Miksi minun pitäisi olla surullinen jonkun julkkiksen kuolemasta?
En tunne sitä eikä ollut läheinen. Miksi pitäisi olla sureva?
Ei kiinnosta pätkääkään.
Kommentit (26)
Ei tunteita voi pakottaa eikä kukaan sua sakottaa.
Jos et nyt ala suremaan ja kunnolla niin me tullaan Reiskan kanssa kylään
AP, miksi sä luulet että ketään kiinnostaa edes sun mielipide? Ei voisi vähempää kiinnostaa se, ettei sinua kiinnosta😂
Miksi pitää tulla kertomaan ettet välitä pätkääkään? Koetko olevasi jotenkin parempi ihminen?
Mua ei kiinnosta kuulla keneltäkään keistä kaikista he eivät välitä pätkääkään!
Ok? Miksi teit aiheesta keskustelun?
Ei piä eikä es tarvihe. Meillä on jokkaisella omat murreemme, keskityttään niihi ja pietää huol omistamme.
Jos tässä nureksis kaiken maailman kuolemista ni eihä sitä ehtis muuta tekemääkää kun surra ja nureksia!
Kaikkee hyvvöö ap:lle, koita kestää
Niin, en tiedä. Itseäni ei Nykäsen kuolema koskettanut, mut Ollin lähtö laittoi miettimään elämää ja tuntui surulliselta. En tuntenut kumpaakaan, enkä ollut Yö-fani tai Nykäs-fani.
Älkää nyt ihminen voi oikeasti ihmetellä miksei tunne kuin toiset tällaista kollektiivista surua. Ei se mitään kerro huonoa välttis.
Ei sun pitäisikään, mutta jos joku toinen on, niin anna olla. Oletan, että olet käynyt aukomaan päätäsi jossain muussa keskustelussa ja saanut siitä palautetta.
Ap on huomiohu*ra.
"Joojoo se kuoli, mutta ENTÄS MINÄÄÄÄ!!??!!!?"
Minuakin lähinnä huvittaa ja säälittää tämä ihmisten pseudoelämä, jota he elävät julkkisten kautta. Omia läheisiäni on haudattu viimeisen 12 kuukauden aikana 3 kpl, joten en jaksa minäkään heilahtaa sen vuoksi, että joku julkkis on heittänyt lusikan nurkkaan. Kuolema vie kaikki lopulta, jokaisen lässyttäjän.
No sä et vaan ole empaattinen.. aika tärkeä taito ihmisessä. Sulta se puuttuu, minkäs sille mahtaa :D
Olet varmaan niitä ihmisiä jotka kävelee ohi kun joku kaatuu kadulle jne. "Ei mua kiinnosta!" :D
Ap on varmaan vielä hyvin nuori. Sitten kun vanhenee alkaa ajatella omaakin kuolevaisuuttaan juuri näiden julkkkisten kautta, omaa ja läheistensä kuolevaisuutta. Ja alkaa miettiä kuinka haurasta elämä on. Vain nuori ihminen ei kykene vielä tällaiseen.
Ei kiinnosta pätkääkään julkkikset. Ei vaan kiinnosta.
Kuka sanoo, että pitää?
Nykäsuutisia luin, siinä se. Ei vaikuttanut mun elämääni mitenkään, mutta pystyn ymmärtämään, että jotkut tuntee surua myös julkkiksista.
Olli uutiset on laittanut enemmän miettimään tätä eloa. Olin lapsena kova Yö-fani, silloin Varietee aikoihin ja sinne se fanitus jäikin. Vain Elämää katselin telkkarista ja Olli oli sitä minkä kuvan olin saanutkin hänestä. Reipas suomalainen mies.
En tiedä onko mua nyt hiljentänyt nämä kuolinuutiset yhteensä vaiko vaan tää Ollin pois meno? Siihen mulla on kuitenkin oikeus, että saan mahdollisesti surra vaikka mielikuvitusystäväni poismenoa.
Se on pakko tai sä itket ja suret