisäksi kun ei enää lapsen isovanhemmat yms elä. Millä mielellä muut vanhat vanhemmat olette?
Kommentit (16)
Kyllähän sitä välillä miettii, että olisi hyvä, kun elon päiviä riittäisi siihen asti, kunnes lapset ovat aikuisia. Minun lapsillani on kaikki isovanhemmat elossa, mutta siinä kunnossa, ettei heistä huoltajiksi olisi.
Vierailija kirjoitti:
Luottavaisin mielin pääosin. Joskus iskee huoli. Onhan tässä muuta lähipiiriä paljonkin vaikka omat vanhemmat jo vanhuksia.
Meillä kun sitä lähipiiriä ei ole niin se vielä lisää huolta.
Paljonko ikää ja minkäikäinen lapsi? Itsellä tilanne se että äitini on 85 vuotias viriili mummo. Pitkän aikaa pelkäsin äitini kuolemaa, mutta niin vaan monelta ystävältä kuollut äidit mutta omani vielä elossa. Ystävältä kuoli hiljattain äiti alle 60 vuotiaana. Eipä näitä voi tietää. Voi sitä kuolla vaikkei olisi vanhakaan
Mä sitten rakastan tota sun yms-maneeriasi. :)
Tiedän, ketä ovat isovanhemmat, mutta ketä ne jo kuolleet yms ovat? :D
Miten vanha ap on? Kun eläkeikäkin on itselläni yli 66 vuotta. Jos olet nelikymppisenä saanut lapsen, hän on ainakin 25 ennen kuin edes eläköidyt.
45-vuotiaana sain kuopuksen. Kyllä ikä nyt jo tuntuu, kun 60 v lähenee. Mutta mitään kummempaa hätää ei ole. Minulla on se hyvä puoli, että muut lapset ovat aikuisia. On sovittu, että kuopuksen yrittäisivät saada luokseen, jos minulle ja/tai miehelle jotain sattuisi. Toive on kirjattu ylös virallisestikin.
Ja nyt sua sitten taas huolestuttaa se lähestyvä kuolema. Ei siitä ole kuin hetki, kun viimeksi toivoit pääseväsi mahdollisimman pikaisesti pois, kun olet vain taakka perheellesi.
Onko sulla Ammattivalittaja lääkitys varmasti kunnossa? Kysyn tätä ihan vakavasti.
Heh. Muakin kiinnostaisi tietää, ketä ne sun ymsit ovat? Ei isovanhempia, mutta siis ketä?
Vierailija kirjoitti:
Ja nyt sua sitten taas huolestuttaa se lähestyvä kuolema. Ei siitä ole kuin hetki, kun viimeksi toivoit pääseväsi mahdollisimman pikaisesti pois, kun olet vain taakka perheellesi.
Onko sulla Ammattivalittaja lääkitys varmasti kunnossa? Kysyn tätä ihan vakavasti.
Kyllä minä sillä tavalla mielelläni lähtisin heti kun minulla on nykyään kovia kipuja ja särkyjä, lisäksi aina vaan löytyy uusia sairauksia. Ainoa mikä huolettaa ettei lapsella olisi sitten kuin isänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luottavaisin mielin pääosin. Joskus iskee huoli. Onhan tässä muuta lähipiiriä paljonkin vaikka omat vanhemmat jo vanhuksia.
Kylläpä sinulla Ammattivalittaja on huono muisti. Et muista kahta omaa sisartasi etkä miehesi siskoa. Etkä pojan kummisetää etkä sitä opettajaa, miehesi kummitätiä vai kuka hän nyt lienikään. Lisäksi nuoremmalla pojallasi on aikuinen isoveli.
Että siinä on kyllä melko paljon lähipiiriä, johon kyllä otetaan yhteyttä, jos sinulle ja miehellesi yhtäkkiä molemmille tapahtuu jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä sinulla Ammattivalittaja on huono muisti. Et muista kahta omaa sisartasi etkä miehesi siskoa. Etkä pojan kummisetää etkä sitä opettajaa, miehesi kummitätiä vai kuka hän nyt lienikään. Lisäksi nuoremmalla pojallasi on aikuinen isoveli.
Että siinä on kyllä melko paljon lähipiiriä, johon kyllä otetaan yhteyttä, jos sinulle ja miehellesi yhtäkkiä molemmille tapahtuu jotain.
Heistä ei takuulla kukaan poikaa ottaisi.
Vierailija kirjoitti:
Miten vanha ap on? Kun eläkeikäkin on itselläni yli 66 vuotta. Jos olet nelikymppisenä saanut lapsen, hän on ainakin 25 ennen kuin edes eläköidyt.
Ap on 44 ja lapsi 10. Ei siis mikään "vanha äiti".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytän tänä vuonna 46v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä sillä tavalla mielelläni lähtisin heti kun minulla on nykyään kovia kipuja ja särkyjä, lisäksi aina vaan löytyy uusia sairauksia. Ainoa mikä huolettaa ettei lapsella olisi sitten kuin isänsä.
Hyvälaatuinen asentohuimaus, sjögrenin syndrooma ja toinen jalka 3 senttiä toista lyhyempi. Ehkä et nyt noiden takia ihan heti kupsahda.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytän tänä vuonna 46v.
No siinä on kyllä ikää! Huhhuh! Mikä tervaskanto! Kuinka ihmeessä olet vielä hengissä? Kyllä tuon ikäiset on jo kuolo korjannut.