Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Valmistatteko työläitä ruokia?

Vierailija
17.05.2006 |

Kattilat porisevat jo kun valmistelen iltaruokaa. Teettekö te tällaisia työläitä monen vaiheen ruokia, joissa menee melkein koko päivä? Kyseistä ruokaa en ole ennen tehnyt, on vähän erikoisempi. Vai tyydyttekö " pikaruokiin" ?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kokkailet tällä hetkellä? :)

Vierailija
2/7 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se saa olla vähän työläämpääkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei tiedä että käyn täällä ja tulemme keskustelemaan aiheesta kunhan tiedän kokemuksesta sanoa miten ruoan valmistus onnistui.

Vierailija
4/7 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

laatikoita, sosekeittoja, lihapullia, harvoin tyydyn mihinkään kalapuikko valmis muussi linjaan. Onneksi olen kotona!

Vierailija
5/7 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin kotona, söimme huomattavasti paremmin kuin nykyään arkisin. Siinä oli yksi kotiäitiyden suurista eduista, sai valmistaa kunnon ruokaa usein.

Vierailija
6/7 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai lasagnetyyppiset, joissa tehdään monenlaisia keitoksia, ennenkuin yhdistetään ruoka. Liha- ja hernekeitto valmistuvat melkein itsekseen, vaikka keittoaika onkin pitkä.

Vierailija
7/7 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan ruoan laittoa! Liian harvon vain on siihen aikaa. Opiskeluaikana oli, silloin tein tosi paljon ns. vaikeita ja aikaa vieviä ruokia ja leivoin kerran viikossa... Silloin siis oltiin miehen kanssa kahden. Nyt työssäkäyvänä äitinä aikaa on ihan liian vähän... Viikonloppuisin joskus ehtii viipyä keittiössä pidempään, mutta monesti on silloinkin menoja ja muita hommia (kyläilyjä, hankintojen tekemisiä, puutarhatöitä...) eikä kunnon kokkailu onnistu. Nyt tulevana viikonloppuna olen kyllä jo päättänyt tehdä jotain ekstrahyvää, alkuruoista lähtien :)