Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huvittaa entinen yläaste aikanen tuttu tulee samalle jumpalle eikä ole tuntevinaankaan vaikka selävästi tunnistaa :D

Vierailija
12.02.2019 |

Tosiaan käydään parin kaverin kanssa jumpalla yhdessä ja sielä käy eräs yläaste aikanen tuttu joka selvästi tunnistaa meidät mutta ei edes tervehdi :D.
On aika ujo mutta tutummassa porukassa jopa puhelias.
Tosiaan huomaa me tunnistetaan hänet mutta on niin kuin ei tuntisikaan.
Kyllä on naurussa pitelemistä, kun samassa pukuhuoneessa vaihdetaan kamoja.
Ei olla ikinä oltu kavereita mutta ei vihamiehiäkään

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli myös entinen luokkakaveri vastaan työpaikalla kollegana eikä ollut tuntevinaan myöskään. Naurettavaa käytöstä.

Vierailija
2/49 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika tyypillistä suomalaista käytöstä. Ei ehkä tiedä miten toimisi joten on tekemättä mitään..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei teillä edes olisi mitään juteltavaa.

Vierailija
4/49 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etpä itsekään tervehtinyt häntä, joten et ole yhtään parempi. Ehkä olette niin noloja, ettei hän kehtaa tunnustaa tuntevansa teidät.

Vierailija
5/49 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap ja kumppanit eivät tervehdi, hihitätte vaan? Oletteko lapsia?

Vierailija
6/49 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se ihan yhtä huvittavaa kuin sama toisinpäin, että ette itse tervehdi häntä.

Vierailija
7/49 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tuli myös entinen luokkakaveri vastaan työpaikalla kollegana eikä ollut tuntevinaan myöskään. Naurettavaa käytöstä.

Tiedätkö, se ei varmaan ihan oikeasti muista sua.

Vierailija
8/49 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli te hihittelette kaksin tälle yhdelle tyypille kuten jotkut koulukiusaajat ja sitten ihmettelet, miksi hän ei tule juttelemaan?

Vierailija
9/49 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menin samaan työpaikkaan entisen koulukaverin kanssa kolmekymppisenä. En tunnistanut häntä vaan ihmettelin, kun kollega käyttäytyi vähän omituisesti mua kohtaan. Myöhemmin kävi ilmi, että hän tunnisti minut mutta ei sanonut mitään... Aika törppöä tuokin. Kuvitteli varmaan, että minäkin tunnistin, mutta olisin liian ylpeä moikkamaan? Hän nimittäin tuntui ihan loukkaantuvan tästä, etten häntä tunnistanut. 

Vierailija
10/49 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en keksisi mitä juttelisin jollekin ylä-aste aikaiselle ihmiselle. En edes muista enää kaikkia luokalla olleita. Ne unohtuu.

Vierailija
11/49 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kamuineen ovat entisiä aikoja kaipaavia aktiivisia koulukiusaajia.

Vierailija
12/49 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma että oikeasti tunnistaa? Itselläni on jonkin asteinen kasvosokeus ja minun on todella vaikea muistaa kasvoja. Monesti tiedän et saatan ehkä tietää tuon tyypin jostakin, mutta en ole aivan varma saatika että tietäisin että mistä tunnetaan. Joudun tämän vuoksi jatkuvasti ikäviin tilanteisiin kun en tunnista vanhoja tuttuja tai muutamia kertoja tapaamiani ihmisiä.

Vierailija
13/49 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, oltiin kuitenkin 9 vuotta samalla luokalla ja ihan normaalisti koulukavereita, FB-kavereitakin hänen aloitteestaan.

Vierailija
14/49 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne enää kymmenen vuoden jälkeen mitään tuttavia ole. Hyvä jos muistaa. Vrt. Teinin ja aikuisen ulkonäkö.

Vierailija
15/49 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat imarrella itseäsi aapee, ei sua ole helppo 30 kilon jälkeen tunnistaa, kun persoonallisuuskin on mitä on.

Vierailija
16/49 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, oltiin kuitenkin 9 vuotta samalla luokalla ja ihan normaalisti koulukavereita, FB-kavereitakin hänen aloitteestaan.

Meinaat, että olet pysynyt niin samannäköisenä kuin olit yläasteella, että pitäis kyllä tunnistaa?

Vierailija
17/49 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä eräs lukioaikainen kaveri on tullut vastaan monessa eri tilanteessa, mutta emme kumpikaan tervehdi. Itsebolisin tervehtinyt, mutta hän osoitti käytöksellään, ettei halua tuntea, vaikka olimme melko hyvät kaverit.

Vierailija
18/49 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätit mainitsematta, että olet lihonut 30 kg, värjännyt hiuksesi vihreiksi ja naamasi on täynnä rautaa. Ei luultavasti tunnista, ei pahalla.

Vierailija
19/49 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en enää edes muista ketä luokallani oli yläasteella, vaikka opiskelen "vasta" amkissa. Voihan se olla että on jotain kasvosokeutta tai ei yksinkertaisesti vaan muista. Kerrotko vielä millä perusteella sinusta vaikuttaa siltä, että hän muistaisi teidät?

Vierailija
20/49 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista enää ylä-asteella olleita ihmisiä kuin pienen osan. Jotkut muistan selkeästi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi