Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko naisia jotka iskevät rohkeasti miehiä?

Vierailija
12.02.2019 |

Onko heillä parempi parisuhde-elämä kuin hieman ujommilla?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuksu

Vierailija
22/33 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen muutaman. Kaikille heille olen antanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme että eivät iske enempää , sillä hit-ratio naisilla on aivan eri planeetalta kuin miehillä. Minun hit-ratio on 0 %. Perusnaisella se olisi siinä 80% vaikka olisi vain 50% olisin koko ajan iskemässä.

Luulen, että nollalukemasi johtuu siitä, että käytät sellaisia käsitteitä kuin hit-ratio, eikä mies-naisasetelmasta.

Vierailija
24/33 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole kovin aktiivinen, ja toisaalta olen tyytynyt siihen että saan siksi vähemmän miesseuraa. Varmaan asiat olisivat paremmin jos uskaltaisin itse lähestyä miehiä enemmän, mutta ei se niin pahalta tunnu.

Vierailija
25/33 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sellainen. Olen seurustellut koko ikäni monessa pitkässä suhteessa, joissa jokaisessa olen itse ollut aloitteentekijä. Enkä todellakaan jaksa pitää mitään kissahiirileikkiä tai olla vaikeasti saatavilla. En mieti laitanko viestin nyt vai huomenna. Olen saanut pakkeja myös, mutta se on ihan normaalia.

Viimeisen eron jälkeen päätin, että en enää iske ketään, koska syytin itseäni siitä, että olen valinnut väärin. Ajattelin, että katson rauhassa ja odottelen tapahtuuko enää mitään. Mutta enpä jaksanut olla passiivisena. Nyt on taas uusi kierroksissa.

Vierailija
26/33 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin hassu kysymys. - Elän varmaan jossain omassa tasa-arvo kuplassani kun koen jotenkin nurinkurisena ajatuksen, että nainen joka "iskee" itselleen (miestä) olisi jotenkin erityinen tämän vuoksi. Vai onko olemassa vielä paljonkin naisia, jotka odottavat vai pitäisikö sanoa, että vaativat miehen (tai miesten) "iskevän". - Jos on niin olisi mielenkiintoista kuulla perusteluja, että miksi näin.  Toinen juttu on se, että kokee ja tuntee niin kuin esimerkiksi minä itse. Viihdyn ja nautin niin paljon sinkkuna olosta, että en koe tarvetta saati halua aktiivisesti yrittää "iskeä" yhtään ketään. - Toki varaan oikeuden muuttaa mieleni, jos sopivan oloinen ja tuntuinen tulee kohdalle.   

Vierailija
27/33 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ujo/hiljainen nörtti tyttö iski muinoin minut. Sitä taivalta jatkettiin todella pitkään. Kunnes seuraava rokki mimmi tuli iskemään minut ja vei valitettavasti minut ujolta tytöltä. Mutta toisaalta rokki mimmin kanssa oltiin melkein triplasti pidempään kuin ujon.  Tästä voi ottaa opiksi että kyllä sitä saattaa onnistua ottaamaan juuri ne jotka haluatte kunhan avaatte suunne.

Vierailija
28/33 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon seurustellut mun elämästä n. 6 vuotta, ja oon 28 v. ja nyt oon ollu sinkkuna yli 5 vuotta. joten ihan hyvä vaan oppii elämään yksinään, ei tarvii mitään "uuu kierrossa sitä ja tätä" elämää jos ei halua. ja en oo ujo sillon ku tunnen ihmisen, mut en myöskää koe luontaseks sitä että mä oisin joku sellanen joka ottaa jonku miehen, vaan haluan olla se ns nainen ainaki noin ajattelen nyt, mut en nää siinäkää mtn erikoista jos "ottaisin" itse miehen enkä oo liian ujo sellaseen myöskään, en vaan oo halunnu tehdä niin. :D

ja varmaan kaikki muut vaikuttaa suhteisiin enemmän ku se että onko ujo. paitsi jos nyt puhutaan jostain tyylii estyneestä tai mykästä tai tunnevammasesta, mut ne taas ei liity milläänlailla ujouteen, tiiän jtn "exroverttejä" jotka on paljon "huonompia" olee toisen ihmisen kanssa vaikka parisuhteessa ku joku ujo.

ja ujous ei myöskää liity siihen että kuinka seurallinen on, tai kuinka aljon vaikka tykkää yhteisöllisestä koti-elämästä... monet ujot on enemmän just koti-ihmisii, joka taas sopii parhaiten parisuhteisiin yms....

Vierailija
29/33 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen naisen joka on muuten todella ujo ja hiljainen, mutta jos hän näkee jonkun kiinnostavan miehen, niin saattaa yrittää iskeä häntä vaikka kaupan kassajonosta. Hyvin mielenkiintoinen persoona.

Vierailija
30/33 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen naisen joka on muuten todella ujo ja hiljainen, mutta jos hän näkee jonkun kiinnostavan miehen, niin saattaa yrittää iskeä häntä vaikka kaupan kassajonosta. Hyvin mielenkiintoinen persoona.

Peukku hänelle. Tollaisia pitäis olla enmmänkin.

Vierailija
31/33 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä en iskisi niin en ikinä saisi niitä kilttejä miehiä poimittua sieltä nurkista hiipimästä. Ei ne mukavimmat ja kilteimmät vaan tee aloitteita, kun eivät uskalla. Mutta todelliseen rakkaussuhteeseen he ovat mitä parhaimpia.

Vierailija
32/33 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minä en iskisi niin en ikinä saisi niitä kilttejä miehiä poimittua sieltä nurkista hiipimästä. Ei ne mukavimmat ja kilteimmät vaan tee aloitteita, kun eivät uskalla. Mutta todelliseen rakkaussuhteeseen he ovat mitä parhaimpia.

Tätä komppaan täysin, minunki kaikki poikaystävät olleet ujoja ja kilttejä, en tiedä olisivatko uskaltaneet tehdä aloitetta, jos minä en olisi tehnyt. Mutta hyviä miehiä olleet ja nyt sain kaikista parhaan tällä taktiikalla :)

Vierailija
33/33 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua tuli nainen kerran rohkeasti iskemään, nyt on silmä mustana :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi